Gå til innhold

Bare min mann som er trøtt og grinete??


~bubbe~

Anbefalte innlegg

Samboeren min får ikke sove nok, blir vekket om natte pga babyen og sånn. Og når han ikke får sove så blir han så sur og grinete... Noe som går ut over meg.. :( Alt jeg sier er galt liksom.. Er faktisk værre med en småsur mann en en skrikende baby.. Åå, gleder meg til soveperiodene blir litt lengre..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene!! Samme her..Han er småsur hele tiden pga lite søvn, noe som går utover meg..Helt enig om at det er bedre med en unge som skriker enn en sur gubbe.. Gleder meg til sove netter jeg å :o)

 

Lykke til videre!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min samboer våkner også og blir grinete.. oxo sier han går det ann og få litt søvn her el??? og i helgene hjelper han ikke til heller,, han gidder ikke våkne.. el han hører ikke lillegutt gråter..hmmm så jeg må ta meg av han i helgene oxo.. for sambo trenger jo ALL søvnen og jeg behøver jo ikke noe .. virker det som på han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kunne kanskje finne seg en sofa el gjesteseng, disse mennene da? Nå er heller ikke min så flink å ta seg av babyen hverken om natten eller dagen (tror han har skiftet to bleier siden barnet kom, hehe) men heldigvis steller han nå mest med den eldste, så jeg klarer meg fint med den minste da. Og heldigvis har jeg ikke hørt han klage på sin nattesøvn heller. Enkelte ting må man venne seg til i disse tider, de varer tross alt ikke i evighet.

Sender et stygt blikk i retning deres menn :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mannfolk. Sambo sier også at han driver med nattevåk når noen spør, men han sover stort sett som en stein- og våkner om morran og tror alle har sovet like godt som han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å det er godt det ikke bare er her det er sånn... sambo jobber skift og når han begynner seint, 15.00 og sånn og har fri, så syns jeg han kan stå opp om morran å hjelpe til litt og være litt sammen med amalie... men han er så jævla trøtt og sover gjerne til 12-13.00 tida...og hvis jg spørr om han kan stå opp blir han sur og sier ikke mas... jeg jobber tross alt, du har fri hele dagen... ååå blir så sint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaa.. Det er så utrolig typisk!! Å sove lenge i helgene, det kan han. Fæle diskusjoner blir det når jeg spør om ikke han kan passe babyen litt om morgningen.. Så urettferdig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si. Han har "bodd" på akutten i det siste. Jobbet natt og sovet til langt på dag.

 

Han var veldig flink i dag tidlig, tok småttisen da han ikke roet seg ved puppen, skiftet på ham og koste med ham på brystet sitt..

 

Han kunne prøvd seg med sure kommentarer, så skulle jeg slått opp teltet i hagen til ham på en-to-tre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser på innleggene at d ikke bare e din mann.. skjønne eg e veldig heldig.. victoria sove på eget rom så an våkne ikke på natta og godt e d for an begynne på jobb 5 og 6 om morgenen... og når an kjem heim så e d rett å holde hu.. an sit me hu hos seg hele kveldene og i helgene så e an oppe og mate på morgenen. .. aldri et ord om at an e trøtte.. men av og te så har an noen smålurer i stolen på kelden men hu i armene.. da e de så søte å se på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merker hormonene er i kroppen enda...jeg har lyst til å klabbe til alle mennen deres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vi har "fri hele dagen"?????????????????????????????????????????????????????

 

arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggg

 

han her er trøtt, småvåkner når hun gråter men klager heldigvis ikke.. Jeg blir bare irritert når han småsover om kvelden og ikke jeg får sove..for det er jeg som fortjener en liten lur på kvelden først og fremst..! men utenom det så tar han bleier på natta og "innsovning"greia som varer en time ca i helgene og tar henne noen ganger om morgenen så jeg får sove. - i helgene.

Om det er en bæsjebleie rett før han skal på jobb tar han den. Og jeg har sagt klart fra at han må ta henne mest på kvelden - det er jo den eneste tiden av døgnet jeg ikke er alene m henne.

Jeg misunner ofte han som får "fri" på jobb! Men han er veldig flink å hjelpe til og ikke klage. Sier som deg mensana - om han hadde gjort noe annet hadde jeg satt opp telt til han i nærmeste park hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...Skjønner at jeg har en veldig snill sambo i grunnen..Her er det samarbeid som gjelder. Han har begynt å jobbe nå, men har litt fleksitid så begynner ca 10. Han tar Mira endel på kvelden, pluss at han tar en gang om natten. Grunnen til at han hjelper mye til, er på grunn av pumpingen, som jeg bruker mye tid på dag og natt. Hadde ikke klart å gjennomføre det uten ham. Han er litt trøtt, men stiller opp uansett for oss :-) Tar oss en lur på ettermiddagen og lar husarbeidet være i stedet,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en kamerat sa til mannen min (ment som spøk) -- du er heldig som får sove ut når du kommer deg ut i nordsjøen, det får ikke kona di. Hehe, lurer på om det er den redningen som holder han gående de 4 ukene han er hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...