Gå til innhold

Noen koselige tanker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tenkt pá navn til den lille nár vi ENDELIG har fátt spire og etter ni lykkelige máneder blir födt...?

Har veldig lyst pá jente jeg da- og synes Ailin er veldig pent (mannen er ikke helt enig sá det kan blir litt fight om navnet...) Guttenavn er jeg ikke helt sikker pá enda- sikkert fordi jeg háper pá jente...:-)) Men gutt er kos det og. Har en gutt pá 3 og et halvt, sá da blir de sikkert gode kompiser...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som tenker pá navn...?? bare jeg...?????

Skrevet

neida, det er nok flere som gjør det=)

synes Leander, Fredrik, Victor, og isak er pene guttenavn.

Jentenavn som Victoria, celine og martine er pene, men det dukekr hele tiden opp nye pene navn så tror nok jeg ville slitt med og velge dersom jeg skulle få en liten snart=)

Skrevet

Isaac (bor i Spania jeg- og her skrives det sánn) har jeg ogsá i bakhodet som mulig guttnavn... Du har nok av navn hvertfall! sá háper det klaffer fort!

Skrevet

Tenker på navn hele tiden jeg! Syns det er veldig gøy med navn, spesielt gamle norske og norrøne navn syns jeg er fine. Har noen alternativer selv, men dem har jeg lyst å holde litt hemmelig inntil jeg får brukt dem ;)

Skrevet

Hvis gutt - Marcus, Sebastian eller Martin

Hvis Jente - Erica eller Stina Emilie:)

Har tenkt på det en liten stund nå;)

Skrevet

Jente: sofie

Gutt: Felix (litt usikker på den) Litt spes det navnet, men synes guttenavn er helt håpløst, nesten ingen som virkelig fenger meg.

Så jeg håper på jente først ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...