Gjest Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 I dag er jeg offisielt fødeklar (21 d igjen til termin) og er i permisjon fra jobb Føler meg langt fra klar til å føde og satser egentlig på å være sånn gjennomsnittelig førstegangsfødende som går en ukes tid over termin...det føles i hvertfall ut som om det blir sånn av en eller annen grunn. Har kost meg hjemme i dag, og puslet med ting som må være i orden før bebisen kommer. Livet er deilig til tross for dovne fingre, bekkenløsning og sure oppstøt
Faylinn Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Gratulerer! :-) Gleder meg veldig til de seks siste arbeidsukene er over... Da kan jeg bare tenke baby og slappe av. Jeg tenkte å være sånn førstegangs som føder en uke før termin. ;-)
lettereforvirra Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Ja, nyt det! Jeg er andregangsfødende og det er litt annerledes denne gangen enn hva det var å vente på førstemann. Vi har ikke barnehageplass og gleder meg til å ha to små i hjemme med meg frem til vi får plass til dem begge.. Men Nå gleder jeg meg litt til å ligge på sykehuset etter fødselen og lade opp batteriene. Sist hadde jeg sånn hastverk med å komme meg hjem men nå skal jeg bare slappe av og håpe noen kommer på besøk med sjokolader og ukeblad:)
mamman til M&M Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 jeg er også fødeklar i dag:) men vært sykemeldt siden forrige fredag da jeg var innlagt med for tidlige rier...termin 7.feb:)
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 hmm...ja var jo sykmeldt litt forrige uke pga feber og bronkitt da...så har jo egentlig vært hjemme litt lenger, men nå følte jeg meg endelig friskere igjen og da å vite at jeg bare kan kose meg hjemme og tidskjemaet etter eget hjerte det er deilig...jeg ønsker å nyte disse siste ukene før fødselen, hvem vet når neste gang jeg kan bestemme så mye på impuls igjen blir Er jo mitt første barn så jeg aner jo ikke egentlig hva jeg går til - blir liksom noe helt annet å få barn selv enn at venniner og søsken får barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå