Etaner Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Hadde dere masse av dette. Lurer spesiellt på dere som har tatt 2 eller fler snitt. Jeg har 1 hastesnitt bak meg, husker ikke helt hvordan det var da. Men lurer litt nå som jeg skal ha ks nr. 2. (=
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Jeg hadde litt etterrier med nr 1. Ingenting med nr 2 (mulig fordi jeg ikke amma) Og litt med nr 3 men kun akuratt da melka kom da g ammet i 3-4 dager...
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Jeg hadde ikke så mye etterrier etter keisersnittet mitt...Men 3 år etter hadde jeg en vaginal fødsel, og dæsken for noen etterrier jeg hadde da!!! Fytti fanken så vonde de var....auuua...
Yvonnemor Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Hadde vaginalfødsel med skikkelige etterrier første gang og keisersnitt (planlagt) andre gang og etterriene var faktisk værre... Men det varte bare et døgn eller så.
ei prinsesse og en prins Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Det som gjorde mest ondt etter KS...var etterriene!! Di kom med en gang.. og varte ca4-5dager! Men mindre smertefull ettersom dagene gikk.)
vi blir 4 :o) Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 jeg hadde endel etterrier, også så vanvittige luftsmerter! det var vondt helt opp i kragebeina.. synes det var det værste med hele KS. heldigvis gikk luftsmertene over når jeg kom meg på beina, og etterriene varte bare i to dager..
Dotten Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Hadde INGEN etterirer etter hasteks jeg Selv om jeg ammet fra dag en.... Tror jeg var heldig
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #8 Skrevet 7. mars 2007 Hei Det er vanlig med etterrier ved fødsel nr. 3 og utover Dette gjelder både vanlig fødsel og keisersnitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå