Gå til innhold

Hvor lønner det seg å kjøpe bleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har enda ikke født men det er jo greit å forberede seg litt..

Jeg vet at man på kiwi får den 5. (eller er det den 4.?!) pakka gratis?! Er det det eller halv pris? Regner med at rema ligger jevnt på lavest pris pr pakke, men kan jo være det lønner seg andre plasser med bleieavtale.

Og hvilket merke syns dere er best? Funker de billige (coop bl.a.) like bra som de dyrere?

Hadde satt pris på tilbakemeldinger!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker på både pampers og libero. Noen av vennene våre bruker coopbleier og er fornøyd m de. Vi kjøper bleiene på Coop. Med Coop-kort får vi 10 kr rabatt på hver pakke

Skrevet

Jeg er coop-medlem og kjøper da Liberobleiene til 43 kr pakka, er vel ca 10 kr billigere enn på de andre billigste stedene.

Skrevet

Bleieavtalen til kiwi er å anbefale, du får den 4 pakken gratis :) Og den 4 pakken kommer fortere enn du aner, så det lønner seg :)

Skrevet

Coop bleiene er gode, men lekker fortere enn f.eks libero. Kjøp derfor en str større enn du vanligvis bruker av disse... De er billigere enn andre, med coop kort koster de 29 pr pakke på prix...

Skrevet

Jeg synes Lidl sine er best på alle måter, og de er også kanskje billigst. 29,90 for en pakke på rundt 40-50 bleier :)

Skrevet

Anbefaler også Lidl bleiene på det sterkeste.. Tror det er 56 bleier i pakken, og det er de billigste bleiene jeg har funnet.. Er også kjempebra bleier, lillegutt har aldri lekket igjennom..

Skrevet

Det spørs hvilket merke du skal bruke det. Libero er billigst gjennom bleieavtalen på kiwi, og Pampers er billigst i jumbopakkene på Rema 1000.

Skrevet

Takk for masse tilbakemeldinger!! :)

Skrevet

Lidl, helt klart! Har prøvd andre "billig merker" men de ligger en klasse under spørr du meg. Lidl er mest lik pampers og libero. Synes de holder mer en libero, og lukter mindre enn pampers. 30 kroner for rundt 50 bleier.

Skrevet

vi kjøper pampers på rema...88 bleier for 70 kr...

Skrevet

Pampers 1 og 2 er mye billigere på Rema enn i de andre butikkene. På Rema koster de 20 kr. pr. pakke, mens i de fleste andre butikkene koster samme pakken 39 kr. Har til og med sett de til 63 kr. på Meny!

Skrevet

Kjøper libero på kiwi,har også kjøpt på rema når de har hatt jumbopack der. Vanskelig å si hvor det lønner seg å kjøpe før baby er født,her hadde jeg kjøpt inn noen pakker pampers,men de kunne jeg ikke bruke på gutten min. Kun Libero han ikke får utslett av!

Men greit at du har fått mange svar her,da vet du hvor du skal handle når du finner ut hvilken bleie babyen din skal/kan bruke :)

Skrevet

Kjøpet libero på coop obs. koster 39,- pr pakke

Skrevet

For nyfødt er det vel 20 kr pakken for pampers på rema 1000?

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Libero og bruker bleieavtalen der;) Har hørt at First Price bleiene er veldig bra også, jeg ville ikke anbefalle bleiene på Lidl!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...