lilletupp & spira Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Har fått sånn "reklame" fra Naturhuset og det virker jo for godt til å være sant (og da er det vel som regel det) Er det noen her ute som har prøvd det, vil ha både positive og negative erfaringer. Håper jeg klarer å slutte snart.
annengangsmor Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Jeg bruker det nå. Hoster og harker og blir sikkert grå i tryne da jeg er ute å røyker. Sikkert pga den og att det er sånn den skal virke. Og da blir det jo mindre røyking. Så jeg tror jammen den funker jeg
Maiden Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Jeg fikk reklame i posten i dag, og vurderer sterkt å begynne med det. Men jeg er litt sånn tilbakeholden til sånt. Det står jo ikke nøyaktig hvilke eteriske oljer sprayen inneholder...
Adalis Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Har prøvd, og virket ikke i det hele tatt. Merket absolutt ingen forskjell! Tok lang tid å få igjen pengene også...
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Det er bare juks og lureri. De esteriske oljene er sitron - som ikke hjelper på røykinga annet enn at røyken smaker LITT rart når du har munnen full av sitronsmak. jeg holdt på med den i 3 mnd - men det virket selvfølgelig ikke. Følte meg rimelig dum, og lurt..
Lekamøia Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Ja, men det er bare juks Det virker ikke i det hele tatt. Den har også blitt testet og bevist som bare juks, så det er bortkastede penger.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 har prøvd den,å juks og bedrageri.. mora mi og søstra mi prøvde den og,uten noe som helst virkning..
Gjest Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Jeg prøvde den da jeg røykte, og jeg synes ikke den funka no særlig. Men den smaka godt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå