Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1D- hadde du sett det før? Hadde ikke jeg... Veldig spennende fortsatt, men håper ikke denne sesongen har teit slutt som ikke er en slutt og at serien bare fortsetter i det uendelige!

Kl. 11 på fredag-er det ok?

Hei Nina:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe! Herk blir du tatt for å være trillepike du :-D

*knis*

Legge meg jeg nå.

Skrevet

svanine venter på meg cat:)

lese og kommentere etterpå, må få ut resultat her. (mases fra flere hold)

Gjøre slik oversiktlig som 1D da. Folk husser vel itte hva dem tippa nå lenger.

Svanine- 7720g 66cm

Herk- 7810g 64cm 43ho

ama- 7895g 66cm 44,4ho

1D- 8090g

cat- 8010g

tiny- 7780g 66cm

simba 8030g 66cm

PT-----nei hu vet gudene hva driver med for tiden!

CE: 7845g 65cm 44ho

Var en del nære her. Lengde premieres ikke, da det som regel blir så mange med samme. (begrenset med muligheter liiksom) dersom man treffer på ho i tillegg til nærmest vekt vanker det bonuspremie.

Ingen traff ho men ama var nærmest (av hele 2 stk..hehe) (han er meget smart blitt simba)

Ingen traff lengde heller..utrolig nok. Greit han er stutttjukken altså men 64 da herk...hehe.

Vinneren av vekten blir da..hum regne..dji var uikke så hardt å regne når jeg så på det nå..hehe. GRATTIS HERK:) du bommet bare med 35gram. Svanine du var veeeldig tett på. Men så har du nettopp holdt ham da;) (for at det hjelper liksom)

Spesialpyntet muffins vil bli overakt på fredag:)

Skrevet

Svana.........tror du mener Ama jeg..........hun er jo mye nærmer! Og Tiny er nærmere enn svana............. Trøtt eller????? Hehe

Skrevet

Yess jeg vant hoho vi klarte hverandres vi da :)

Jeg har premie til deg:)

og så iriterende for jeg skrev 65 men så rettet jeg det fordi han var litt kortere enn min sist og han var målt til 64 4.mnd og 66 på 5.mnd ja ja

i grunn fornøyd med tippinga jeg da:)

Skrevet

Så var det dere andre da

1D kipt med syk data, ikke alle tåler kaffe ser du

Syden har je gsagt at vi har bestilt flybilletter til Spania? ja altså vi har bestilt flybilletter til Spania:) 2 uker en med svigers og en med mamma og pappa

Gleder meg jeg

Så boligkjøp det er jo min spesialitet så det er alltid spennende. Lykke til alle sammen.

PT halloo ble du med han derre mannen eller???????????

Bimbor hm lar det seg gjenomføre for meg da tro???

11 på fredag kan jeg komme forsent????

Så sier jeg håper alles netter blir bra og sneiks i morgo

Skrevet

Nå har jeg smsa PT!! Får a jaggu komme seg tilbake til nettverdnen og msnvenna sine og legge Frk. Liv på hylla! Makan!

Du var da savnet cat, men snakket med deg på msn og når du var uten nett på sms, så tenkte ikkepå å neve savnet i tråden. Jeg fikk jo dekt de værste abstinensene;)

6 uker? øh..da var du nok glemt-haha! ;)

Vært masse til liv på tråden i dag da.

HEI NINA:)) Ja fått mail. cool. Sender ut mail senere med info. Tiny og jeg jobber ut en sak. (hvordan går det med den T?) Svømming er kos men slitsomt. Rimlig ferdige begge to her etterpå.

Ja og ninas ddmg (dagens dårlig mor gjerning) putte barnet sitt under vann uten at man skal gjøre det. Også flere ganger da!

Leggelogg:

I kveld ble litt rar for far skulle legge men etter "han bare gråter jo" "han rorer seg ikke jo" "hva skal jeg gjøre da" så tok jeg til slutt over. TV'n var des. mer interessant enn å legge sønnen sin. (sukkogarghogspytt)

18.50:

pysj, mme 140ml.

19.24:

Legge i seng. Gråt og klag. Reoet seg litt etter at han ble alene.

19.31:

far inn -mer hyl. smokk. roet seg ikke.

19.36:

ut-inn-ut-inn-hyl-far plukke opp->megahyl og roer seg IKKE hos far-

19.50:

mor tar over (far løper ut til tv-murr)

19.55:

E sover.

sum=31 min.

ok nok det, men masse gråt i kveld. Lurer på om jeg bare skal ta legginga hver kveld en stund fremover til han er mer vant med dette legge seg selv greiene. Og når far legger blir han så oppjaget at han vaffal ikke sovner. Er så kjedelig når vi nærmer oss et resultat man kan leve med også skal far legge også blir det bare mas og skrik. Men han må jo kunne legge ham og. Kanskje en såkalt periode..

Skrevet

hihi trenger ikke premie da. Ordner ikke stort til deg. Mer et bevis liksom.

Jeg vil så veldig veldig til synden:(( Men alt ble jo rot nå. Med jobb og opparbeidet ferie og feriepenger (hum..penger i det hele tatt i grunn) Vil ned til Tennerife jeg da. (far bor der)

Kab: Om du er innom så send meg en mail a. bare å slenge hotmail bak nicket mitt.

Har en teori på nattspisinga til E. Lurer på hva dere tror om den. Ta den i morgen for sliten i fingra.

Skrevet

Hehe ja emil var litt vill idag i vannet.. Hihi ddmg.. Ja, rimelig sliten etterpå...

Spurte du noe om T?...

Hva da T? =)

Skrevet

Heiheiheihei ;o))

Jeg er ikke død, dere er ikke dumpa, jeg har ikke fått et liv, nettet er ikke nede, nei selv ikke gudene vet hvorfor jeg ikke har vært innom de siste dagene. Har bare ikke blitt tid, sorry asså vært kip noen dager nå, skal ta meg i nakken og skjerpe meg... Men hyggelig å høre at jeg er savnet da, hihi - må bli borte oftere jeg tror jeg ;o))

Vel, for å begynne med oss selv først...

Mannfolk asså, tror dere ikke sambo skulle følge C i bhg på mandag. Også får han dårlig tid, tar ungen på skuldrene, stresser avgårde og hva slags føre var det på mandag?? Og hva var nesten dømt til å skje?? Jo, sambo gikk på ræva med C på skuldrene, hun gikk mao på hue i isen (heldigvis gikk det bra etter forholdene), men hun fikk deeeen kulen i panna.

Fortalte han dette til meg - ehe nei søffern ikke. Jeg fikk først vite om det når de ringte meg fra bhg kl 14 og lurte på om jeg kunne hente henne for hun var litt blek og ikke helt seg selv... Da skulle dere sett furia i dalen... Sambo var ikke spesielt høy i hatten når jeg snakket med han på tlf etter å ha funnet ut hva som hadde skjedd for å si det sånn!!! (eller snakket er kanskje ikke helt rett formulering på glosene som kom ut av den store åpningen forran i ansiktet mitt...)

Vel utpå kvelden dro vi på legevakta med henne, for hun orket nesten ikke røre på hodet, fikk vondt i magen og sovnet på sofaen på ettermiddagen, hvilket hun aldri gjør ellers... Men så lenge hun ikke var kvalm eller hadde svimt av trodde de ikke det var farlig. Fikk beskjed om å følge henne opp å vekke henne et par ganger den natten, så vi gjorde det. Hun var fit for fight igjen i går... Men guuuuuud jeg blir nesten kvalm, når jeg tenker på hvor ille det der kunne gått og priser meg lykkelig for at det "kun ble en kul og ei lita jente med vondt i hodet"...

I kveld har vi vært på World on Ice, det var stas - Prinsesser er jo toppen!

A er i toppform om dagen. Har vært i barnepassen på treningssenteret en times tid man og i dag, han har vist seg fra sin aller beste side og sjarmert disse barnepasserene, hihi ;o) Først nå har han begynt å hoppe og han hopper, hopper og hopper. Nå kommer hoppehuska virkelig til sin rett! Spiser brødskiver gjør han også, namnam - eller alt går i grisen sier nå jeg, alt er nam her i gården.

Han sover uten pose på natta igjen nå og ligger på tvers av senga, i hjørnet, "inni gjerdet", helt oppe i hode enden, i fotenden, under dyna, oppå dyna - you name it - han sover der, hehe! Har senket senga nå, for han var nesten på vei ut enkelte morgener.

Har ikke fått vært med på tipping disse dagene jeg da, men kommer sterkere tilbake. Eller er det noen tippinger igjen nå??

Rekkehus til salgs her i dalen assa Tiny - da kan vi trille tur. Plukke med Cat på veien oxo ;o)) Ellers kan vi ringe etter Herk og høre om hun vil være trillepika vår - hihi...

Grattis Herk med å vinne tippekonk på CE!

Vælkømmin te gards MTG!! (eller MGM som ama skriver - hehehihihoho)

Ååååå, vil oxo til syden igjen!!

Grattis med ny hårsveis Ama!!

Kipt når disse små bare har sånne minidupper av gangen på 10 min og sånt... Har ikke vært så plaga der med A, men C var mye mer på den når hun var baby...

Flinke LH som snurrer rundt, begynner å bli stor gutt nå ;o)

Ikke så værst med legging nå da Molle... Håper han snart blir mindre hissig på pupp på natta/morgenkvisten også da, så er du på gooood vei til "9 uker" :o)

Ække moro når nurkingene våre skal ta sprøyte, også du som har to og dermed 4 sprøyter da svana, auau - godt vondten gikk fort over da!

11 på fredag er greit for meg i alle fall ;o)

Vel, som dere kan se - I´m back, for detta blei myyyye assa - men sånn er det når du har myyyye å ta igjen. Håper ikke det er noen jeg har glemt - i så fall gi meg et tupp!! ;o)

Skrevet

jada-bare kom forsent- vi kan jo si 12 også:) Kom når dere vil-men helst en gang på formiddagen;)

Petro er fortsatt med den gamle gubben-skal skille fra samboeren sin nå for han gamle gubben var såååååå deilig:)

Skrevet

Å ja, åsså jeg savna deg jo da Cat når du var borte i beg når jeg kasta meg på tråden - det vet du jo ;D

Skrevet

Ah - far på Tennerife... Kanskje vi skal ta neste trådtreff hos han!! Hadde vært noe. Alle frøknene (og fruene) på tur med babissene sine til syden... ;o))

Skrevet

Fint å se deg tilbake Petro.)

Har probl. med msn (og rettskriving tydligvis MGM-går litt i surr....)

Nå er det natta- er trøtt og skal til store oslo i morgen og leke med ei venninne som ikke har barnevogn på slep...

Jeg var flink å tippe da Mol. Hurra for meg-selvom jeg ikke var nærmest..

Natta:)

Skrevet

Bra oppsummering pt:) Og vælkømmin tilbaks!

Nina: Det der med T var ikke til deg. Tiny og jeg fikser noe greier (hvordan gikk det T) er da altså T=Tiny:) Bare skrev litt om hverandre. Avsnittet var ikke kun til deg..hehe.

Ja så ama skrev feil. skulle nevne det men glemte det.

Ama: Prøvde å svare deg på msn, men fikk alt i retur. Etter laaang tid. Åpnet nytt vindu men fortsatt i retur. Og så var du logget av. ???

Vi sier 11. Da har sans. alle kommet til 12. Herk kommer når hun kommer:) Ja blir vel mellom 11 og 12 da. Jeg møter cat rundt 10.45 på bs og går med henne bort. (kan jo ikke risikere at hu går seg bort heller) Ja skal innom bs først da.

Var jo sikkert ikke meningen å klaske hodet til C i bakken da:) Men hankunne ofret en sms synes jeg. Tilfelle hun reagerte (som hun gjorde) på fallet.

Jo tenkte på det med spisinga til E. Han har alltid spist ofte og lite. (ikke at jeg vet hvor mye som kommer ut av puppen da men) I dag spiste han en pitteliten sup før vi dro på svøm. (hadde ikke tid til fullt måltid) 15.30. Etter svøm fikk han en liten sup til i gangen ca. 17.00. Men var bare litt for han sovna (supersliten etter bad og lenge våken) Var vel mer trøsteslurk etter påkledning og oversliten. Sov 30 min i bilen. Sutra mye hjemme, men ville prøve å vente med mer mat så han spiste nærmere leggetid. (han hadde jo fått litt da) Klokka var da 18.30 og tenkte å prøve å drøye til nærmere 19.

Men han surva så mye at vi satte på vann til flaske. De 10 neste minuttene bygde det seg opp en gråtetokt uten like. SULTEN NÅ! Melka ble bare ikke fort nok kald. På med pysj og da flaska kom var han helt desperat. Tok noen sek. før han kobla at det var mat som var forran gapet. Kastet seg over flaske og hyla det ene sekundet han mista grepet..hehe. Ja han var da supersulten og drakk 140 ml. Fikk en rap (mange høye og lange) etter 130ml. Mett og fornøyd. Fikk i ham 10ml til men da var det stopp. Mener om man er supersulten, nesten 5 mnd. og drikker 140ml?

Så altså: Har han lite magemål? Klarer han ikke fylle opp eller mener fyller han opp men så lite at han derfor blir fort sulten igjen? Er han derfor sulten snitt hver 3 time gjennom natten? Skal sies at han ER sulten på natten . Smokk er ikke tema, og glupsker i seg.

Og ifb med det..hvorfor kommer man opp med slikt 2 dager etter man har vært på hs?? hmf.

Skrevet

Ja du var flink:)

MGM mamman g? m? MTG mamman til gabriel..hehe hva tenkte du?

Kos deg på playdate i morgen:)

Treff hos far er greit. Alle spytter i bil. til molle og vi er på vei:D

Nei nå må jeg legge meg assa!!

Skrevet

som også skrevet i leggelogg, ikke mye han drikker på kvelden. Stort sett mellom 50 og 100ml. Men da har han ofte supa litt på meg nå og da utover ettermiddagen.

Skrevet

Ja, da var jeg her igjen.

Simba etterlyste presentasjon så her kommer den:

Jeg er 21 år, bor sammen med samboer på snart 28 og Gabriel i en leilighet i fetsund. Gabriel er ca. 3 mnd og 1 uke og er ganske så snill.

Ellers så kan jeg fortelle at jeg er ganske så snill jeg også. Egentlig er jeg helt perfekt, men det må du ikke si til noen. Vil ikke ha fullt av mannfolk etter meg;)

Kan ikke dere andre fortelle litt om dere selv også da? Sånn at jeg får oversikten?

Bading i dag var moro. Litt skummelt å dukke gutten under vann helt selv, men Nina fikk det da til så da tenkte jeg det sikkert gikk bra:)

G var kjempesliten etter badinga og sov i over tre timer, så han kom seg ikke i seng før 23.30 i kveld. Han så ikke så trøtt ut, men jeg stappa i han 165 ml mme og la han i sengen sin og slo av lyset. Etter 3 min var det snork:)

Jeg er spent på resultatet av tippingen på EA jeg!

Og Molait, 140 ml var ikke stort. G sluker ofte 165 ml (det er det jeg lager til han) og kunne sikkert fått ned litt til om det hadde vært mer. Og han er jo 6 uker(?) yngre! Men får han vil gjerne ha puppen en gang i timen mesteparten av dagen da, så jeg vet ikke hvor mye han slurper i seg der.

Tror det var noe mer jeg skulle si også, men kommer ikke på det nå.

Jo!! Jeg har skrevet liste over hva vi skal ha til middag hver dag de neste tre ukene. Skal til Sverige og handle på lørdag så nå skal jeg lage masse godt. Har fått oppskriftshefter fra www.kylling.no. Bestilte her om dagen. Gratis. Finfint!

Skrevet

Gud mørning! Og velkommen tilbake pt, du var savnet ja :)

Molle: satt å rabla ned noe greier i går kveld, men fikk jo aldri sendt deg det... Skal titte på den nå også sende den over til deg!

Natta: sov 19-3 (far oppe og dytte smokk) og sov til 7.30!!! Ikke ute av senga hele natta jeg :)

Flink du er da MTG! Sånn skulle jeg gjort og, så kanskje vi slipper sånn "hva skal vi ha til middag - glemt å ta opp av fryseren", lage noe lettvint...

Handler også masse i sverige.. Kjøper kylling, svin og biff (og bacon da seff) hver gang vi er på hytta!!!

Molle: tror kanskje han har lite magamål??!! Prøve å strekke måltider litt kanskje? Hvor lange intervaller spiser han på nå?

Idag skal jeg bake til imorgen :) Shine kåken og slappe av... Bursdag ikveld til min tante..

Skrevet

Velkommen tilbake Petra og takk for presentasjon MTG :) Kommer tilbake med mer ivrig kommentering. Har akkurat lagt gutta under gymmen, de ser ut til å være tilbake til sitt gamle jeg nå.

La meg "tidlig" i går, og det har sannelig skjedd en god del siden 23, hehe. Sjekka A før jeg la meg, og han var kjempevarm. Så tok på han ullbody og ullbukse (regulerer jo temp bedre), putta paracet i stompen og ga han mat, så sovnet han etter litt surv. Ikke greit å være liten, nei. Edvin var nok heller ikke seg selv, for han sov på ryggen (uten å kave) i hele natt. Riktignok ved siden av meg, men ikke _på_ meg.

Trodde jeg var nærmere på CE jeg Moll. Tror du sa 7780 på msn skjønner du *skuffa*

Skrevet

Ja, også var det disse resultatene da. Jeg kan komme med de nå eller la Petronella få en sjans til å tippe... gir henne noen timer, men ikke dager!

Skrevet

Heihopp

Mol. Ja-det var det som jeg sleit med på msn-prøvde å skrive noe til deg,men det kom i retur etter ei stund. Prøvde også å skrive noe til Petro som også kom i retur. Så jeg logga av.

MTG(rettskriving-kanskje jeg tenkte på den gruppa M2M?) her er litt om meg: Jeg er 28 år,bor i Lillestrøm med samboer på 30 år. Har vesla som er 4 mnd og 15 dager. Er frisør-noe som også sambo er,men han skal omskoleres og vil bli bonde;)

Vesla våkna kl. 04 i natt igjen....hmmmm-jaja-det er jo egentlig heilt greit om hun våkner en gang om natta siden det er bare å gi litt pupp og legge ho og jeg slipper puppespreng om morgenen...

Og snøen smelter igjen-sukk...

Skrevet

God morgen.

Sto opp klokken 11.15 i dag vi. Pleier å sove lenge, det er DEILIG det.

Men G skulle ha mat både klokken 03.50, 06.00 og 08.30 enda han ikke var i seng før 23.20. Han pleier jo og sove glatt fra 22/22.30 til 07.00 uten mat. Merkelig..

Takk for presentasjon Amalie, det er deg jeg må gå til når jeg skal klippes da;)

Og svanine, jeg er så spent på tipperesultatene jeg. Tror nok jeg tok i litt men.

Hva skal dere for noe spennende i dag da?

Jeg skal kanskje møte en tidligere venninne. Vi var bestevenninner i 8. klasse, men har ikke hatt så veldig mye kontakt etter det. Hun har en sønn på 1,5 år. Rart det der at man plutselig skal få kontakt med folk bare fordi man har unger. Er forresten raka blakk så om jeg skal møte henne må jeg innom mamma og tigge penger først:) Lønning i morgen. Skjønner ikke de som klarer å få pengene til å strekke til hele mnd.

Skrevet

Heisann;)

*tupperPT* nevnte ikke meg med et ord du.................. *leimeg*

*SAVNE* Cat OG Herk og pt også når de er borte! (hvor lenge blir du i spania og når drar dere..svar gjerne på msn)

HELE gårdagen var J(%#/"&()%/#)(/%=)(?=%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (litt bedre i dag,men ikke mye)

Lillingen min sovna av seg selv på Sauen sin (et sånn teppe med babygym over til maaaaaange penger, fikk av farmor sist)!! Stolt mamma ja;)

Våken var han lenge før det også, så han har ikke spist siden i 9-9.30 tia......... Holder på å hoste seg opp nå da, så blir ikke lenge før jeg må finne på noe;) Han var våken i mange timer i går, for han å være ja. 2-2.5 t på formidagen og enda lenger på kvelden, 3-3.5 t litt til og fra.

Ikke såååå gøy når han ikke vil sove før nesten 2 da, men sånn er det vel med beibier:) Han var jo døsig og nesten sovna når vi gikk ut i senga kl 23.45...... Og da sov han til 6 tror jeg (litt usikker på om han fikk pupp når han skrek til i mellom de tidene....tror han bare rapa da sjø), fulgt av pupp og sov til 9 og pupp igjen, men ikke sov. Lå stille å venta på at mamman skulle våkne da;) Sto opp 10 vi da. Og lå på sauen sin og gulpa, rapa, gulpa og sovna 11.30 Tror han er våken igjen nå.... ble 1.5 t det (tror ikke han har sovet så kort på dagen før.....)

Han gråt sin første tåre i går! Ikke gråt egentlig, bare sutra litt og der kom en tåre i venstre øyekrok som rant ned halveis på kinnet;) Ikke kommet noen flere da, selv ved gråt. Hvor lang tid tar det? Når gråter barn tårer egentlig?

Nå har jeg ikke kommentert noen jeg altså....dere har vært så flink å kommenter hverandre! Men har lest alle innlegg da.

Info om meg: 29! år, gift på 3dje året med drømmemannen, datter på snart 10 år fra tidligere forhold, bor i Trondheim i 2 mannsbolig fra 50 tallet(les:mye å gjøre her i gården enda!), forvilla meg innpå tråden helt i starten på bli gravid, men var borte ei stund (mens jeg var ikke gravid..) fant igjen tuppene mine på 2tri og nå slipper de aldri unna! Har en gutt: LIllingen T;) (kodenavnet hans det altså...heter egentlig Tirian, men jeg vil ikke at det skal skrives i alle innlegg..SÆR) T er født 27/11 noe som betyr at han kom litt før terminen som var nå 2/1. Han er dermed 7 uker nå og mammas hjerte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...