Gå til innhold

Amming - 4 mndr.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere mede 4 mndr gamle knøtt som fullammer - hvor ofte ammer dere på dagtid? Og er det mange som allerede nå har begynt med vann eller smaksprøver på grøt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5-7 gang kanskje, kommer ann på når vi står opp :-) Har begynt å gi litt tynn grøt på kvelden :-) Han liker det kjempegodt :-)

Skrevet

Hm, på dagtid.. ca 6 ganger kanskje. Om natten har det vært opptil 4 ganger siste tiden, så jeg har vurdert å begynne med litt smaksprøver på grøt. Har kjøpt en pakke, men skal vente litt til. Innbilder meg det er økenetter han har. Så jeg fullammer enda, han er født 4.sept.

Skrevet

Han er 4 1/2 mnd. Spiser 6-7 ganger i løpet av dagen. Våkner og tar "mårran" sånn i 7-8 -tida og legger seg 1930 (pluss/ minus en halvtime). Han er våken en gang på natta, en gang mellom halv 4 og halv 6. Fullammer ennå, virker foreløbig fornøyd med det, selv om han er blitt veldig opptatt av det vi spiser de siste ukene. Glad i vann, og drikker gjerne av glass! (Virker som han blir veldig stolt da, kanskje han synes han er "stor" når han gjør det, he, he...? ;P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...