Gå til innhold

Noen her som har prøvd Natur Stopp Max ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått sånn "reklame" fra Naturhuset og det virker jo for godt til å være sant (og da er det vel som regel det) Er det noen her ute som har prøvd det, vil ha både positive og negative erfaringer.

Håper jeg klarer å slutte snart.

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker det nå. Hoster og harker og blir sikkert grå i tryne da jeg er ute å røyker. Sikkert pga den og att det er sånn den skal virke. Og da blir det jo mindre røyking. Så jeg tror jammen den funker jeg

• 10 måneder senere...
Skrevet

Jeg fikk reklame i posten i dag, og vurderer sterkt å begynne med det. Men jeg er litt sånn tilbakeholden til sånt. Det står jo ikke nøyaktig hvilke eteriske oljer sprayen inneholder...

• 1 måned senere...
Skrevet

Har prøvd, og virket ikke i det hele tatt. Merket absolutt ingen forskjell! Tok lang tid å få igjen pengene også...

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er bare juks og lureri. De esteriske oljene er sitron - som ikke hjelper på røykinga annet enn at røyken smaker LITT rart når du har munnen full av sitronsmak.

jeg holdt på med den i 3 mnd - men det virket selvfølgelig ikke. Følte meg rimelig dum, og lurt..

Skrevet

Ja, men det er bare juks :) Det virker ikke i det hele tatt. Den har også blitt testet og bevist som bare juks, så det er bortkastede penger.

• 4 uker senere...
Skrevet

har prøvd den,å juks og bedrageri.. mora mi og søstra mi prøvde den og,uten noe som helst virkning..

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg prøvde den da jeg røykte, og jeg synes ikke den funka no særlig. Men den smaka godt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...