Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. januar 2007 #101 Skrevet 18. januar 2007 Hihi... snakker om å burde avlive katten før pga dårlig helse du simba... Du har jo like dårlig helse selv Men trist med familiepusen da. Er aldri noe hyggelig å avlive selv om det er pga alder og sykdom. Man blir jo så glad i disse dyre og de blir jo som et familiemedlem. Jeg griner så snørr og tårer renner i flere dager jeg, hvis noen av mine hårdotter stryker med.. Altså vi har ikke bestilt noe til syden enda, men sjekker nettet hver dag. Er mest reiser til kanariøyene blant restplassene og siden jeg har vært på alle unntatt fuerteventura, så vet jeg at tenerife er den fineste av dem. Men får se hvor vi havner, skal i hvertfall gjøre alt vi kan for å reise. Mulig rane en bank først... Tipper LH er 7810 gram jeg... Tja, hva skal jeg si om meg.. deler adm.dir stillingen på tråden sammen med molait siden det er vi som "oppfant" den. Gift med Mr T som det hender jeg deler med molle. Er 28 år og mamma til Linea som er 11 uker. Ellers vil jeg si at ekteskap er skikkelig undervurdert ) Det er i hvertfall veldig kos å være gift og har ikke angret et sekund!! Petrine: Jeg kommer i morgen samtidig med molle. *måhuskepremientilpetra* Takk for at du savnet meg 1D ) Alle på barselgruppa mi bor bare 5-10 min gangavstand fra hverandre også. lilleL er nest eldst, er en annen jente som er 4 dager eldre og den minste på gruppa er født i begynnelsen av desember. Alle er førstegangs, unntatt ei som har 3 forholdsvis tette ) Nettet er skikkelig kranglete i dag!!
♥Tiny Skrevet 18. januar 2007 #102 Skrevet 18. januar 2007 7655 g og 63 tipper jeg! Har vært i bursdag vi nå.. Tiril har underholdt hele familien min og kosa seg masse med eplejuice og kakesmak Gikk fra fang til fang og sjarmerte jo alle sammen!!!! hehe... Nå skal jeg være flink å gjøre ferdig bimbor invitasjon og sende ut!!!! Ama: I'll be there... Har ingen krav jeg til servering, også er jeg så snill at jeg tar med bakst Barselgruppa mi har jeg diskutert før.. haha... Gamle mennesker Kan jo omformulere det til at alle er eldre enn meg og noen har flere barn. Vi er vel 7 stykker i min barselgruppe, 4 fra lia oppi her og 3 nede på løvenstad. Så vi møtes hver mandag på midten og går lang tur om det ikke er skikkelig møkkavær. Ellers har vi jo laget egen barselgruppe vi da
Herkules Skrevet 18. januar 2007 #104 Skrevet 18. januar 2007 Om det kunne misforstås så mente jeg at jeg måtte spise noe før jeg kom for å ikke starte dagen med kaker ama ikke at du skulle diske opp frokost til meg håper virkelig ikke du forstod det sånn
Herkules Skrevet 18. januar 2007 #105 Skrevet 18. januar 2007 Jeg skal gjette simba må bare ha litt tid på meg migrene her nå utrolig trist med å miste sine dyr. Stakkars dere.
Herkules Skrevet 18. januar 2007 #108 Skrevet 18. januar 2007 Barselgruppa mi er en fin gjeng med 8 mammaer og 9 babyer 3 uker fra eldst til yngst. mammaene er fra ca 24-34. Jeg bor i midten av gjengen og har kort vei til alle. Om meg: Jeg er 28 år og berumsberta i gjengen her gift på 3. året og trives med det. her i huset er det i tillegg til meg, mannen min og Oskar to firbente skøyere. En hund og en ilder. Ble kjent med flere her på blir gravid. Hadde termin samtidig med ama og molle men min Oskar meldte sin ankomst siste dag i juli og siste dag i min ferie og dukket opp 2 dager senere. Tror ikke det er mange med samme eksplosive vekst som min sin da fra 2950 til 7540 på 3mnd og nå 5mnd gammel og 8680g
Amabolla Skrevet 18. januar 2007 #111 Skrevet 18. januar 2007 Hihi-neida herk jeg misforsto ikke;) Men jeg skulle nok alltids klart å smørt ei brødskive til deg;) Tenkte jeg skulle informere at det ble litt salat også Jeg har forresten mange kompiser fra Bærum. Bodde i kollektiv i Oslo sammen med noen Bærum gutter som likte rosa skjorter og andre "bluser". De kalte meg hippicathrine;) Veldig morsom gjeng. Tenkte jeg kunne informere folk om at også står en båt foran huset vårt da sambos bror har en merkelig anfall av samlemani når det gjelder båter... Så se etter slitt murhus med en båt og ett stort tre. Det er så trist når man må si hadebra til dyrene sine! All medfølelse til deg nå! Nå køyer jeg. Natta til dere alle:)
Petronella♡mor til to Skrevet 18. januar 2007 #112 Skrevet 18. januar 2007 Tipper LH veier ca 7975g jeg da - litt prestasjonsangst nå, etter en smule overentusiastisk jubling her tidligere i dag ;D Blir helt sikkert toppen i morgen uansett servering ama!! Nå er det nattinatt her, sov godt a jenter!! Simbamamma og 1D, dere må ha en finfin dag i morgen dere også da, selv om dere ikke får joina på treff ;D
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 19. januar 2007 #113 Skrevet 19. januar 2007 God morgen!! Molle - you've got mail baby )
_svana_ Skrevet 19. januar 2007 #114 Skrevet 19. januar 2007 Tipper LH er 7540 jeg. Er drittrøtt. Også skulle jeg dobbeltamme i sta, men A ville liksom ikke ha, bare smile og tulle (han har begynt sånn, og det er litt slitsomt). Plutselig hører jeg *buldrebuldrebuldre*, og det er _ikke_ en promp, det er oppkast. Over hele han, over meg, over sofaen, over ammeputa, heldigvis ikke på E. ... Og jeg som hadde tatt på gutta de stiligste matchende klærne de har også. Djiii. Er litt usikker på om vi kommer i dag jeg *gjemmesegoggjørklarforhugg*
_svana_ Skrevet 19. januar 2007 #115 Skrevet 19. januar 2007 1D tipper forresten at LH er mye tyngre enn det jeg tror, hehe. Hun tipper at LH er 7893 gr jeg og 63,5 cm. Så var det nedskrevet. Herk: Forresten synes jeg ikke at Edvin er tjukk. Han er bare litt trinnere enn sin bror, noe som er morsomt for han var jo den tynne lille syvende faren i huset da han ble født. Ingen babyer som bare får mm er tjukke, men jeg synes det er gøy å si at E er tjukk allikevel. Det blir litt sånn ironimorsomt. De gale har det godt. Må lage meg frokost, har jo vært oppe i mange timer.
Amabolla Skrevet 19. januar 2007 #116 Skrevet 19. januar 2007 Svanine: Hugghugg! hihi-neida-ta det som de kommer du. Hvis det er spya på gang så er det jo ikke noe kjekt å drasse med seg på besøk. Men hvis du føler for det så er det heilt fint å komme litt seinere:)
*1D* Skrevet 19. januar 2007 #117 Skrevet 19. januar 2007 God morgen jenter;) De fleste er vel samlet hos pt om ikke lenge............ *erikkeleimegjegaltså* Lillingen har sovnet under babygymmen sin i dag også, flinke gutten. Mamma skiftet natt-bleien og la over et teppe også tok det 3 min;) Det som er enda bedre er at han ikke var våken fra 12 til 2 i natt!! Veldig glad mamma som tror det har sammenheng med flink baby og litt flink mamma;) (nok måltider på kvelden, våken nok på dagen osv) Godt å se at Svana legger inn tippingen min;) hehe Vi var på msn når musa slutta å virke igjen, og dermed fikk jeg ikke laget innlegg.....og måtte sende henne tippingen så jeg ble med.....har jo en andreplass friskt i minne;) Ser jo også at jeg er ganske nær pt i tippingen min denne gangen også........har vi samme bestemor?.......ikke? Jeg får besøk av søstra mi etterpå da, skal steke chabbisser og kose oss. Må jo finne på noe til trøst når jeg ikke er der med dere da;(
simbamamma Skrevet 19. januar 2007 #118 Skrevet 19. januar 2007 Håper dere har det moro på treff! Har vært på hs, men vil la Molait, Herkules og MTG få sjansen til å tippe, før jeg avslører noe. LH er så tøff i "milk built this body"- genser i dag...
simbamamma Skrevet 19. januar 2007 #119 Skrevet 19. januar 2007 Bare dytter litt på tråden i deres fravær.... Hvorfor må nabogutten ta snarveien gjennom hagen vår hver gang han går til og fra skolen? Han er da 13 år eller noe, så skulle jo tro han klarte å gå veien slik andre folk gjør.... Mulig jeg er litt Tante Sofie, men jeg synes det er litt frekt altså. ;-) Sto opp 7 i dag, så er litt trøtt...zzzz
_svana_ Skrevet 19. januar 2007 #121 Skrevet 19. januar 2007 Håper dere hadde det gøy hos Amalie i dag. Jeg sympatisutrer med simba og 1d som ikke var der. Vet ikke helt hva som har skjedd med barna min jeg. Skulle ikke tro at det var vaksinene som hang i, men de har ikke vært på topp i dag. Det var egentlig tid for mat nå rundt halv fire, men de bare hylte og skreik og ville ikke ha puppen. Var skikkelig huskestue og for første gang følte jeg meg litt maktesløs med for få armer. Til slutt sovna de da. Er de blitt så store at søvnbehovet er større en sulten? Ikke vet jeg. Håper ikke de er syke, bare litt i ulage. Men man kan begynne å lure, Adrians oppkast også tatt i betraktning.
Petronella♡mor til to Skrevet 19. januar 2007 #122 Skrevet 19. januar 2007 Grrr, det hadde jeg også syntes vært kjempe irriterende - så jeg synes ikke du er Tante Sofie av den grunn!! Hadde faktisk sagt i fra til han jeg... Tusen takk for treff i dag jenter - kjempe hyggelig som alltid. A sovnet i bilen på vei hjem og sover ute i vogna nå. Han var sånn passe trøtt for å si det sånn etter å ha vært våken 5 timer (tre timer lenger enn normalt)... Men han var jo blid da, hadde det tydeligvis toppen ) Men hååååper virkelig denna gulpinga snart er over - er sååå lei av den lukta hele tida... Urk... God tur til Lillehammer da Ama!
Molait Skrevet 19. januar 2007 #123 Skrevet 19. januar 2007 Hadde en litt blæ dag i går. Det syntes kanskje på tråden. Eller ikke. Altså lite lyd fra meg. E grein meste av hele dagen. Bæsja, var fin en time og så grein man igjen ja. M jobbet dobbelt og pokerkveld etterpå så så ikke ham før 23.30. Med skrikunge og en på 8 som skal ha sitt blir man sliten. Men fikk da gjort lekser, lagd middag, lagt to barn og knasket huepiller. Hjalp lite at E skulle være VÅKEN så det holdt fra 2-4 i natt. Hallo liksom. Smørblid så lenge noen gadd å se på ham. Og klar for dagen rundt 06.30. (det var ikke mor) litt for min egen del slenger inn inn leggelogg fra i går. 18.50: Bad, pysj, flaske (130ml) 19.54: Inn i seng. Med zebrabamsen. Stille. babling. 20.13: Inn etter en stund med surv. Smokk +v 20.20: Intens sutring! Inn. Smokk+v, holdt smokk og skulder i 1min. Lukket opp vindu. 20.24: sov:) sum 30min. Herk: Pippen (går utfra at O ikke leker i pipen?!) må tåle en del. Går hardt for seg her og men holder enda, utrolig nok. simba: leit med pus:( Kjørte over godpusejenta mi jeg. Fant a sammen med guttungen. Blod og gørr. Og snø. Blod synes bra da. LH er 7640g og 65 lang.(har tatt samme økning som CE ) Leit du ikke kunne komme svana. Og jeg som hadde laget muffins. Stryki gulpekluten din hadde jeg gjort og. Hogghogg altså!! Koselig å ha vår første trilletur sammen cat:D (kaaan gjøres mer det ass) Og you got mail;) Takker for åpne dører ama. Så vel passe bomba ut etter oss. Tenkte å bidra litt men E var så utålmodig. Lillehammer?? I dag har jeg gjort bra handel. Ubrukt badebalje for en pils. Ikke ille. (ikke den beste gmg det ama...)
Herkules Skrevet 19. januar 2007 #124 Skrevet 19. januar 2007 7860 tipper jeg tror jeg he he Jeg skulle vel tippe 65 cm jeg tror jeg det var Ama tusen takk for oss kjempe kos, O. er trøtt i dag han så dt å treffe babyer tar vist på (var på treff i går også) Sulten og litt trøtt jeg også sikkert bare tull men Får gå å underholde sønnen min jeg
simbamamma Skrevet 19. januar 2007 #125 Skrevet 19. januar 2007 Skjønner at du ikke var så aktiv her i går, Molait. Er det ikke typisk at slike dårlige dager inntreffer akkurat når det ikke er avlastning å få? Herkules, er du i form til å tippe? Du sa du ville tippe, så da venter jeg litt til. Har det da ikke så travelt heller..... (Lurer på hva du egentlig heter forresten...?) Og ja, noen er skummelt nære altså...! Er så stille her nå, A tok med LH for å besøke en kamerat. Og siden jeg føler meg som en gammel tyggis i dag, ble jeg veldig glad for det forslaget. Kunne ikke funnet meg bedre samboer! Ellers er det blæ på jobben til A, er litt "Valla-tendenser" der for tida. Vi trodde begge at han hadde vært skikkelig heldig med jobb denne gangen, etter den helbommen det var forrige gang, men akkurat nå er verken han eller hans nærmeste kolleger særlig fornøyde. Siden de er flere på samme "lag", tyder det jo på at det ikke er A det er noe galt med da, men sjefen. Dritt ass! Det er et nært forestående dødsfall i familien også, mamma sitter hos tanta si på sykehuset døgnet rundt omtrent. Men LH trøster mormor uten at han vet det selv.... Huff, nå har jeg spydd ut mye dritt her, sorry! Apropos spy; hvordan går det med E&A?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå