Gå til innhold

Hvilket klokkeslett fødte dere?


-carina-

Anbefalte innlegg

(Inspirert av Småtroll igjen... :o)

 

Jeg fødte klokka 00.30...

 

Selv om jeg fødte i "vettug tid" ble det lite søvn resten av den natta gitt! Hadde bare en seng, mannen var utslitt. Så jeg lå i midten med mannen på en side og Karsten på andre. Var redd begge de skulle falle ut, så jeg lå bare og koste meg med synet av Karsten... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17.23, men selv om hun sov hele natta gjennom så fikk jeg ikke sove for kunne ikke ta øynene bort fra henne ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18:06 kom Emma ut etter 2.5 døgn med rier. Mamma og søster var med på hele fødselen. Var ikke meningen at mamma skulle være med for hun skulle egentlig sittet på flyet hjemover, men slik gikk det ikke... Tror Emma var litt ivrig etter å treffe bestemor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstemann kom 03.48, andre kom 09.02 og sistefrøkna meldte sin ankomst kl 13.23 (det siste klokkeslettet tatt med min manns mobiltelefon, da det ikke var klokke på ankomstrommet på føden - kom ikke lenger vi;-) )

De kom med noen års mellomrom, da, slik at den misforståelsen er oppklart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I seks-tida mandags morgen.Fikk da verken sovet natt til søndag eller mandag, og dårlig natts søvn på fredag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15.12 kom snuppa.

 

Men vannet gikk da kl 7 på onsdagen og rienen kom ikke før fredagsnatta (ueffektive). Lørdag kom hun etter å ha fått drypp 12.30...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med sistemann gikk vannet hjemme kl 11.45, først da kom riene, og hun var ute kl 13.23 som sagt - kan vel ikke klage over ineffektive rier her! Men om jeg skulle ha hatt en til måtte jeg vel hatt telt utenfor sykehuset for å rekke inn i tide;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom med keisersnitt kl. 23.55. Hadde da hatt rier i 50 t før de ble stoppet kl.22. DET var deilig det! Å slippe riene! Hun skulle egentlig ha vært ute i 18-tiden i følge skjemaet deres, men det var travelt på avdelingen og Maja hadde det fint i magen, så vi ble ikke prioritert... Jeg har fått lovnad om at jeg skal få slippe å ligge så lenge neste gang (står i journalen min) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oda kom til verden 14:56 med ks (hun skulle vært tatt ut 2 timer tidligere men fordi mye skjedde på føden akkurat da ble jeg satt på drypp igjen...som om det skulle hjelpe...arrg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullungen kom til verden 09.54

 

Begynte å kjenne noe som jeg trodde var magesmerter først kl 23 på kvelden før og var på sykehuset litt over 3 på natta..

Ble tatt med keisersnitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...