Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Er det plass til OTH stellevesken under eller må den henge på håndtaket? Eller er det andre stellevesker som passer bedre? Håper noen vet og kan hjelpe meg
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Nå har jeg ikke OTH sin stelleveske selv, men jeg tror du skulle få plass til den under vognen - hvis ikke går det fint an å henge den over håndtaket!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Jeg bruker skip*hop duo. den passer helt flott! Og det er helt garantert plass til den under. Se www.froskihagen.no
mammmamia ** Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Skip Hop er helt genial til OTH! Enten Dash eller Duo, begge passer ypperlig :-D
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Takk for svar Er det flere forslag??? Og vet noen om OTH stellevesken passer i kurven på OTH vognen???
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 Det er god plass i kurven, så stelleveska passer helt sikkert. Selv går jeg for Skip*Hop Duo siden den er litt slankere enn OTH-veska.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå