Gå til innhold

Er nesten ikke her for tia jeg..men nå har jeg ett spm ja... sukk... dumme kropp! Ang slim osv...

Anbefalte innlegg

Ja... forrige mnd fikk jeg mensen på dag 33..trodde endelig ting begynte å bli stabilt etter mange mnd med over 40 dagers (oppimot 52 dagers) sykluser. Tror jeg har hatt eggeløsning på dag 19-20 denne mnd.. hadde en del slim i noen dager... og sex annavher dag den uka... I går ble jeg enormt kvalm etter jobb... og var d hele kvelden.. regna med d var omgangsjuka... men spydde aldri..og var ikke merkbart dårlig i magen... litt småvondt bare... I tillegg har jeg på og av vondt i tennene hele tiden..skal bestille meg tannlegetime.. men er vondt på forskjellige plasser...og i tannkjøttet..ikke bare i ei tann..

Men sååå tok en sånn billigtest i dag..negativ... greit nok... tanta er sikkert rett rundt svingen tenkte jeg...

Gikk nettop på do..og hva fant jeg der?? Jo to kompakte slimKLUMPER! aldri sett sånne før... sukk.. Kunne ikke strekke dem så mye før de gikk sund.. tvilsomt at d er eggeløsningslim.. men skal man ha slikt slim ellers da? ... trekker seg ikke inn i papiret... og kan strekkes litt.. har ikke hatt sex på over en uke ...så sæd er d ikke! Unskyld detaljer..men prøvde å lete etter mere slim da.. det var ikke mer.. enda ihvertfall... Så... hva i all verden er dette slimet da? ... jaja..blir ikke klok på kroppen min jeg!

Satser på at tanta kommer denne uka..ellers blir d ny gravtest neste helg eller noe i den duren....

klem

Fortsetter under...

Heiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!

Så koselig å se deg!!

Så du lurer du...har ikke noe erfaring med dette! Så lite hjelp i meg.. :-)

Vill bare si hei!! Er innom her eg vett du... klarer ikke slippe tak! Mye koseligere her også..

Hvilken dag er du på nå?

Spennende dette... krysser for deg!!

Klemklem!

:) heia du! Ja har inntrykk av at det er kosligere her enn innpå 1 tri jeg og... men jeg er ikke så mye her heller jeg da...orker ikke lese om alle som er blitt gravide... hehe..

Jeg glemte ett par detaljer ser jeg.. jeg er på dag 34 i dag.. prøvd i 9 mnd nå! Så pillene er nok ute av kroppen...

Har time til innvendig ul 2 februar..så da får jeg vel kanksje noen svar!

klem:)

Nei, det er nok tungt i perioder!!

Dag 34.. hm.. burde jo begynne å skje noe nå da.. enten hcg eller tr!

Så bra at du skal på ul.. er ikke så lenge til heller det da...Det blir godt for deg å få avklart litt ihvertfall. Ikke bra å gå å lure på kroppen sin så lenge.. slitsomt!!

Klemmer til deg... føler det går din vei snart nå altså!! Hjelper sikkert med litt pause herfra innimellom ja.. kan bli vel intenst!! :-))

Ha en strålende tirsdagskveld!!!

Ingen som har opplevd noe liknende???

Fikk enda mer slim i går..som kunne strekkes mer.. så tok en runde i natt for sikkerhets skyld..men syns det er merkelig om jeg skulle hatt el på dag 34-35... dumme kropp!

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg... Så lenge du verken temper eller EL-tester er det vanskelig å si når du har/hadde EL. Hvordan går det med utredningen din?

Annonse

Nei gav jo opp hele teste greia jeg... ble så stressa av d..og d merka sambo..og når d ble slik ble d ikke sex heller..så hele hensikten ble borte....

Skal til innvendig ul 2 februar. Så vi får se hva som skjer da:)

Heeey Sussa!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skjønner hva du mener med at testing og temping påvirker mannen, og at det blir bare stress!

Kan ikke hjelpe deg med sykluss-kluss, for min kropp tuller fælt med meg for tiden. Sist syklus var på 49 dager,(pleier jo ha 32-42) og er nå på dag 44 uten tegn til mens... . Tror kroppen har begynt et nytt og "bedre" liv, uten å spør meg!Jeeez

Ja... ser ut som vi har opplevd d samme..minna litt om lim ja..men var liksom ikke el slim heller... d var 2 klumper... merkelige greier..

Og puppene stikker..og kvalm har jeg jo som sagt vært i 2 dager nå....

Men føler meg ikke gravid heller...så.. jeje..

Vi får ta tiden til hjelp!

klem:)

:) Ja... Dumt at kroppene våre skal tulle sånn mia! BLIR JO GAL! hehehhe.. men vi kan ikke gjøre annet enn å vente desverre...

En ting til som er så rart..jeg er ikke så glad i sjokolade egentlig..men de siste dagene har jeg spist ALT FOR MYE smågodt og sjokolade spesielt..uten å bli kvalm av d...ENDa jeg er kjempekvalm fra før av...hehehhehe.. jaja.. nok av sympt ja.. men tenker d er tanta som melder sin anmars jeg gitt! dritttante..ehhe..

:) takk for lykkeønskning..og lykke til deg og!

klem

Det var akkurat sånn jeg hadde det også! Men jeg er på dag 25 i syklusen! Har ikke funnet el heller! (temper hver dag) Å har faktisk følt meg smågravid! Men det kan jo ikke stemme! For jeeg har ikke hatt den O-store tempstigningen!

Ønsker deg hvertfall lykke til!

Klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...