Gå til innhold

Jeg har fått jobb :)


mammasgojente

Anbefalte innlegg

Jeg har gått og ruget på det i hele dag så måtte bare få dele det :) Kom flyttende fra London rett før fødselen og er på mammapermisjon derfra. Kjøpte leilighet og gamlet alt på at jeg skal få jobb her når permisjonen er over. Har ikke rett til overgansstønad e.l. ettersom jeg har bodd i utlandet for lenge. Har vært så nervøs.. men de var så keen på å ha meg at de er kjempeflexibel. Jeg skal jobbe 5 uker fra slutte av mai, og så ha fri frem til hun har begynt i barnehage. Får laptop og tlf og det er mulig å gjøre en del jobb hjemmefra om det er nødvendig. Tilbudt lønnspakke på ca 450 tusen og er kjempefornøyd!! Da kan jeg slappe av og nyte resten av tiden før jobbinga starter og vite at jeg kan forsørge oss begge og betale lånet samtidig :)

 

Så utrolig stor lettelse :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!!!!!

 

Håper også på å få meg jobb snart... Hadde bare vikariat og det gikk ut når jeg gikk i perm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!!

Det bruker ofte å ordne seg for snille jenter! :o)

 

Og så flott at de er så fleksible, spesielt siden du er alene med jenta di. Kjekt å kunne jobbe litt hjemmefra også. Når jenta di begynner i barnehagen så "må du jo nesten regne med" litt sykdom...

 

Lov å spørre om hva du skal jobbe med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får vel jobb på ett sekund? Jobbet ikke du i barnehage, da?

De skriker etter folk der, så vidt jeg har forstått... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke så vanskelig nei, heldigvis!

Men må jo gjennom det å søke og sånn da, det er kjedelig... Og ja, jeg jobber/jobbet i bhg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er heldig så blir det en ny ledig jobb i den barnehagen du jobbet i før du skal begynne å jobbe igjen! Dersom du vil tilbake dit da, riktignok... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal jobbe innen finans og for det samme selskapet som jeg jobbet for i London så kjenner menneskene og jobben som sådan som er veldig deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så kjekt da! Er alltid spennende med ny jobb, men er litt deilig med en jobb man kjenner litt også. Og spesielt når man har fått en ny liten person inn i livet sitt. Da har man liksom ikke lyst til å bruke all energien sin på jobb... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jobb!

Det er klart det er deilig å kunne legge fra seg bekymringer om hvordan det blir fremover. Nyt resten av permisjonstiden, og lykke til i ny jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...