Cmoi Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Hei Melder meg ut, i alle fall for en stund. Er sliten av all testingen og påkjenningene. Kanskje er det ikke meningen at jeg skal få et barn til. Ønsker alle dere andre lykke til videre. Kommer tilbake med eventuelt nytt. Tar alt som det kommer fremover. Cmoi, 15 pp
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Hei cmoi Jeg skjønner godt hvordan du har det... Jeg håper at en liten pause herifra er det som skal til for at du får det etterlengtede blå krysset...eller i alle fall nytt mot til å prøve videre. Ønsker deg alt mulig hell og lykke fremover... Klem fra
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Lykke til Cmoi, en pause gjør nok godt da, når du føler det som du gjør. Lykke og hell på ferden, koselig om du lar høre fra deg. Jeg håper endring av fokus gjør deg godt og at du kommer styrket ut av det hele.
nungo Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Lykke til videre Cmoi; vi vil savner deg, men alle oss som har vært her litt lengre enn vi skulle, har vel tatt en og annen pause i løpet av prøvetiden, og jeg synes faktisk det hjelper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå