mkh_74 Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Er det noen som vet om et søskenbrett som passer til denne vognen? Jeg hadde tenkt å kjøpe et slikt brett idag, men i butikken anbefalte de kun å bruke søskenbrett til TFK Joggster 3 (uten svingbart hjul) Det hadde visst noe med stabiliteten til vognen å gjøre. Noen med erfaring?
It's all about me Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Nå er vel Twisten og Joggster 3 helt like bortsett fra forhjulet, så du kan vel bruke det som hører til Joggster 3. Blir det ikke stabilt nok pga det svingbare forhjulet holder det vel med å låse det når søskenbrettet brukes.
mkh_74 Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2007 Ja, jeg har vel egentlig tenkt på det samme. Hvilket brett er å anbefale da?
It's all about me Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Nei det vet jeg ikke, er det flere som hører til Joggster 3?
Meg og de to gullgutta Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Vil bare komme med et innspill her!!!! Vi har buggyboard til twisten (søsken brett), men det er ikke å anbefale. Brettet havner under styre og det er ikke mulig for ungen å stå på det, da må de ikke være mer enn et år. Min to åring var for høy. Man får ikke hode mellom håndtaket og stanga ved kalasjen heller. Men vi bruker det nå likevel, men han må sitte på det, går fint men ikke akkurat sånn jeg hadde tenkt. Blir litt ekstra klønete om du skjønner, han tar mye mer plass der nede og man må selv gå på siden av vogna. Stabilitteten har jeg ingen ting å si på. Det er i så fall ingen problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå