Gå til innhold

Rimelig babyutstyr i USA?

hjertebank m/gutt07&jente09

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er gravid med førstemann og skal etter planen flytte til Oregon når jeg tar permisjon for å være hos min samboer som nettopp har flyttet dit for å studere. Og siden min bedre halvdel lever på studielån er jeg nødt for å være økonomisk når det gjelder babyutstyr.

Har noen av dere noen tips til butikker hvor utvalget er topp og samtidig rimelig? har dere evt noen internettsiden jeg kan sjekke?

Fortsetter under...

Hvis poenget er aa handle saa billig som mulig, proev disse:

Kmart www.kmart.com

WalMart www.walmart.com

Target www.target.com

BabiesRUs www.babiesrus.com (litt dyrere enn de andre, men masse baby-utstyr. Fortsatt ganske billig.)

For klaer:

JCPenney www.jcpenney.com

Macys www.macys.com (denne har bedre kvalitet for klaer--er dyrere, men de har ofte salg paa babyklaer har jeg merket)

Merk: de tre foerste er alt-mulig butikker. De siste to har mest klaer. Jeg tror ikke jeg ville kjoept sengetoey og klaer fra K-Mart og Wal-Mart med mindre jeg hadde sett kvaliteten foerst. Ellers er kvaliteten paa det meste helt greit. Ellers kommer nok jeg til aa handle mest paa BabiesRUs, men klaer kjoeper jeg nok i andre butikker naar det er salg--har sansen for Macys, BabyGap og Gymboree.

Lykke til. Andre kan sikkert legge til flere linker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...