Gå til innhold

Liste over hvor mye klær man bør kjøpe???

Anbefalte innlegg

Har vært og handlet babytøy på salg i dag! Det er jo så mye nusselig!

Men jeg endte visst opp med mye i de mellomste størrelsene. Mener jeg har lest et sted her om en liste der det står hvor mange plagg man bør ha av de ulike størrelsene. Noen som kjenner til den??

Eller er det noen som har erfaringer fra tidligere barn? Hvor mye trenger man til mai-babyer ?

Føler meg nesten litt skrullete når jeg har kjøpt 6 bodyer i samme str, og i tllegg vet jeg at jeg kommer til å få et par bodyer til i akkurat den str........... (glemte det.......) men det blir vel brukt.

Må kanskje vende meg til å kjøpe inn enda mer......? eller?

Hilsen helt grønn nybegynner og førtsegangs :-)

Fortsetter under...

Vi kjøpte nesten ikke noe til førstemann, vi visste vi kom til å få en del og det gjorde vi. Hele garderoben hans første året var gaver...

Denne gangen kjøper jeg det jeg ser mangler, vi får små babyer og da er det greit å ha noe i str 50 (det fikk vi nesten ikke noe av sist, tross liten gutt) Så jeg har fylt på litt med noen bodyer.

Det jeg har i dag er 3 sparkebukser, to langarmet og to kortarmet body, luer og så skal jeg kjøpe nye sokker (lange)

Noe særlig mer enn det er ikke vits i starten, da har vi til vi kommer oss hjem og får slappet av noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...