Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Noen som vet hva man kan bruke for å bli kvitt dem.?
tutta77 Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Husker ikke hva det het jeg... men du får kjøpt det på apoteket.. sceriprokt tror jeg det het det jeg brukte forrige gang...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 var på apoteket i dag å kjøpte noe som heter "alcos anal"...du får den i både salve og stikkpiller. jeg kjøpte den i salve, fordi den er beregnet på både hemorider rundt endetarmsååningen og inni. (stikkpillet er kun for hemorider inni) Smurte på etter at jeg hadde vært på do å bommelommet, og gjett om det var en skikkelig befrielse!! Det sluttet å være vondt! Men syntes ikke det var en så veldig korslig arbeidsoppgave da...er liksom ikke hver dag jeg smører endetarmsåpningen, men som sagt, det var VERDT det! ..og du..jeg syntes det var veldig kjekt med engangshansker i tilegg...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 og i pakningsvedlegget til "alcos-anal", står det at den kan brukes av både gravide og ammende. Fikk rådet denne salven av to venninner som fikk hemorider i forbindelse med graviditeten og etter fødselen. (disse hadde blitt anbefalt denne kremen av føden på sykehuset) (pakken er hvit, og litt grønn...bare slik at du hvet hva du skal se etter).
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Tusen takk for svarene.. Holder på å bli gal her.. =)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Bare hyggelig å hjelpe.. ..holdt på bli gal selv jeg!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #7 Skrevet 20. januar 2007 Dytter litt på denne jeg, for jeg har lett så lenge etter info. Regner med at det er flere som lurer.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #8 Skrevet 20. januar 2007 Hei!! Ja dette er virkelig noe herk.. Ikke nok med at jeg føler meg som en stuffed kalkun, så er det dette også.. jeg har noen innmari vonde og harde som er utenpå .. Var på sykehuset i går og fikk "tømt" de verste... ER visst eneste de kan gjøre når det har kommet "så langt*" Ugh var ikke noen deilig opplevelse for å si det slik.. Idag har de bare blitt større, og jeg snakket med ho som opererte meg, hun sa at det eneste som kunne gjøres nå er å bli innlagt og få morfin drypp( er ikke farlig for ho lisje i magen , men sløver henne litt) i ett par døgn og prøve å få hevelsene ned... visst det ikke blir bedre i morgen , så får jeg bare gjøre det.. er i uke 32 nå, og det er noen uker igjen liksom... Men legen foreskrev Xyliproct, både salve og stikkpiller - reseptfri og denne har en bedøvende effekt.... - virker bedre på meg enn Sceriproct og alcos - anal. Så jeg vil råde dere som "kun" har innvendige og om de er harde , så ikke nøl med å ta kontakt med legen, de er mulighet for å få operert de helt bort, og ikke "bare " tømme de, slik som med meg... Håper at det ikke ble for avskrekkende, og lykke lykke til
kristin2 Skrevet 21. januar 2007 #9 Skrevet 21. januar 2007 Har hørt det kan hjelpe med Propolis salve. Tror du får kjøpt det på helsekost eller apotek. Har ikke prøvd selv, men ifølge en venninne gjorde det underverker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå