♥Tiny Skrevet 16. januar 2007 #1 Del Skrevet 16. januar 2007 Og velkommen til alle nye "fjes"!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 16. januar 2007 #2 Del Skrevet 16. januar 2007 Synes alltid det har vært trivelig her, men litt få nye innlegg og ikke så mange folk... Kjempekoselig med alle disse nye som kommer innom nå!!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 16. januar 2007 #3 Del Skrevet 16. januar 2007 Hei, jeg synes det er veldig koselig her jeg da, men jeg viste ikke om dette tidligere. Har vært en del på småtroll 0-1, men der var det utrolig mye negativitet og mange rare mennesker som sier så mye dumt noen ganger og så er anonyme. Orket ikke engasjere meg i det, så her trives jeg godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 17. januar 2007 #4 Del Skrevet 17. januar 2007 Ja, jeg hadde tenkt å skrive et innlegg om dette, jeg synes det er sååå koselig å være her(er ikke så veldig ofte på nett, men...) - skjønner ikke at jeg ikke fant denne siden før! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
js74 Skrevet 17. januar 2007 #5 Del Skrevet 17. januar 2007 Enig med alle dere. Koselig stemning her i forhold til hva det kan være på småtroll noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 18. januar 2007 #6 Del Skrevet 18. januar 2007 Skriver under her jeg også Har vært koselig hele tida da, men enda koseligere nå år det er så mange her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langevipper Skrevet 18. januar 2007 #7 Del Skrevet 18. januar 2007 Enig, dette stedet virker koseligere enn småtroll:-) Må være noe spesielt med oss juli-mødre som aldri hakker på hverandre eller svarer surt på innlegg. Jeg skal nok klare å komme meg inn hit litt oftere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosa bolla Skrevet 18. januar 2007 #8 Del Skrevet 18. januar 2007 Hei på dere! Det er veldig koselig her, leser masse av innleggene som er her, og er kanskje en leser og ikke en som skriver så veldig masse innlegg osv.. men prøver å svare og spørre litt da. Veldig hyggelig. Er det mange av dere som er fra Kongsvinger tro? Eller hvor er alle fra? Kanskje vært oppe som tråd før.. skal leite litt..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå