Gå til innhold

Hjelp!!!!! Hva skal vi velge??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er vi stortsett ferdig å kjøpe inn utstyret vi trenger til babyen.

Hadde frem til i dag bestemt at jeg denne gangen skulle ha stellekommode. Til de to andre hadde jeg stellebord til å feste oppå badekaret. Hadde lyst på stellekommode da jeg ser det praktisk å kunne stelle/bade + ha klærne til snuppa på samme plass.

Men da vi kom i butikken i dag anbefalte hun som jobbet der å ikke kjøpe stellekommode!!! Mente d var ekkelt for den voksne som skulle bade babyen fordi d ble for lavt og at baljen er veldig liten......

D ente med at jeg dro hjem tomhent.

Har ikke så lyst på stellebord som skal stå på badekaret denne gangen da vi må flytte d hver gang vi og barna skal dusje/bade. Da må jeg også ha en egen kommode, og alt i alt tar d mer plass. Har ikke lyst på stellebord med hyller under heller. Har sett at d finnes egen stativ med baljer også. D er jo så utrolig mye på markede!!!!

Hvilke erfaringer har dere???

Takknemlig for råd og erfaringer!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi kjøpte stellekommode til forrige barn, og den er genial - den er ennå i bruk på badet vårt, og snuppa er 2,5 år... Man tar bare av puten og ut badebaljen, så er det en helt vanlig kommode. Kjempepraktisk til å ha bleier og slikt i!!

Det var helt topp å bade henne i baljen i kommoden når hun var liten, og når hun ble for stor for den kjøpte vi bare en større balje - ikke mer problematisk enn som så...

Så jeg anbefaler virkelig stellekommode!! (har ikke prøvd noe annet da, men synes det funka veldig bra med den)

Skrevet

Herregud!! hva slags selger var det da?? vi kjøpte stellekomode til vår første.. og vi angrer ikke!!! vi har ikke så stor plass. Så vi har alt i ett! var vell ikke no problem å bade henne i balja til kommoden!, kjekk den med stol oppi og greier! og den er mer en stor nok!! da hun vokste ut av den kjøpte vi sann turkis balje fra ikea, og satt på knærne i dusjen å bada henne!!! Kjøp en stellekomode dere!! :) vi har merket erle og er kjempe fornøyd med vår....

Skrevet

Jeg kjenner også flere som har stellekommode og veldig fornøyd med det...hadde valgt det om vi hadde hatt en plass til det...vi må desverre velge sammenleggbart eller veggmontert, snufs snufs.

Skrevet

Takk for tips! Tror d blir stellekommode på oss!! De har salg på stellekommoder fra simo nå.

Skrevet

Vi skal ha stellekommode fra Barnas Hus, helt klart. De selger en som man kan velge om man vil ha baljen under lokket som vanlig, eller man kan dra ut et stativ på siden, og sette baljen oppi der. Jeg ser for meg at dette vil være veldig praktisk når vi er litt usikre i starten, for da slipper vi å holde babyen mens vi samtidig skal få ned lokket oppå den.. Vi bare flytter babyen fra baljen og opp på lokket, og så når vi er ferdige med stellet, kan vi tømme vannet og sette baljen under lokket. Da tar den heller ikke mer plass enn en vanlig stellekommode :-)

Skrevet

Hmmm hva koster denne stellekommoden fra barna hus? Hvor mange skuffer har den?

Skrevet

For noe tull! Stellkommoder er helt supert!!! Vi brukte den kjempelenge, og har hatt klær i den siden.. Baljen er ikke liten og i akkurat rett høyde for oss som steller.. Utrolig greit å ha alt på en plass.. Absolutt å anbefale hvis dere har plass. For det eneste argumentet mot en slik kommode er at den tar litt plass! Men ikke mer enn et stellebord egentlig. Nei, gå for salget på Simo stellekommoder.. Det kommer du ikke til å angre på!

Skrevet

Da har jeg vært å kjøpt simo stellekommode på salg!

Tusen takk for hjelpa :0)

Skrevet

Hvor har du funnet denne stellekommoden? Og hvordan ser den ut?

Skrevet

Vi kjøpte stellebord til å henge på veggen, til førstemann. helt genialt! Tar ikke plass når det ikke er i bruk. er to små hyller i, til det mest nødvendigste. og stellematte som henger fast. vi bader i vask eller badebajle på gulvet. sittende ved siden av. så det skal skal vi bruke denne gangen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...