Gå til innhold

Anbefalte innlegg

nå ligger vi på hotell i danmark. skal ha første uttak i morgen. gruer meg litt, men det går sikkert bra. er spent på hvor mange egg det blir. har mange eggposer, men har pco, så vi vet ikke hva som er hva. er veldig øm nå, men det er sikkert normalt? er så redd for å bli overstimulert, hvordan vet man om man er det?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7817448-f%C3%B8rste-uttak-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oki... vi var i Århus og Ciconia.... sitter nå å ruger for andre gang.. er nå på dag 9 og er kjempe spent...

Dere må ha masse lykke til, du føler deg langt fra bra når det nærmer seg uttak, eggposene er store og det kan være svært så ubehagelig..

Du får noe avslappende piller i morgen + sikkert litt snadder i hånda hehe og lokal bedøvelse i livmorveggene... så dette går kjempefint....

Lykke lykke til....

Jeg tok det helt med ro og det skal du også.. du skal ikke stresse, strekke deg etter noe, ikke trene, ikke løfte noe tungt... jeg lå mer eller mindre i senga og sofan jeg den første uken hehe... vil jo være på den sikre siden, siden det ikke bare er å legge seg ned å prøve igjen om du forstår..

Tror det er viktig med ro, og ha det bra..... for når du har satt inn er du jo 14 dager på vei.. så du er jo gravid hihi.... og lev deretter...

Åh spennende... og husk drikk masse vann etter uttak så slipper du mye ubehag med sterke luftsmerter og andre smerter i magen...

LYKKE TIL....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...