Gå til innhold

Trenger svar fort!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKM i dag,men den har ikke dukket opp. Har mens-lignende murringer,så den er vel på tur...men er ikke det typisk da,når du først har gått inn for å prøve å bli gravid,da begynner kroppen å tulle med deg...har nemlig ikke vært forsinket på mange mange mnd...alltid vært 28 dagers syklus...ååååååååå...jeg blir desperat...noen som har merket det samme som meg,OG vært gravid?? Bare et lite håp?? Noen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som du har typiske symptomer da. :)

Da jeg var gravid sist så føltes det som tr var like rundt hjørnet, og jeg irriterte meg over at det ikke hadde klaffet den gangen heller.

Men der tok jeg feil. Testet positivt 3 dager over ikm.

Så lykke til, får håpe du slipper å se tr. :)

Skrevet

Jeg tør jo selvsagt ikke å håpe...og husker ikke hvordan det var sist...tror ikke jeg merket noen murringer rundt IKM da...føler selv jeg har hatt endel symptomer denne gangen da...trøtt hele tiden,vondt i korsryggen...stikking i brystene...men uansett så tør jeg ikke å håpe,og venter lengst mulig med å ta en test...er så redd den skal vise neg.

Skrevet

Jeg hadde også mensmurringer da jeg ble gravid sist gang, så det er jo godt mulig at det er en liten bolle i ovnen, xxxxxx fingrene for deg! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...