Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Lenge siden jeg har skrevet/skrivi/skrivd/skrevd noe her nå. Hvordan har dere tid til å skrive flere ganger om dagen? Synes liksom ikke tida strekker til, jeg.

Må kondolere med grand-tante jeg også. Ikke moro..

Og alle dere som har snille barn om natten: Det har ikke jeg lenger! De to-tre siste nettene har han begynt å skulle ha mat i tre-tiden og i

05.30-tiden. Ikke at det er så ille egentlig, men jeg er jo vant med baby som sover fra 22.30 til 07.00 uten mat. Tror jeg har blitt bortskjemt jeg.

I går var vi på Svinesund på harry-tur. Moro det. G var en engel. Sov hele veien dit, måtte sitte på armen når vi var i butikken da. Bære med ene armen og trille vogna med den andre, men så sov han heeele veien hjem igjen også selv om vi brukte vel 3 timer pga uværet. Skulle prøve ut den nye navigasjonen i bilen og den valgte en vei hjem som bestod av små, svingete veier uten belysning hele veien:) Så ikke mer enn 5 meter foran oss og måtte ut flere ganger og skrape frontlyktene og rense vindusviskerne for is. Vi kom hele hjem til slutt da..

Og ja, min mor er online nesten hver dag. Dvs. tirsdag til fredag på jobben:) Kult med bestemor-chat da:D eller....?

Jeg ser virkelig fram til den 3. Skal bli deilig å komme seg ut en tur:)

Skal kanskje på fest til fredag også da. Både jeg og V. G skal få være hos bestemor og bestefar om natten og jeg og V skal få sove over der også. De bor i ls.

Hmmmm..... hadde tenkt til å skrive noe mer også, men det har gått i glemmeboken og den husker jeg ikke hvor jeg har lagt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!

Har sjokkis jeg også :) hehe...

M&P er også online ganske ofte! Har bredbånd hjemme og bruker msn.. hehe.. Hender jeg chatter med de begge!

Natta: 2x smokkedytt (1 og 5) stod opp 7.15 med far.

Bilen på service idag og vi får lånebil. Litt spent på hva slags bil det er som de låner ut?! Et vrak kanskje?

Skal på Barnas Hus på salg idag :) Med mann (han kommer til å bli koko) Flere som skal?

Nå skal jeg ta en dusj... Kaldt uten sokker inne...

Skrevet

Du er nok bortskjemt ja:) Høres ut som en slitsom tur!! Bra G sov da:)

Jeg vil også på BH!!!!!!!!! Har ikke bil:(( Busser ikke i 10- til byn. (busser enkli ikke i det hele tatt...hehe)

Men ååå jeg vil ooog

Skrevet

Mol: tror nok mor di har glemt hvordan det er å ha små;) Mi mor fortalte at ho hadde sovna med meg på puppen og våkna av at jeg holdt på å bli kvelt under dyna hennes (men slapp jeg puppen? nope=matvrak forever!) Mi mamma er også online og har msn og skype:D

Jeg og vil på BH-selvom jeg egentlig ikke har sett noe fint der når jeg tenker gjennom. Vil på strømmen storsenter jeg. Skulle hatt sånn sovepose sak.

Lyst på harrytur til sverige og-det er jo alltid spennende:)

Skrevet

Ja hadde det bare vært meg så:) 2 vogner og 2 seterr og 2 babyr og 2 mammar og 2 bager og...all ære ti ldeg svanine!!

Nei men om du speider litt for meg så kan jeg se om jeg får tatt en tur til uka. Trenger ullpysj og ullbody. og egentlig ullstrømpebukse. Gutten er kald om natta. I natt lå han i senga mi med sin dyne og far sin dyne halveis over der igjen. (far lå på gjesterommet, sover bedre alle 3 da)

Nå er ikke du mye i den "blå" avdelingen, men du ser vel kanskje om det står fulle stativer med salg på eller ikke. Er ofte mye drit på sånn salg. Få fine ting og resten bare tull.

Harrytur ja. Skulle kanskje gjort det snart.

Woho, modern blir glad for å høre dette. momo-klubben!

Skrevet

heisann...........

Her tenkes det så det knaker!

Jeg har sjokolade....

Skjønner heller ikke hvordan noen rekker å skrive mange ganger hver dag:)

HAr ikke vært på harrytur på mange år vi- alt for langt og vi kjøper ikke nok til at det lønner seg.

Mamma er også på nett (hun er superbruker blant annet), så hun har 2 datamaskiner hjemme og bruker både skype og msn:) Vet ikke om jeg har kjempelyst til at damene skal kose seg på nettet hver dag..... Hihi

Salg kan være noe dritt, men noen ganger kan man finne perler, bare vite hva man ser etter!

Skal på behandling med ryggen min 13.30 i dag....gleder og gruer meg. Er vond ryggen min og behandlinga er ikke sååååå gøy men det hjelper.

Skrevet

Hei og hå!

Hmmm, hvordan rekker jeg innom her flere ganger for dag - nei, veit ikke jeg... Stort sett går det bra, men noen dager har jeg knapt tid til å si hei... Har laptop på stua da, så det er liksom bare å slenge den på fanget, åpne lokket og oppdatere - for da er siden oppe. Hadde jeg måttet opp på kontoret hadde det nok blit myyye skjeldnere på meg :o)

Jeg har C hjemme fra bhg i dag. Hun er frisk og var stort sett feberfri i hele går, men i stedet for å ta en "fredag" (da snakker vi ikke fræddan - hehe)er jeg litt føre var nå og ta heller en dag ekstra hjemme...

Skal på trening når A våkner (har sovet siden 11:30). A og C skal være i barnepassen en times tid. Blir spennende for C har aldri syntes det har vært noe særlig, men at det var litt artig nå da A skal være med.

A våknet kl 6 i dag igjen. Fikk en flaske i senga av mor, opp med far som la han igjen før han gikk på jobb kl 7. Sov til 9 og sovnet igjen 11.30 og sover enda)

Mamma har også pc, men er ingen racer. Tror nok jeg skulle kunne lære henne om hun synes det høres artig ut ;o)

Skrevet

skulle døtte ikke forundre meg om det ble en momo-klubb!

Lager en ny tråd jeg. Siden vi er over 200. Alle har vel og startet hver sin. Det blir tråd nr. 10 så da er vi tydligvis 9 tråddamer:) (av de faste) Så da starter runden på nytt. Kommet nok en vi-liker-ikke-tråder-tråd. Lagt ut på ris/ros at det skal bli et eget forum for tråder. DET blir teit det. Hallo liksom. Er vel bare 3-5 som virkelig irriterer seg her. Skal se irritasjonen fort går over om man fjerner anonymknappen her inne..hihi.

Natten her var fin. Mat litt over elve (etter bare 2 timer). Mat 03.30 og VÅKEN 06.30. Hadde hami senga i en halvtime og så fikk far stå opp med ham. Kom inn igjen kl 8 og da sov vi i senga vår i en times tid. Sover ute han da (DM?) Sovet i over 2 timer og err i live så tror ikke han lider så veldig:) Våkner vel straks.

Der ja..våken..hehe Legger inn tråd 10 straks:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...