Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Det er kanskje et litt teit (eller tabu) spm, men innerst inne kan man jo ha et lite onske om et visst kjoenn. Hilket kjoen ville dere helst ha, og hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 unnskyld meg men dette var et extremt teeeit innlegg!!! haha....... folk har lite å gjøre altså!!!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Helt enig! Spiller dette noen rolle så lenge man får et barn man blir glad i`?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Meg ble det det samme for.. og jeg fikk jente, er nå gravid igjen og det hadde jo vert gøy med en gutt også,men vi blir like glade uansett..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Tror jo alle helst ønsker seg en sønn...sånn for å føre slekten videre liksom
-MtG- Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 Jeg ønsket meg gutt og det fikk jeg, men hadde blitt veeeldig fornøyd med jente også da. Har bare for meg at gutter er litt enklere å ha med å gjøre når de blir litt større. I tenårene og sånn. Vil helst ha en gutt til, men tar vel i mot en jente også Synes ikke det var et teit spørsmål, jeg:)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #8 Skrevet 16. januar 2007 Det som er kjekt med jente er jo at man kan handle sammen, og andre "jenteting"
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #9 Skrevet 16. januar 2007 Jeg ville helst ha jente. Og fikk det:-) Og nei, jeg er ikke utrolig teit eller unormal på noen måte. Jeg tror de aller fleste har en liten tanke om hva de aller helst vil ha. Blir jo like glad i babyen uansett.
BettyBoob Skrevet 16. januar 2007 #10 Skrevet 16. januar 2007 jeg ønsket meg faktisk en gutt (som førstemann), men hadde jo blitt like begeistret for ei lita tulle Må innrømme at jeg håper en evt nestemann blir jente, men tar imot en gutt til med åpne armer !!! Tror det kommer av at jeg alltid har ønsket meg en storebror....
allergibarn Skrevet 16. januar 2007 #11 Skrevet 16. januar 2007 Har lest om mange som kun ønsker seg jenter... så jeg skjønner spørsmålet ditt. Selv har vi en storesøster og en lillebror, og synes det er stor stas med begge to. Synes egentlig det er moro med en av hver, for det er jo to helt forskjellige ting å ha en jente og en gutt. Forskjellige venner, fritidsaktiviter, utviling generelt etc. Tror nok mange som har to jenter, lurer på å prøve igjen for å få seg en sønn. Og omvendt... og har nok inntrykk av at mange damer ønsker en jente de kan dolle med, fikse håret til, ha på kjole og kåpe etc. Det synes jeg er kjempestas. Mens pappaer gjerne vil ha en sønn, så de kan abonnere på Donald Duck, kjøpe seg bilbane etc... Folk kan synes dette er sykt... men det er jo slik! Men selvsagt blir man glad i barna sine uansett, og ingen kunne jo tenke seg å bytte!!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #12 Skrevet 16. januar 2007 Takk til dere som tok innlegget serioest! Jeg kjeder meg ikke, jeg synes bare det er intressant aa dele meninger og foelelser. Jeg mener ikke det er bedre med det ene eller andre kjoennet, men man kan jo ha forskjellig forhold til de to kjoenn.
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 16. januar 2007 #13 Skrevet 16. januar 2007 Jeg ønsket meg en gutt, min datter ønsket seg en lillesøster og mannen hadde ikke spesielle ønsker. Min datter "vant". Min vi elsker vår lille tulla mer enn noe annet, altså begge jentene våre mener jeg. eneste grunnen jeg ønsket gutt, var så da hadde jeg ett av hvert kjønn.
Firefly77 Skrevet 16. januar 2007 #14 Skrevet 16. januar 2007 Jeg ønsket meg gutt fordi sambo har en jente fra før, og jeg har en søster, men ikke en bror, så det hadde blitt så nytt og spennende. En liten pappagutt, med blå øyne og mørkt hår Jeg ønsket meg jente fordi hun ville blitt så nydelig og søt, med pappas øyne og mitt lyse hår, fordi vi skulle danset sammen og hun skulle låne klærne og skoene og sminken min og være damete Vi fikk en gutt, kanskje det blir jente neste gang
3 *guttemamma Skrevet 17. januar 2007 #15 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har fått tre herlige gutter og elsker dem over alt. Men jeg må ærlig innrømme at jeg synes det hadde vært koselig med en datter også ja. spesielt da jeg var gravid med nr 3 tenkte jeg litt på det. Er noe med m-datter. bestemor/farmor/svigermor osv. og få dille og dalle med litt kjoler, hårpynt,sminke osv. Vært greit å ha begge deler. Men slik ble det ikke og jeg er overlykkelig for at jeg faktisk har fått 3 supre friske gutter
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 17. januar 2007 #16 Skrevet 17. januar 2007 Ønsker meg en datter hadde blitt like glad om det ble en gutt men fikk en vakker prinsesse. Ønsker meg en datter neste gang også, men også da er det det samme. Man er jo bare så heldig att man får lov til å bli mamma. Det er jo bare så fantastisk. Håper vi får nr 2 en eller annen gang krysser fingrene =0)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #17 Skrevet 17. januar 2007 så lenge barnet var friskt, så gjorde det meg ingenting hva det ble.. jeg fikk ei veldig sunn og frisk litta jente =)
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #18 Skrevet 17. januar 2007 Jeg ønsket med veldig en sunn liten tulle! Og det fikk jeg! (Hadde det blitt en liten gutt hadde jeg selvsagt ikke blitt mindre glad i han). Jeg vil gjerne ha et barn til og da har jeg ingen spesielle ønsker, men vet mannen min synes det hadde vært stas med en liten gutt!
sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 17. januar 2007 #19 Skrevet 17. januar 2007 Det var akkurat det samme for meg og pappan så lenge det ble en frisk baby.. jeg tror jeg tenkte litt at jeg ønsket med gutt i begynnelsen.. men så skjønte jeg bare at det ble jente.. nå er jeg kjempeglad for at det ble jente.. nå har jeg bare lyst på fler jenter hehe.. ble jo helt forelsket i den som kom. Men blir seff like glad hvis neste blir en gutt
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 17. januar 2007 #20 Skrevet 17. januar 2007 Ønsket meg gutt jeg og har vært ærlig på det siden før jeg fikk barn. Nå er det slik, og da kan jeg jo ikke lyge om det. Hadde selvsagt ikke blitt mindre glad for eller glad i en jente. Hadde også vært kjekt med gutt nummer to, men det får tiden og skjebnen vise ) Grunnen er så enkel at jeg alltid har trivdes best med gutter, har hatt og har mange guttevenner og liker gutters "natur". Synes at vi jenter er mer kompliserte, he he. Ellers er jeg nok litt sånn guttejente selv. Elsker sport, mye konkurranseinstinkt og liker fart og spenning. Er absolutt ikke noe fan av sløyfer og kjoler. Så blir det jente på oss en gang blir nok rosa en mangelvare ;O)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 17. januar 2007 #21 Skrevet 17. januar 2007 Når jeg ble gravid første gang ville vi ikke vite kjønnet.Helt ærlig....jeg syntes det var så spennende. Jeg har jobbet med multihandikappede barn i mange år,så jeg var veldig opptatt av at babyen måtte være frisk. Ut kom vedens herligste gutt:) Andre gang valgte vi å få vite kjønnet pga storebror.Han var 5 og trengte IKKE søster.Pratet om gutt,gutt,gutt......Om det hadde vært jente kunne vi liksom forbrede han på det:) Selv syntes jeg det hadde vært gøy med en av hver....Men når vi kom ut fra ultralyd med bilde av lillebror tenkte jeg ikke mer på det. Ut kom verdens deiligste lillebror som storebror er så stolt av:) Så jentene får noen andre i slekta stå for,for jeg er FERDIG,hehe:)
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #22 Skrevet 17. januar 2007 Vi ønsket oss gutt. Hadde en tanke om at det er "enklere" å ha med gutter å gjøre. Så er jeg ganske guttete av meg og kjeder vettet av meg med sminke, kjoler, barbie og sånt. men ut kom ei frisk og fin jente og vi elsker henne selvfølgelig mer enn noe. Kan jo kjøpe lekebiler fordet Og teckniklego..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #23 Skrevet 17. januar 2007 Ønske meg jente fordi jeg er den eneste jenta i hele fam, så det hadde vært morsomt med ei lita tulle:) Men fikk gutt, verdens vakreste gutt:) Og det er jeg glad for:)
Sigbeth Skrevet 17. januar 2007 #24 Skrevet 17. januar 2007 det spiller en rolle, for gutt og jente er virkelig to forskjellige vesener! men trenger ikke være mer glad for den ene eller den andre for det! Jeg ønsket meg opprinnelig jente, tror det var fordi jeg er jente selv, nesten alle venninnene mine har bare fått jenter, og jeg bodde alene med moren min i mange år - slik sett var det den rollen jeg "kunne" Og så må vi jo huske alle dukkene vi lekte med som barn - -var ikke de "jenter" hele bunten? Men da vi fikk vite at det var gutt på UL, ble jeg først kjempeoverrrasket for jeg hadde ikke trodd at jeg kunne få en gutt. Litt teit, for selvfølgelig visste jeg at jeg kunne få en gutt, men hadde ikke trodd det, pga jeg er så feminin! men når jeg tenker meg om så vet jeg om mange damer som er enda mer feminin enn meg som har gutter!!!! I hvertfall, hjernen min måtte bare justere seg litt, og så bare gledet jeg meg til gutten! og nå vil jeg gjerne ha flere gutter!! Synes jenter kan virke så pinglete og hvinete (selvfølgelig får jeg en jente kommer jeg ikke til å tenke sånn - kjære vene jeg er jo jente selv,) fordi gutten vår er så robust og sterk! Det beste med å ha ham er at han er så søt og perfekt og fantastisk! men en gang hade det vært fint å få jente slik at noen kan arve jentelekene mine + smykkene!! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå