simbamamma Skrevet 19. januar 2007 #126 Skrevet 19. januar 2007 Tippa mens jeg skrev, du jo! Må være tankeoverføring, hehe.
Molait Skrevet 19. januar 2007 #127 Skrevet 19. januar 2007 hu tippa jo 10 min før det innlegget her:) Kjenner til vallatendenser og drittsjefer. Både for min egen del og gubbens. Hadde en helbomm her og i høst. Sukk. Håpe det ordner seg for ham da.
simbamamma Skrevet 19. januar 2007 #129 Skrevet 19. januar 2007 Er jo grenser for hva voksne folk skal måtte finne seg i, men så er en jo avhengig av penga også da... Takk for støtte! Det ordna seg hos dere, virker det som...?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 19. januar 2007 #130 Skrevet 19. januar 2007 Ja hvem vant da simba???? Dere er så trege med svarene altså Mailen er mottatt og besvart molle.. Var trivelig i dag ja, går å gulper litt på en litt ubeskrivelig ingrediens var lunsjen i dag jeg... Nydelig salat forresten, men ble ikke noe kaffe da ) Siklet jo på den fra jeg kom inn døra... Hihi..
simbamamma Skrevet 19. januar 2007 #131 Skrevet 19. januar 2007 LH er 7705 g og 65,5 cm. Her er topp tre: 1. Tiny (50 g og 2,5 cm) 2. Molait (65 g og 0,5 cm) 3: Cat (105 g) Siden jeg lot vekta telle mest, var det Tiny som vant. Men sett under ett, kom kanskje Molait best ut... Dere får krangle om det ;-)) Herk var nære på lengden, hun også. Petronella var den som bomma mest denne gangen ;-)
Molait Skrevet 19. januar 2007 #132 Skrevet 19. januar 2007 Altså hallo?? Man må da se på helheten! Hjelper ikke at ungen veier noe hvis han ikke har noen lengde! (haha..hm) HAHAHA PT!!!! Ja hva skjedde med kaffen?
Petronella♡mor til to Skrevet 19. januar 2007 #134 Skrevet 19. januar 2007 Ååååå - msn = dritt noen ganger asså når jeg ikke kommer inn *¤(%)!/)¤()(#%¤!/!%() Jeg som har vært så flink å lasta inn bildene fra treffet i dag og skal sende de ut... Vel vel, tålmodighet er en dyd, en dyd jeg ikke har no særlig av... Hmmm, får prøve meg via internett til hotmailen da... Ah, jo forresten tusen takk for tippepremier i dag til både Cat og 1D. Q-tips, graviditetstester, reflekshest og for ikke å snakke om sjokolade kommer alltid godt med - hihi ;o)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 19. januar 2007 #135 Skrevet 19. januar 2007 Sorry molle, men vi er enige om at det er vekta som teller!! Altfor teit å tippe på lengden når den er såpass usikker..Ikke alle hs som er like flinke der, eller hva Herk? Ja, gledet meg til kaffe!! Mmmmm corona med lime er digg da!! Hva er premien da?? Ikke for at jeg får noen da. Akkurat spist lasagne vi ) Det er bare så godt!!
Petronella♡mor til to Skrevet 19. januar 2007 #136 Skrevet 19. januar 2007 Arg... Var nok den prestasjonsangsten som slo inn... Ække bra å få det vøtt, da gikk det surr i bestemors oppskrift... hihi ;o)
Petronella♡mor til to Skrevet 19. januar 2007 #137 Skrevet 19. januar 2007 Hehe, er du på Coronaen nå da Cat - for å kunne, ja du vet - hihi ;o)
Molait Skrevet 19. januar 2007 #138 Skrevet 19. januar 2007 Jeg vil også vite;) Jo men cat som helhet var jeg nærmest:) Men skal ikke innkreve premien til Tiny jeg assa. Da du kom til standaravvik fikk jeg litt hetta svanine. Et grøss. La meg si det slik at det faget fikk jeg 4.0 i og skal aaaldri ta opp!! Leggelogg: 19.10: Bad, pysj, prate pipp, mat. (110ml) 19.53: Legge. smokk. stille en god stund. 20.04: smokk+v 20.05: smokk+v 20.07: Ta opp-raaap! (huff) smokk-sovnet 20.14: Ta opp-liten rap. Legge ned-hyl-gigapromp-HYL. Smokk+v 20.18: Sov:) Sum: 25 min. Hadde det ikke vært for luftvondt hadde det tatt mye kortere tid, for sovnet nesten mange ganger. Jaja, synes i grunn det var grei legging. MIL unna hvordan det var før. Når legginga går mer på skinner så får jeg prøve å se på dette med nattmaten. Greit med et måltid, men ikke 3!! Tips mottas med takk! Smokk= vræl. Og spiser masse når han da får. Nå skal vi spise..øh..kyllingpasta? FIkk oppskrift/fremgangsmåte av svanine:)
Petronella♡mor til to Skrevet 19. januar 2007 #139 Skrevet 19. januar 2007 Mmmmmmm, jeg vil også ha god kyllingpasta oppskrift - kan jeg få, kan jeg få pliiiiiiiis?? ;D
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 19. januar 2007 #140 Skrevet 19. januar 2007 Er godt på vei ned i flaske 2 nå, men ingen du vet enda... Men bare vesla sovner så blir det nok litt frisk luft )
♥Tiny Skrevet 19. januar 2007 #141 Skrevet 19. januar 2007 Sånn, da har besøket reist... (svigers vel og merke) Tusen takk for hyggelig treff idag ama, og alle dere andre som var der! Fikk overbrakt hilsen din også 1D, svanine var savnet og... Kaffe? Bare gamle damer som drikker assa.... hihi... Men noe varmt å drikke til kaka hadde jo vært ganske godt da.. Var det forresten sofistikert kake den kringa? Husker ikke hvem som sa det jeg.. Tiril sov jo så utrolig lenge i senga til Leonora så hun fikk jo nesten ikke sett de andre.. Får ta det igjen på neste treff tenker jeg. Men den lange luren resulterte jo i at neste lur ble hoppet over og kjempetrøtt 18. Klarte å drøye den med lek og bading og besøk av svigers. Og i seng litt før 19, sovna da nesten før jeg la henne ned Trøtt ja. Hurra!!! Jeg klarte tippinga igjen! Da har jeg 2 seire hihi... Fikk trøndersjokkis i posten idag jeg også!!! Takk for det 1D!!! Og kvikklunsj er nam Simba: Denne tråden er til for å spy ut med alt man skulle ha av ting i hue Frisk luft ja... Kall det hva du vil
_svana_ Skrevet 19. januar 2007 #142 Skrevet 19. januar 2007 Djiii... for en dag. Går inn i boka som "å så slitsomt det er å ha to"-dag. Skrev vel at de ikke ville spise, var nok fordi de var så sykt trøtte. Så etter grinings og hylings segna de om å sovna begge to i 15-20 minutter. Så de sov omtrent 5 minutter samtidig, og så var de klart til å spise. Håpet at jeg skulle få de til å sove litt etterpå, men neida. Var igang med samme surv etter kun kort tid. Så da ble det marsj i seng kl 18 uten barnetv, en time tidligere enn vanlig. De sovna begge i løpet av 5 minutter. Så var det stille en time, før E våkna og var KrAKiLsK. Så da prøvde H å roe han i senga ganske lenge, gikk ikke, og var på meg i stua til han sovna. Tok vel nesten to timer.... Drittdag. Heldigvis er det lørdag i morra. Kan gi oppskrifta senere Petra. Var langt unna på LH, jeg kan bare tippe på små gutter jeg, hihi.
Molait Skrevet 19. januar 2007 #143 Skrevet 19. januar 2007 haha jeg vet og. Er på 1 og jæ*** kald frisk luft ute! Spy? Har det vært oppgulp ppå denne tråden? har jeg ikke sett noe til. Ja Tiril likte visst den senga:) Og E likte deg. Er du til leie Tiny? Sofistikert ja..hehe det var meg det. Sa det til M. "Tiny hadde med sånn kringlesak (beskrive for mann) og der kom jeg med muffins!!" Da lo han. LO!! MEn så sa han at det er faktisk mange som ikke baker i det hele tatt, og at jeg var bra kvinnfolk Var vel ikke sofistikert på den måten, men virkelig imponerende:)) (sofistikert kake er slik at folk sier..næææ er det for en kake a? Og sånn som gamle tanter lager. Vet ikke helt hur å forklare.)
Molait Skrevet 19. januar 2007 #144 Skrevet 19. januar 2007 Men PT...hvordan skal jeg kunne rope på deg når du ikke er pålogga?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 19. januar 2007 #145 Skrevet 19. januar 2007 Bare vent til jeg får flyttet og får litt større plass!! Da skal jeg invitere på deilig mat og nydelig kake!! Jeg er faktisk et skikkelig husmoremne, tro det eller ei!!
♥Tiny Skrevet 19. januar 2007 #147 Skrevet 19. januar 2007 Åhh, er det det som er slik sofistikert kake... Da må jeg jo nesten se om jeg finner en oppskrift på en sånn "tantekake"... Vil og ha større plass og flytte... Kan invitere på slik stort selskap da!!
Molait Skrevet 19. januar 2007 #148 Skrevet 19. januar 2007 ah, er det der a er. Ikke rart hu er avlogga om hu er i skogen. Ingen har da beskyldt deg for å ikke være husmoremne! Fikk da goood kjøpekake i bursdagen din jeg:P Har større plass, vil ha større bad, vil ha råd til å pusse opp, vil ikke betale regningene til naboen!
Molait Skrevet 19. januar 2007 #149 Skrevet 19. januar 2007 E har ikke våknet enda! Spiste 19.30 og sovnet før 20.30. Det er lenge her i huset. Bøfn jenter og nattinatt:)
Petronella♡mor til to Skrevet 19. januar 2007 #150 Skrevet 19. januar 2007 Du får legge deg, så skal jeg sende over Jon Blund så du får et par timer før han våkner igjen - ja om Jon Blund vil ut til Fetsund da (trives nemlig godt her i dalen)... Så kanke love no ass - men skal prøve!! Natta girlies ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå