Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mental mamo (skrivefeil som ble litt søt, kunne ikke rette den da) om ikke å bruke data`n til som kaffekopp:)

Tastaturet er helt snålt nå da, men passer vel eieren ganske så bra det da.

Jeg håper han finner seg til rette på ryggen snart;)

Kommer nok ikke til å bruke den senga dessverre:( Jeg kommer til å få med meg et julebord i år for det da, med gjengen fra "jobb".

Må tilstå at sjokkisene ikke er sendt enda.... hiver dem i posten i morra:) Men Tiny: jeg var usikker på hvilken som du likte, så endte på kvikk lunsj jeg... Håper du liker den da. Redd for å sende krokan sjø...

Er ikke mange av damene som mangler trøndersjokkis nå ;)

Også har jeg veldig lyst til å tippe mer på vekt på alle 3 guttene, men er redd for at dere tror jeg ikke tror dere gir ungenen deres nok mat (i følge mitt hode lissom, siden de kanskje er tynnere enn det jeg tipper.................) Okei, det var tegnet jeg trengte for å komme meg i seng: jeg skjønner ikke selv hva jeg selv skriver..................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessuten:

Gratulerer Lillingen med vel overståtte 50 dager i går........

(beklager at mamma glemte det, så det på profilen i sta.... hihi)

Bøfn!

Skrevet

Første innlegg i dag HUrra;)

hihih..måtte bare;)

Skrevet

Det "tegnet" ditt funka ikke særlig bra:P

Får besøk snart. Av ei med mage! Lenge siden vi var der. (føles sånn vaffal) Hu har 10 dager til termin. Sikkert giga.

Natten var grei..tror jeg. Henger virkelig ikke med på hva som skjer etter kl 3 lenger. Fikk mat 23, 2, også en gang til etter det, og småspiste/surva/slumra fra 6. (tror jeg) Vi stod nå iaf opp kl 9!! :)) Han hadde vært våken en stund da. Og klora meg noe helt sinnsykt!! Jeg lot ham leke med ansiktet mitt.(hva man ikke går igjennom for å få ligge litt til) 3 klor i panna. Det ene er så stort at det er større enn hele øyenbrynet. Og går i bue. Ser ut som et ekstra, bare i rødt. Og 2 til på langs. Så ikke ut da jeg så meg i speilet. Og som det svei!! Heldigvis går det fort bort.

Babysvøm i dag:)

Ta måla på E i kveld jeg. Må lete opp tippingene i tråd 8 og. Tar litt tid.

Skrevet

Tilbake fra babysvømming vi nå :)

Er godt og varmt og deilig å bade! Også var vi bare 2 mamma'r m/barn på gruppa (var 3 forrige gang, men skal være 5) Så god plass og masse oppmerksomhet!! Dykka masse idag gjorde vi også :)

Natta: Sov fra 19-4 og da måtte jeg inn å snu litt på henne :) Lå nemlig på tvers i senga (enda hun har sånn pose, men ikke stroppa fast da). Sovna med en gang og sov til 7.30! Hurra!!!!

Tippe på EA: Husker jo ingenting, så må jo tilbake på tråden å sjekke jeg nå... E: 6020 og A: 5570

Skrevet

Ja, nå har vi vært på hs. 4 sprøyter og hyl. Men gikk fort over da. Nå er det sutresutre for de er så trøtte. Er vel enda tidlig å se ettervirkninger, men får se. Sukk. Tror det blir litt sutrings i dag ja.

Skal sjekke hvem som var nærmest i vektkonkurransen, men skal gi de som ikke har tippa en sjanse. Så vidt jeg kan se er det Tiny, Petra og Herk som ikke har tippa.

Har visst glemt å gratulerer LH med rullings (tolkes som tolkes vil, hehe)

Må trøste barn nå jeg.

Skrevet

Det med å lese tegn om soving funker dårligst :)

Har "raper og kjemper med luft" hengende som et slagt på puppen i dag...passer dårlig når man vil på treff...... Han har ikke sovet mer enn 10 min sammenhengende etter kl 11.

J%/¤"¤#"#/¤&/&%(&%(%& F#/#%¤#/#%&¤% D"%¤"¤#"¤#& at alt skal gå til H&¤#¤¤% i dag da! Har sittet å plundra med et innlegg på november klubben: Fødselsliste.....gjort at alle står på rett dag osv (gøy med bare venstrehånd til rådighet, men litt morro og organisere alle lissom..... GLEMTE å kopiere før jeg posta: Har F¤&"¤%"#¤ blitt logga ut i mellomtia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ dett var dett...inget innlegg fra meg på novemberklubben i dag for å si det på den måten!

OGSÅ har vi bytta abonement....men siden vi betalte ut alle lån osv så har jeg ikke fått ny mobil (fødegave og bursdagsgave i 1, skulle være) og den jeg har hatt hatet jeg litt og er seff opperatørlåst og nå har jeg en veldig gammel tlf uten batteri (ja, skriver UTEN for den lader ikke og varer max 2 min uten laderen i og funker ikke i det hele tatt med laderen i og jeg er så forbanna lei akkurat nå!) den hater jeg ikke bare LITT.

Sånn, da var det sagt:)

Ha en strålende dag alle sammen!

Skrevet

Å, TIny tippa mens jeg skrev. Så bra!

Foreløpig har ingen tippet helt riktig, men det er ei dame som er nærmest på begge faktisk. Bare 185 gram feil på begge til sammen! Ikke verst :-D

Endelig sovna de. De måtte en runde på fanget mitt begge to. H klarte ikke å roe. Håper de sover godt og at vi slipper feber.

Skrevet

for mye eller for lite som mangler den tipping da?

Skrevet

Det snør det snør, tiddelibom

det er deeeet det gjør, tiddelibom

Nå snør det mye mer enn før

tiddelibom og huttemegtu :))

Skrevet

Jepp, det snør. Skulle nesten tro det var januar!

Kan ikke si så mye om tippinga om det er flere som skal legge inn sine tall. Dum di dum. Får gi de litt tid. Moll har jo ikke kommet med resultatet på CE enda.

Kanskje jeg kan begynne å tenke på premier? Ånder vokser ikke på trær...

Skrevet

Premier ja... får ta med petra sin premie til ama på fredag jeg da.

Skulle tro det va januar ja.. hehe.. nå som jula er over så trenger ikke jeg noe snø i det hele tatt faktisk!! De som vil ha snø kan kjøre på fjellet!! Selv lurer vi på en sydentur.. kunne virkelig trengt litt sol og 20+++ grader!!

Skrevet

Sydentur hørtes ikke så ille ut Cat!!!! Her blir de tingen sydetur på en stund... Har flytteplaner, så det blir det pengesluket!!!

Vi la inn bud på et rekkehus på kjeller igår, men ble raskt overbudt... Gadd ikke følge mer oppover fordi vi mener det ikke er verdt det.... Så nå titter vi masse!

Så moro at noen ikke er langt unna tippinga di da svana!!! Gutta har vel uansett blitt store?!

Velkommen som trådjente MTG! Glemte vel å kommentere det i farta tror jeg.. Ikke meningen det altså!

Glemte vel å kommentere bursdagen til 1D også jeg.. *hurafordegsomfyltedittår* og mange bursdagsklemmer fra oss :) Og ikke moro med en baby som ikke vil sove.. Mor trenger litt hvile, så nå må du sove litt lille T!!!!!

Hvor er Pt blitt av da???? Tatt en pause eller?

Må vel lage middag jeg nå.. Sulten...

Skrevet

Å gutta mine er så trøtte og slappe og survete.... :(

Edvin har fått sitt livs første paracet.

Lykke til videre med tittinga Tiny :)

Skrevet

Hei hopp

Har vært hos tannlegen i dag-for de som ikke har fått med seg det....Skal tilbake neste fredag. Blærk.

Så har jeg vært på Kid og Interiørland- vesla skal flyttes over på eiga rom snart så må få gjort det koslig:)

Svanine: De sprøytene er ikke morro-verken for mor eller barn. Vesla skal ta de neste 97.02-håper de går greiere enn de forrige. Og håper jeg ikke er syk da....

Ja det snør!! Morro- selvfølgelig begynte det når jeg hadde glemt at det var vinter og tatt på meg nye joggesko.... Litt glatt og vått for å si det slik:)

Tiny: de budrundene er så usannsynlig! Det er jo så mange som byr vannvittig mye for et hus/leilighet som ikke ser ut. Merkelig. Men nå får vi ei pause i den hustittinga. Lurer på hvor PT er jeg og...

Skrevet

Hei

Ja ser at jeg ikke er savnet, men tippinga mi er så nå skal det tippes må bare inn på den andre tråden kommer straks tilbake

Skrevet

Joda, du er savna Herk. Det kan du se når du nå titter tilbake til den nye tråden :-D

(vet jo at du liker tall så jeg ville vente på deg)

Skrevet

Men leste ikke jeg innlegg fra deg istad da? hmm.. må ha vært når jeg var inne på forrige tråd for å sjekke vekt på EA da...

Joda, du har vært litt savnet :) Men enna lenger siden det har vært innlegg fra pt nå!!!!

Nå sitter Tiril å spiser grøt til kvelds :) Så nam med litt fruktpurè i!!!!!

Og ikveld skal jeg få rydda litt her... Hvordan har det seg at det ser ut som om det har vært storm i kasta her inne????

Skrevet

LH skal på 4 mnd.- kontroll på fredag. Er det noen som vil tippe?

Den 18.12. var han 7025 g og 61,5 cm.

Svanine: Ikke moro med sprøyter altså! Og takk for gratulasjon ;-)

1D: Håper T vil sove litt mer snart. Husker hvordan det var med LH....

Tiny: Lykke til med videre husjakt!

Cat: Sol og varme er deilig! Når og hvor vil du dra?

Molait: Hur mår ni?

Herk: Rakk å savne deg, jeg... ;-)

Ama: Tannlegen er ond! Skulle egentlig vært hos tannlegen den dagen LH ble født, på tide å bestille time snart vel...

Petro: Får etterlyse deg, jeg også. Du er et friskt pust!

MTG: Kan du fortelle litt om deg selv?

Skrevet

Ååååååååååå det er så vanskelig med disse twinsa de er jo så smååå

jeg får vel bare kaste meg ut i det.

5510 og 6180

61 og 62 cm

ja har ikke peil altså

Da jeg var på 3 mndrs kontroll var det vel ingen som var så små men de var jo ikke store på 7o g 9 ukersene

jeg hadde jo bare 8 ukers på min så det er så vanskelig å sammenligne

Skrevet

Tannleger er pyton!!

Alle er savnet :)) Men tok faktisk 2 uker før noen etterlyste meg når jeg ikke hadde vært på tråden en stund... og det var Svana som gjorde det :))))) *deterenjenteettermitthjertedet*

Alt av syden er interresant i grunn!! Tenkte vi skulle ta en uke eller to (helst to da) i februar/mars. Blir en hoppe-på-tur/restplass med spesifisert hotell. Har tittet litt på nettet og kan få fine 3-stjerners leiligheter til mellom 3-4 tusen kroner for 2 uker.

Har jo egentlig ikke råd vi heller da vi er på boligjakt, men noe må man faktisk bare ta seg råd til!! Og vesla er jo i en fin alder å reise med. Dessuten kan jeg ikke legge alt på is pga boligkjøp.

Vi har prøvd å kjøpe bolig i snart ett år nå og se hvor vi fortsatt bor.... joda, på det samme gamle stedet!!

Når kommer svarene på tippe-vekt konken da??

Skrevet

Offameg-tråden på side 2. Vi kan ikke få rykte på oss som en sånn "upopulær" tråd. Så jeg tropper inn og redder ryktet vårt. Flinke meg:)

Nå begynner Lost. Og jeg har nettopp klipt av meg 10 cm av det lange en gang så tjukke håret mitt. Jaja.

Skrevet

Men dette har jeg jo sett før............ Hva skjer med LOST da???? Noen som vet?

Skrevet

Heia..

Det var deilig med babysvømming idag..

Emil sover søtt nå...

Og jeg ligger rett ut på sofaen...

Molait du har fått mail av meg...

=)=)=)

Ha en fin kveld alle sammen...

c",)

Skrevet

Hei på dere

Ja da jeg her jo ikke vært s¨åååå borte da men jeg savnet dere i helgen:)

Vet ikke om jeg var savnet i sommer heller jeg da jeg plutselig var borte i 6 uker og dukket opp her med baby:)

Jeg har vært hos fotograf i da med O. Trodde det skulle gå til H...

Fordi han ikke ville sove, Vi trillet ned og han lå bare å glodde i været. sovnet tilslutt så det ble 30 min søvn

Blid gutt hos fotografen heldigvis, men sur etterpå. Gjett om det begynte å snø da!!! og jeg var 45 min gåtur fra hjemme uten regntrekk

Vi tutla inn på salg og gjett igjen hvem som har kjøpt noe på salg Jean Paul jakke til halv pris

På ettellerannet tidspunkt måtte vi jo hjem da. Så vi gikk i snøværet og det er BARE oppover og det var GLATT

Jeg elsker snøen da så jeg koste meg vogna var toppet med snø og dyna også.

Var litt kjedelig at jeg kom på at det var trapp øverst i bakken først når jeg var i toppen av bakken.

Spurte en dame om det var noen vei rundt det var det ikke.

Ikke følte jeg meg så voksen når hun sa et jeg kunne spørre en voksen om hjelp opp trappene heller:)

Heldigvis kom det en voksen og spurte om jeg trengte hjelp:)

Nå har jeg bare vært ego og ikke kommentert en dritt av deres innlegg så jeg får vel prøve å gjøre det etterpå kanskje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...