Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg offisielt fødeklar (21 d igjen til termin) og er i permisjon fra jobb :) Føler meg langt fra klar til å føde og satser egentlig på å være sånn gjennomsnittelig førstegangsfødende som går en ukes tid over termin...det føles i hvertfall ut som om det blir sånn av en eller annen grunn. Har kost meg hjemme i dag, og puslet med ting som må være i orden før bebisen kommer. Livet er deilig til tross for dovne fingre, bekkenløsning og sure oppstøt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! :-) Gleder meg veldig til de seks siste arbeidsukene er over... Da kan jeg bare tenke baby og slappe av. Jeg tenkte å være sånn førstegangs som føder en uke før termin. ;-)

Skrevet

Ja, nyt det! Jeg er andregangsfødende og det er litt annerledes denne gangen enn hva det var å vente på førstemann. Vi har ikke barnehageplass og gleder meg til å ha to små i hjemme med meg frem til vi får plass til dem begge.. Men Nå gleder jeg meg litt til å ligge på sykehuset etter fødselen og lade opp batteriene. Sist hadde jeg sånn hastverk med å komme meg hjem men nå skal jeg bare slappe av og håpe noen kommer på besøk med sjokolader og ukeblad:)

Skrevet

jeg er også fødeklar i dag:) men vært sykemeldt siden forrige fredag da jeg var innlagt med for tidlige rier...termin 7.feb:)

Skrevet

hmm...ja var jo sykmeldt litt forrige uke pga feber og bronkitt da...så har jo egentlig vært hjemme litt lenger, men nå følte jeg meg endelig friskere igjen og da å vite at jeg bare kan kose meg hjemme og tidskjemaet etter eget hjerte det er deilig...jeg ønsker å nyte disse siste ukene før fødselen, hvem vet når neste gang jeg kan bestemme så mye på impuls igjen blir ;) Er jo mitt første barn så jeg aner jo ikke egentlig hva jeg går til - blir liksom noe helt annet å få barn selv enn at venniner og søsken får barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...