Gå til innhold

Er jeg alene eller er det andre som føler d slik?


♥Rime♥

Anbefalte innlegg

Jeg i uke 11 nå og kvalmen er der men det er nå greit nok.

Problemet mitt er at jeg ikke har krefter! Føler jeg har gått med influensa i over en mnd nå. Er kjempesliten!

 

Klarer ikke å stå å smøre en skive en gang, bare å gå over gulvet tar på hele kroppen. Det brenner liksom og jeg blir uvel og svimmel.

Har ikke gjort en dritt hjemme den siste tida. Stakkars mannen min, må jo gjøre alt :(

Og ungene har måttet gjøre masse som de ikke pleier. Dette tar virkelig på, blir sliten mentalt også av dette. Jeg har ikke hatt det slik i svangerskap før, men håper det er normalt alikevel og at det ikke er noe galt med meg.

 

Noen som vet? er veldig takknemlig for svar! Skal til legen i morgen å få forlengelse av sykemld men vil gjerne høre med dere om andre har det likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frem til min kjære kom hjem fra jobb klokka halv ni i kveld hadde jeg vært våken i ca 4 timer i dag...er helt utslitt! Vet jeg blir dårlig om ikke jeg spiser noe særlig, men i dag hadde jeg rett og slett ikke ork...det resulterte selvfølgelig i litt henging over doskåla... :S

sitter forøvrig og smører mat. tar med meg pålegg og brød bort i sofa'n jeg, også sitter jeg og skjærer og smører og spiser...

Har akkurat blitt sykmeldt selv. Snakket med legen i går og fortalte at jeg ikke har ork og energi til å gjøre noe som helst. Så jeg fikk beskjed om å bare høre på kroppen, ta det veldig med ro. Så jeg går ut i fra at det er helt vanlig. Har lest det flere steder også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...