Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

STAKARS gutta til svanine de fikk ikke se BARNEtv i dag`!!!!!!!!!!! dm!!

du molle det er ingen som har lyst til å betale regningene til naboen skjønner du

Som jeg nevnte på msn så gikk vi tur kl 20 30 med Oskar som sovnet Noen syns sikkert det er galskap men voffen må luftes o gO liker frisk luft så sånn er det

han fikk litt pupp og så i seng lå å pludra i 20 min så snork

våkna i stad kl 01 og sovnet igjen av seg selv

Det er nesen så jeg ikke tør å skrive dette men etter 1 mnd med IKKE sove selv så er det utrolig med 3 kvelder på rad i seng kl 21.30 og sove (etter pupp og pludring) er dette veldig bra altså.

Han får spise det han trenger på natten det plager meg faktisk ikke, siden det går så lett (sup sup snork)

Simba: det er lett å komme med blabla i etterkant, MEN jeg hadde egentlig tenkt på å legge meg mye nærmere på tippingaSaken er at siden O heletiden her er så stor så tipper jeg de andre litt opp

Var foresten inne på en 3. mnd kontroll vekt tråd her og der var det ikke mange som var mindre enn O av gutta så han er faktisk ganske så normal

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Simba jeg skjekka regnearket mitt her nå og så faktisk at jeg hadde 7794 som ett forslag på vekta

Skrevet

Ja, man er helt crazy om man triller tur etter kl 18! _Det_ er DM det.

Fører du all vekttipping inn i regneark?! *imponert*

Hva fikk du i statistikk da? Hehe.

Jeg har sovet mine første 4 timer i strekk i natt!!!

*hopperundtogoppognedogersågladsåglad*

*hoppelitttil*

Sto opp halv åtte og er på lur nr 2 allerede. Tror det er lurt å stå opp litt tidligere, eller, det vil vise seg senere i dag. Alt for å slippe overtrøtte bebiser.

Hva skal dere i dag da?

Vi må vel en tur på butikken, men blir vel en av oss som drar tenker jeg. Mest sannsynlig H for det blir vel en del å bære.

Skrevet

Natten var bra her og. Spiste 19.30 sovet 20.30 og våknet 2!!! mat sov. mat 5. Våkne 7 men sovnet kjapt. Våken 9!!! Far satt ham forran tvn med bror og jeg sto ikke opp før 10!! (m jobber)

Skal snart lur 2 her og. Sov barew 30 min første:( Skulle ønske han fikk et snitt på 1,5 times lurer!

Skal ikke noe spes. M skal på fest. Blir vel til at jeg pimper på msn;) En butikktur kanskje ja. Bare litt småplukk. Kanskje jeg drar alene. Eller med E så han kommer seg ut en tur. Greit å være ute når han er kje. Skjer det noe og tiden går.

Gå ut en tur til lur 2. Får gå å gjøre i stand. Hmm har M tatt ut vogna da tro? Ikke f om jeg drar den andre vogna ned trappa. Går ikke rundt hjørnet så er en del mikkmakk å få til. KAnskje trille en kort våkentur i gracotrilla. men pes på snå det kanskje. hum

Skrevet

Skulle svare på posten din jeg molle, men sto at mottakeren hadde sperret post fra meg :( *gråterminemodigetårersåsnørrarenner*

Her sov vi til klokken 11 i dag hele gjengen, men måtte putte i sutten et par ganger da. Også var det en lur klokken 13 og hun sover enda.

Fy! Her er det skikkelig drittvær!!! Regne snøstormen jo!! Brrrrr...

Herk: hva het hun skiløperen i familien din igjen?? Fortalte det til T og han synes jeg var så teit som ikke husket navnet hennes. Kan bare sende det på en personlig melding da, så slipper du å legge det ut her :))

Skrevet

skal du da svanine? sånn etter leggetid?

Regner med jeg sitter her fra etter 21 vaffal. Guh for et liv. Jeg skal påfest i kveld..alene..på kontoret..woho. Hehe det værste er at det egentlig er mye mer fristende "fest" enn å dra ut på byn.

Er det da man har blitt gammal? PT? Du som har mest innsikt ved det temaet?

pes på snå? snø kanskje.

Nå snør det masse her og.

Cat: Det blir fest 27 da. Og søss kommer den helga. (skal være med på den festen) så da blir det nok ikke noen ls-tur den lørdagen.

Skrevet

Neinei, får drekka alene den helgen jeg da :(

Hehehe.. skal jo ha spiel her da, så helt alene blir jeg nok ikke!! Blir sikkert moro. Skal ha pokerturnering først da og jeg er en jævel på texas hold'em :)))))

Men du svarte ikke på hvorfor du har sperra meg da fra mailen :(

Skrevet

For et vær! Men hvit jul kunne vi ikke få?! hmf.

Vært en grei dag her. Ble ikke tur for vogna var i bilen. Vært mye bæring i dag. Blid og fornøyd på armen. Pippulf lever i beste velgående..utrolig nok. Makan som han får gjennomgå.

3 dupper har vi fått til i dag og. Første på 30min (argh) og neste dupp 50min. Kobla ham på og han sovna. Tenkte han bare sov litt så satt med ham i armene. Gutten sov 40min til!! så på tv jeg da. regna med han våknet om jeg flyttet ham. Digg å ha armene fri mens han sover, men digg at han sover og.

Så det programmet "far for enhver pris". Sær type. Unga fikk ikke komme inn i flere rom i huset. Deriblandt soverommet hans. Med mindre han inviterte dem inn. Kom de inn spurte han om de var inv. og de måtte gå ut. 5 år gamle trillinger. Eggdonor og surrogatmor og mye rart.

Grattis med 4 mnd. LH :))

Skrevet

Takk, Molait!

LH kaster ikke bort 4 mnd.- dagen sin med å sove i hvert fall.... ;-)

Oj, nå kom broren min!

Skrevet

Jo og 3 duppen er da nå:) Sovet i snart halvtimen. Passer bra ift kvelden dette. Sover ute i snøføka han da:) (Ja på verandaen da)

Skal bade i balje i kveld. Første gangen. Har bada en gang i stellebordet da han var rundt 3-4 uker. Bare brukt tub eller dusj. Blir kos. Kommer ikke helt over at jeg klarte å bytte til meg ei balje mot en pils...

Kveldens måltid blir kebab (hjemmelaget) Hva skal folket ha? Kveldens drikke vil i hovedsak bestå av Tuborg. Med en Amarula attåt:) Hva skl folket ha?

Skrevet

nei huff, tenk om han skulle gå glipp av noe!! :)

E sover enda han da. Vekke ham? Strider imot alt i kroppen min vekke et sovende barn men..vil gjerne ha sovende barn i kveld og. hum

Skrevet

Tror vi skal ha kyllingwok med nudler. Drikke blir vel Mozell eller Fanta. Gud, så spennende...!

Snør som F her også, skjønner ikke vitsen egentlig.

Skrevet

Grattis med 4 mnd LH!!

Her blir det ferdiglagde kyllingvinger fra meny :)) og -må ikke glemme iskald carlsberg :))

Prøvde å svare deg på pers-meld med fikk beskjed om at jeg var blokkert (eller at innboksen din var full da.. men tror mest på den første da) :P

Skrevet

jasså..full innboks. At de ikke kan gi MEG melding om det da! Kunne vært meg å blokke deg bare for å øre hva du sa, men var ikke det denne gangen.

Skrevet

Juhuu hey det snør og det SNØR

Det bertyr at gubben ENDELIG har fått prøvd snøfresen han(vi) fikk til jul.

Så om dere ikke ser noen grunn til at det skal snø så tenk i allefall på at det hadde vært litt kjipt for ham å ikke få hatt jomfruturen med fresen denne vinteren - Koster jo noen lapper en sånn sak.

Det er jo fasinerende mye snø da tenk at det snør i gjen før det har gått 30 min jo!

Grattis med fine netter Molle og svanine vuhu det må ha vært deilig 4t det er liksom litt det da (merkbart mer enn 2 i allefall)

O. har vært hos mamma og pappa i 3 timer sov på tur i 1,5 av de.

sef .begynte det å snø 5 min etter avlevering og han var levert uten regntrekk Godt han lå i sovepose da.

Han hadde vist bare smilt og kost seg.

Mat: vet ikke ingen ting kanskje drikke: vet ikke øl eller vin

Skrevet

Nå er tanta til mamma død, det kommer til å bli en merkelig kveld her...

Hva er meningen med at folk får kreft?

Skrevet

Simbamamma: så forferdelig trist å høre, håper det går bra med deg og med mammaen din og resten av familien. Det er ikke noen god mening med kreft. det er bare trist. Tenk på de gode minnene og husk å gråte:(

Litt tøff uke for dere da.

Skrevet

Huff simbamamma, alltid trist når noen dør, selv om det er ventet. Føler med deg!

Grattis med 4 mnd LH!!

Molle så flott da at Jon Blund tok seg en tur i går - sa det ti´n jeg vøttø ;o)

Fest på kontoret alene når du blir gammal... hmmm... Jeg fester stort sett på msn her på stua jeg da - sambo synes ikke alltid det er like spennende... Men men, shit au ;o)

I dag har vi hjulpet pappa å tømme hytta til bestemor og bestefar, som er solgt. Litt merkelig å rydde i skikkelig gamle ting (bla en almanakk fra 1921) ;o) Har mange minner fra jeg var liten der, var der hver sommer hele sommeren. (Hytta er rett bak tusenfryd, så mamma og pappa pendlet til jobben mens jeg var hos b.mor og b.far til jeg beg i bhg)

Mamma og mannen var her og passet ungene fra 1030-1630. C har feber og litt vondt i ørene - får ta en tur til doktor på man om det ikke blir bedre, mens A er blid som dagen er lang ;o)

I dag har vi spist kylling tikka masala, med nan brød - skulle hatt det i går, men jeg var så mett etter treffet at jeg ikke orket lage middag...

