Gå til innhold

Er det egoistisk av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet å amme lillejenta rett før hun ble 7mnd. Jeg orket rett og slett ikke fortsette siden hun så ut til å miste interessen, og produksjonen min dalte. Jeg gadd ikke få opp melkeproduksjonen for syns det var deilig at jeg kunne være litt borte også og la andre passe henne uten at hun ikke (Hun har hatt mange økedager (økeuker er mer riktig) så har stort sett sittet fremme med puppen dagen lang. ) Hun tok nemlig ikke flaske så lenge jeg ammet henne.

Nå drikker hun masse mme, det går ned på høykant hver gang hun ser flasken, og jeg er mye mere fri til å dra ut noen timer en gang i blant, f.eks for å klippe meg.

Men det er så mange andre her som fremdeles amemr barna sine til de er mye eldre enn 7mnd. Så nå får jeg litt dårlig samvittighet for at jeg ga meg så fort... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud ikke noe å ha dårlig samvittighet for!

Tenkt så flink du har vært og ammet i 7 mnd da;-)

Skrevet

nope, syns jeg ikke du skal ha :)

Mini mistet intr han også da han ble 7 mnd.... og jeg vil ikke tvinge han til å ta puppen... uansett så syns jeg 7 mnd var en grei alder å slutte på :=)

Skrevet

jeg er er av den oppfatning at man skal gjøre det som passer best for deg og ditt barn;) mamming=bedre enn amming:)

Skrevet

jeg sluttet når hun var 5mnd jeg, mest av praktiske grunner her også, og sex, ville ha puppa mine tilbake, ble så hemmet når melken rant under akten=) ikke ville jeg ha sex med bh heller...litt dårlige grunner kanskje,så bitte litt angrer jeg innimellom,,, men dt er kun mitt valg=)

Skrevet

Nei, jeg syns overhodet ikke at du er egoistisk når du har klart å amme i 7 mnd! Vær stolt av deg selv!

Skrevet

du har jo vært flink da,når du har ammet i 7 mnd-ingenting å ha dårlig samvittighet for!!Syns alle skal få gjøre det som er best for dem jeg-vi er alle forskjellige:-)

Skrevet

Takk for alle svar! Nå kan jeg gå og legge meg med god samvittighet for at jeg har gjort som jeg har gjort:)

HI

Skrevet

Ikke i det hele tatt jeg føler meg ikke egoistisk.

Jeg sluttet amme i går hun er også 7 måneder. Hun snur hodet ser overalt enn på puppen. Fått tenner oppe og nede biter så da ser jeg på det som naturens gang sier til meg att nå er det nok =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...