Gå til innhold

Din mening om Jane SlalomPro?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på! Satt akkurat og lette etter innlegg om Jane.. Kom igjen folkens! Særlig i forhold til TFK og OTH sine...

Skrevet

Jeg har ikke Jane Slalom Pro, men vi skal ha det til vår gutt som kommer i April.

Vognen er liten og lett, brukervennlig og enkel å slå sammen. Baggen er romslig og kan brukes i bilen (den har magebelte, så man slipper nettingen) og den kommer i en komplett pakke med sportsdel, bag og bilstol! Alle deler kan enkelt klikkes på understellet, uten at du må bytte deler eller skru på vognen før det.

Understellet blir lite når du slår det sammen, og dermed tar den liten plass i bil, er lett, dermed SUPER om du bo i blokkk og den er lett å manøvrere i butikker og på gaten.

Vognen er lun og den kommer med integrert myggnett i kalesjen på baggen, og regntrekk til både sportsdel og bag!

Vognen koster ca. 7900,- komplett til fullpris, men jeg vet at 2005 modellen selges til 5900,- på Barnas Hus om dagen. I sverige kan du få den til 4900,- på salg.

Skrevet

ja, men om du ser etter er dette setet som heter matrix, og det er ikke den som kommer med vognen...

Skrevet

Jane er en spansk vogn og lagd etter forholdene der... Det vil si at det er en liten og lett by vogn som egner seg best på veier og på kjøpesentre... Den er visst ikke noe god på snø eller på ulendt terreng. Må ikke brukes i skogen... Ramma er lettmetall som fort kan bli skadet...

Jeg vil først og fremst anbefale TFK, men Jane er ikke så halvgæærn... :-)

Skrevet

ramma er av lettmetall...

de fleste er av lettmetall da ! og er godt holdbare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...