Skal se en film i kveld tror jeg (16 blocks), kommer innpå her etter det tenker jeg ;D

Skrevet

Pt har du operert og snurpa sammen magesekken eller? siden du har så liten plass der mener jeg:) Var kjempe sulten i går jeg kl 22.00 når jeg spiste middag :) Taco spiste masse namnam

vært å sett på fliser og badekar i dag til det nye badet

Prisoverslaget på badet, ja det står overslag, er 160.474,43 -

Trodde det overslag var ca jeg

Skrevet

Idag (av alle dager) har jeg traska rundt i Oslo!!!! Tanta ogniesa (m/barn og mann) til T var innover en tur, så møtte de på Egon på byporten. Og shopping etterpå. De er fra Grimstad, og skulle på Disney on ice imorgen. Er så lenge mellom hver gang vi møtes, så måtte liksom benytte sjangsen nå... Niesa er på min alder og ungen deres (tremenningen til Tiril) er 11 mnd.

Var jo koselig å tusle rundt i snøen egentlig da... Men var jo mest inne i butikker og på sentre.. Værste var hjemveien! Tok buss fra byen og ikke alle gangveier er måkt!!! Og gå med barnevogn på umåkte gangveier er pyton!!!!!

Middag: ostesmørbrød i ovnen nå. Drikke: pærecider til maten og kalde øl etterpå :)

Og idag kom tann nr 2!!! Ved siden av den andre tanna (om man kan kalle det det enda??? Riskorn da ihvertfall!)

Grattis med 4 mnd LH!

Grattis med gode netter Molle og Svana!!!

*venterspentpånårmsnfestenbegynner* Har bedt T kjøpe med seg chillinøtter på vei hjem fra jobb :) hihi...

Skrevet

Tror ikke festen har begynt.

Skrev et langt innlegg tidligere i dag, men det ble borte. Gutta sovna uten så mye som et lite knyst kl 1830 i dag, så noe må vi har gjort riktig. Sto opp 0730, fikk plass til tre dupper og unngikk overtrøtte bebiser. Noterer det til senere.

Har også vært ute i snøen og traska. Fant ut at det var enklere å gå til butikken enn å ta bilen i dette været. Hadde heldigvis ikke barnevogn å dytte på også. Men så får jo mannen til Herk brukt freseren sin, og det er da noe. Hvilken langrennsløper er det snakk om forresten?

Tok på meg sekk og masse klær. For artighets skyld veide jeg meg med handel og klær og alt da jeg kom hjem. Veide da mindre enn det jeg gjorde på min graviditets siste dag... tenk det, jeg hadde handla ganske mye.

Gratulerer med de 4 til LH. Så leit med tanta di, håper at du får en ok kveld likevel *klem*

Vi spiste kyllingfajitas. Veldig godt. Blir vel litt snop i kveld tenker jeg. Det er jo lørdag, tross alt.

Gratulerer med nok en trådtann. Er spent på når tennene dukker opp her. Vet ikke helt da jeg fikk, men titta i boka til H og hans første kom 4.5 mnd. Ikke så lenge til det i grunn.

Skrevet

Heihopp

Bare innom sånn fort mellom utpakkinger:) Kommer innom seinere og kommenterer- men i min hurtiglesing fikk jeg med meg at dere savnet kaffe:) og det kan jeg forstå for den glemte jeg av selv om den stod der nytraktet og fin;) Kunne dere ikke mint meg på det da dumminger. Jeg er ingen kaffedrikker-så slike ting ramler ikke ned i hue mitt!

Jo-var no en veldig fin og sofistikert kake Tiny- og syntes jo muffins er sofistikert også jeg:) Alt kakestyr er det-hvis man husker kaffe-eller te-eller kakao-no varmt. Tenker ikke på sånt jeg.... Gi meg ett par måneder til som mor og vertinne så skal jeg huske etikette;)

Skrevet

ama syns det var en god generalprøve jeg så får vi se hvordan du klarer deg neste gang!! Nei da det var sååå bra servering atte.

Ja da tiny og molle flinke bakere begge to

Ja grattis til LH 4mnd og T- tann

Mulig jeg kan være med på fest

men først må smurfen min sover han ligger å babler og jeg er ikke så sikker på at han sovner uten en liten tår - Vi får se.

Jeg fikk ufortjent god karakter i statistikk på BI, men det var ikke fordi at jeg var så god det var bare det at de andre var så himla dårlige!

Det samme gjaldt matten egentlig.

Svigers har bedt oss på middag i morgen, jeg har mest lyst til åvære hjemme men

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...