Gå til innhold

Hi,hi...


-carina-

Anbefalte innlegg

Ammetåke?!

Oppdaget NÅ at jeg har gått med genseren bak frem siden formiddagen i dag. Og jeg som har tatt toget fra Fredrikstad til Oslo i dag (og da satt jeg jo uten jakke på!). Var en annen mor (med et litt eldrebarn) som satt ovenfor meg, vi pratet jo mesteparten av veien... Hun må vel ha tenkt sitt!! Ja, ja, hun har jo hatt spedbarn en gang hun og! :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lol... Jeg har merket ammetåka bra jeg også nå... Jeg skulle besøke min søster i dag og gikk av i 8 etg.. (blokka hennes har 3 heiser).. gikk inn til høyre og bortover gangen.. Kom til døra hennes og ser at det er en annen dør, tenkte at nå har hun fått den nye inngangsdøren hun hadde bestilt... Ser at det står navneskilt med to mennesker og en hund på... Hmmmmm hvor er jeg nå???? Tenker at jeg må ha gått av i feil etasje og går bort til den andre heisen som nå er nærmere og trykker på knappen... Den beveger seg oppover og stopper i 8 etg... hmmmm... skal til å ringe min søster da det slår meg at jeg nok tok til høyre og ikke venstre... går tilbake bortover gangen og der var hennes dør helt i den andre enden av bygningen....

 

Og det er absolutt ikke første gang jeg er der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...