Gå til innhold

litt uvanlig jente navn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvis du vil ha et annet navn på V i tillegg til Vårin synes jeg Vårin Viktoria klinger bedre enn Vårin Veronika. Veronika er et nydelig navn, men personlig synes jeg kombinasjonen ev de to ble litt tung å si. Skal begge navnene brukes eller bare Vårin til daglig?

Annonse

Det blir nok bare vårin som blir brukt til daglig. Gikk på skolen sammen med ei som het vårin veronika,det er over 10 år siden men jeg glemmer ikke det navnet for jeg syntes det var så fint åsså er det ikke så vanlig.Har hvert inne på viktoria som mellom navn også,men nå heller jeg mer mot Vårin Marie.Da blir kansje mellom navnet brukt oftere.

Slenger bare innpå at Vårin liksom er et sånnt navn som ikke har plass til noe før eller etter! Deter et veldig fullstendig og mye navn - jeg liker det og jeg liker det best når det står alene!

Jeg har nok litt dårlige erfaringer med navnet veronica (og liknende), desverre opp til flere usympatiske og styrete jenteberter med det der navnet i min barndom iallefall!

Men hallo, velg etter hjertet du. Med litt edrulighet og noen skjekk her og der på responsen.... VIL du ha vårin veronica, ja så er det jo ikke noe galt i det. Det er jo en ny framtid der ute og du skal se det går bra :-) Det er overhodet ikke noe galt i å hete det, når du spør tar jeg jo stilling på en litt personlig måte da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...