Gjest Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Takk for at du dyttet :-) Svarte deg i den tråden, men fant ut at jeg heller lager en ny! Har tenkt på deg også så klart! Sniktittet på profilen din og så du bor i Grimstad! Lillesand her :-) Går du på babysvøm? Har hørt så mye fint om det i Grimstad. Har ikke turt å begynne selv, men nå har jeg plutselig fått så lyst!!! Har du hørt noe? Mormora mi bor rett over Emblaklinikken og cafe Ibsen, så vi er der av og til! Koseligste lille kafeen i verden!!! Fikk forresten unnskyldbrev fra sykehuset, så det var godt for sjela at jeg klagde!!! Mye prøvde de å ro seg unna, fikk nesten lyst til å klage på det og, men det får da være grenser for klaging og :-) Nei, nå må jeg ned til mannen min, jeg er bare inne på dib om kveldene når jeg legger lillejenta. Må sitte vakt en halvtime minst etter hun har sovnet, for hvis babycallen gjør jobben og hun våkner, så våkner hun for mye før jeg rekker opp! Og da er det på an igjen... Ellers har jeg ikke tid egentlig til å dibbe! Hvis du har lyst til å svare kan du kanskje sende det til profilen min på post? Kommer til å slå av pcen snart! Ha en god natt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå