-MtG- Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Hei på dere! Jeg vil også være ordentlig tråd-jente! Derfor starter jeg neste tråd. Vet ikke om det er noen andre som står foran meg i køen, men jeg tar sjansen:) Jeg skal love å være litt mer aktiv enn jeg har vært til nå. Hadde vært koselig å bli kjent med dere alle sammen. Jeg har ikke helt snøring på hvem alle er enda, men jeg har smuglest en del da. Og skrevet noe få innlegg. Molait har jeg møtt noen ganger, Tiny har jeg truffet på to treff og vært på bading med, Nina og Emil har jeg truffet og går på baby-svømming med, Mamman til leonora(husker ikke navn og nick) har jeg jo truffet og badet med også husker jeg ikke mer. Ja, her var tråden nr. 9 igang! Link til den forrige tråden: http://www.dinbaby.com/forum/thread/7684849
Molait Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 hehe og nå som jeg akkurat har skrevet på den andre tråden og!! jaja, folk leser vel der før de er på her. Velkommen til tråd:) Du har jo festa med PT da MTG;) (på msn..ja ama og) Tror ikke du har møtt noen andre her enn de du nevner. Jepp tråd nr. 9 igang. Lurer på hvor mange vi kommer opp i før lilling T er 1 år.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Trådjente kreves det i skriftlig søknad i hvertfall i 16 eksemplarer!!
Amabolla Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Kopierer over innleget mitt fra tråd 8 over hit jeg: God kveld:) Har vært på strømmen storsenter idag med 2 venninner. Fikk skikkelig prøvd ut nytrilla og den var sååå digg- deilig å ha noe litt lettere å trille rundt med når man skal innom litt butikker og sånt:) Sambo har vært til lege og arbeidskontor i dag- han blir sykmeldt fram til august og så får han omskolering. Det dumme er at han kun får utbetalt 66 % av full lønn, men vi skal klare oss. Så da blir huskjøp lagt på is til han er i jobb igjen. Men siden han da blir gående hjemme fram til august så slipper jeg tenke på dagmamma når jeg begynner på jobb igjen i mai. Skal bare jobbe 50 % til vesla er 1 år. Så nå skal vi prøve å søke om å få overført permisjonen til far over til meg. Verd ett forsøk. I morgen er det tannlege og rotfylling-æsj og urk. Men sånn går det når jeg ikke går til tannlegen med engang jeg kjenner noe muffens.... Tiny: hvordan var visningen? Så bra nettene begynner å bli søvnige:) Svanine: mine pupper har endelig begynt å forstå at det som regel ikke trengs amming mellom 20.00 og 07.00-så de er ikke så dolly parton lenger. Deilig å slippe drukna pute,dyne,laken! Cat: du har fått så mange gode råd- men prøv det der å amme en gang om natta-det får opp produksjonen!
-MtG- Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2007 Jeg skreiv ihvertfall nederst på den forrige at jeg har starta ny da, Molle, så folk får det nok med seg. Har du fått melding av meg forresten? Og Cat, skal se om jeg ikke får skrevet den søknaden også
simbamamma Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Velkommen, mamma'n til Gabriel! Jeg kan godkjenne søknaden med tilbakevirkende kraft.... ;-) Jeg er hun som bor på Hamar, er foreløpig veldig hemmelig og mystisk, siden ingen av dere har møtt meg ennå. Her er det ingen som sover, *litt misunnelig*.
♥Tiny Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 Tusen takk for hyggelig besøk og nam kake!!! Og selvom den har navnet mislykka kake, var den langtifra mislykka Har heller ingen bedre tips enn å amme en gang om natta sånn at det kommer litt mer melk, og kanskje ikke gi så mye flaske.. De blir litt "late" av bare å få flaske så gidder de ikke jobbe så mye ved puppen. Visningen gikk bra den, og vi la inn et bud Regner med at det blit avvist da det er litt under taksten!!
♥Tiny Skrevet 16. januar 2007 #8 Skrevet 16. januar 2007 Jo, må jo beklage på Tirils vegne den oppførselen hennes *fniiis* Sleiva jo ned hele E + tærne hans!!!!
*1D* Skrevet 16. januar 2007 #9 Skrevet 16. januar 2007 Halla balla;) (godt gammelt utrykk her nord...) I`m back! Etter mange dager i det virkelige liv (uten data) har jeg brukt laaaaaang tid på å lese meg frempå igjen! Kommer med innlegg med vekttipping straks!
Molait Skrevet 16. januar 2007 #10 Skrevet 16. januar 2007 Halla balla!! (godt gammelt uttrykk her i sørøst:) ) Ja lurt på hvor i alle det ble av deg?! Tenkte jeg skulle sms deg jeg nå. Høre hva du dreiv med. La oss sitte her i uviten. Skam deg! Good to have you back:) Jepp få rtippe denna vekta så jeg får lagt ut svar snart! hehe Skakke komme på bimbor a simba? Ta det som en weekend. Har billig hotell rett ved dit vi skal:)) Gubben kan sitte der å titte på pay-tv mens du drikker i nabobygget-woho! (eller er vel kanskje samme bygg når jeg tenker meg om. Hah, da kan du jo bare ta med babycallern;)) Om ikke så når skal vi få titte på deg da?? (og på LH da seff)
-MtG- Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 16. januar 2007 Jeg vil også komme med et tops om denne amminga. I stedet for å bare amme annenhver gang så kan det lønne seg å gi pupp hver gang og heller fylle på med flaske etter puppen. Da får du amma oftere og produksjonen holder seg ved like. Om man bare ammer annenhver gang så tror kroppen at det ikke er bruk for mer og setter ned produksjonen:) Gir flaske når det passer seg sånn jeg da. Er jeg på besøk med masse folk og sånn så gidder jeg ikke å amme. Han bruker så lang tid ved puppen så jeg blir skikkelig asosial. Gidder ikke akkurat å sitte med puppen framme oppi kaffen til de andre heller:)
-MtG- Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 16. januar 2007 Mente selvfølgelig tips da! Og simbamamma, takk skal du ha:D
*1D* Skrevet 16. januar 2007 #13 Skrevet 16. januar 2007 Ja da var jeg her igjen:) CE: 8090 gr. E: 5860 gr A: 5470 gr Tusen takk for gratulasjoner i annledning dagen;) Jeg har startet et nytt å bedre liv som 29 åring...........not! Gratulerer MTG! Velkommen som trådjente. Du må skrive litt mer ja;) Jeg er hun gale trønderen som kommer til å ta meg en tur nedover til sommeren for å møte de jeg ikke har møtt enda. (ikke mange jeg har møtt da, bare Tiny, Mo og Herk så langt) Jeg glemte meg i dag og spiste middag med løk................. ikke bra! Mye gråt her nå;( Grunnen til at jeg har vært borte er en blanding mellom LIV og data-tørking (les: jeg spanderte en kopp kaffe på data`n og derfor måtte den ligge til tørk i noen dager....) Hermer jeg altså og sier som Mo: her var det mye her. Kan ikke begynne å kommentere alle. Lykke til, så dumt, skal se det går seg til, kos deg, så fint, hurra!!, nei så teit, føler med deg, urk, bønfx5, natta. Der, tror jeg fikk med det viktigste;) Også må jeg fortelle at jeg har vært til legen med dattera igjen. For å få han til å purrepå Aleris(sykehuset som hun skal på med halsen osv) Har fått time 6 mars (noe som er raskt sammenlignet med St. Olavs) men hun kan ikke gå så lenge uten at de gjør noe med halsen hennes sånn som hun er nå! Gutten min smiler mer og mer....er litt treg syns jeg da, men det kommer nå Han ser oss i øynene og følger stemmen min og B når vi flytter oss. Men sånn "serdegrettiøyneneogsmilertilbaredegsmil" mangler enda. Også tror jg at han kommer til å gråte tårer snart.....er mer fukt i øyene nå enn før. Nå gråter han snart hull på pappa, må prøve puppen!
-MtG- Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 16. januar 2007 Sånn, nå har jeg bada G alene for første gang og puppa han i søvn i sengen vår.Var i seng før 22 i dag, det er ikke dårlig. Pleier ikke å legge seg før 23 som oftest og noen ganger seinere også. Får håpe han sover igjennom sengbytte og sover til 07-tiden sånn som han pleier:) Og Molait. Hadde du fått melding av meg? Tenker på svømminga i morgen. Om det er plass til at vi kan sitte på. Ellers må Vidar ta med bilstolen på jobb vettu. Gjør ikke noe om vi ikke får sitte på, men greit å vite i kveld liksom:)
simbamamma Skrevet 16. januar 2007 #15 Skrevet 16. januar 2007 Hvor er det dere skal ha bimbord da? Og hvor billig er billig hotell?
-MtG- Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #16 Skrevet 16. januar 2007 Jeg vet ikke noe om bim-bord. Burde jeg det?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. januar 2007 #17 Skrevet 16. januar 2007 Søk på nettet simbamamma på hotel carlton Lillestrøm (thon hotels). Det ligger i samme bygget ) Andre hoteller i Lillestrøm er hotel arena (thon hotels) og fagerborg hotell (best western) alle ligger i gå-avstand, men hotel arena er lengst unna (og kanskje dyrest). Men da får du følge med ama som er nesten naboen til arena )
-MtG- Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #18 Skrevet 16. januar 2007 Nå er det leggetid! Dere får ha en god natt alle sammen, og Molait, gidder du å sende meg en melding før 06.30 i morgen tidlig?
_svana_ Skrevet 16. januar 2007 #19 Skrevet 16. januar 2007 Burde og burde, du får nok vite mer nå som du er offisiell threadgirl MTG. Gratulerer så mye!! Vi skal altså ut å spise og drikke og sånn. I Lillestrøm. Vet ikke helt hvor, og det var vel første helga i februar en gang. Blir gøy :-D Vi har vært på barselstvillingtreff i kveld. Mange små bebiser, veldig gøy å se de som skjulte seg i de store magene da vi var på kurs i høst. En del av damene så ganske annerledes ut også, det hjelper liksom litt å miste alt vannet en tv-graviditet fører med seg. Det ble en del grining og sutring, var jo over leggetid for mine da. De er jo bøttetrøtte 18-19 og det begynte jo 18. Men det gikk fint. Selv om de fleste var på EA sin alder, så synes jeg at mange av barna så veldig mye mer babyete ut. Vet ikke helt om dere skjønner hva jeg mener... de var så "slappe" liksom. Vet ikke helt om det er bra eller dårlig, men. La merke til det da. Så det var en overtrøtt E som ikke ville sovne i senga si for andre dag på rad. Det hjalp ikke med det notatet jeg hadde laget til meg selv, det med aldri å ha overtrøtte barn. Det tok heldigvis ikke superlang tid før han sovna på meg etter litt trøstepupp. Nå nyter jeg bare stillheten. I morra er det veiing og vaksine. Har alle tippa nå? MTG du må huske å tippe du også. Grunnlag finner du i den andre tråden. Premie? Hm... griser og ånder har vi jo hatt før. Skal tenke litt over det.
Molait Skrevet 16. januar 2007 #20 Skrevet 16. januar 2007 som jeg skulle skrevet det selv cat:) Og billigste hotellet er på Fetsund. Koster deg 50% av taxi bare:) (dersom det skulle være behov og gitt at 1D ikke sover i den sengen..ellers har jeg da 4 sofaer...) SORRY MTG!! Hver gang jeg skulle til å svar skjedde det noe og nå har jeg styra med gråtende E i snart en time:(( (vond rap++) Vi skal kjøre alene så er plass. iaf om du ikke tar med vogn. Mulig jeg på plukke opp M på vei hjem, men kan sette av deg først. (plukke opp på fethallen) opp og lese mer, måtte bare skrive tilfelle mtg var oppe:)
*1D* Skrevet 16. januar 2007 #21 Skrevet 16. januar 2007 Svana: Mentale memo til seg selv funker sjelden første gang:) Men godt med litt fred og ro nå da. Jeg har baby som gråter litt mye i kveld....spent på om han vil sove i natt da.... Han har nemlig bestemt seg for å ikke ha natt før i 1.30 - 2 tiden..... Og passer dårlig for mamma som gjerne vil sove litt om natta. Han sov faktisk 2 til 5 i natt (var ikkenoproblemførmenobestemtsegnå skjønner du) og fra 5til7 og 8til9 og litt mat og sove til 10.30 (alt er ca tider siden jeg ikke er helt flink til å tenke på tidene lenger.....) Den første fra 2til5 var på magen i senga si med lyset på.....(vet ikke om det teller da? Og det var DDMG! Han sover ikke på ryggen annet enn i vognen....What to do?)
_svana_ Skrevet 16. januar 2007 #22 Skrevet 16. januar 2007 Synes jeg har hørt den regla før jeg 1D og jeg (av alle) føler veldig med deg. A ville plutselig sove på ryggen for en stund siden. Tror det har noe med alder å gjøre. Huff, man er visst dømt til å være dm noen ganger.
Molait Skrevet 16. januar 2007 #23 Skrevet 16. januar 2007 Ama: Kan være greit å ha smabo hjemme da. Kan være greit å få dem ut i jobb igjen og i grunn. hehe. Takker ja til balje og øl kommer snart;) Ja tenke seg til at jeg glemte deg 1D. Var så innstilt på dagen etter jeg. jaja. Enda godt du fiksa det selv. (les melder å sier ifra slik at folk kan gratulere..hihi) Jeg har ikke tippa. Gjøre det etterpå eller i morgen. Ikke skriv før jeg har tippa da:) Nå snakker jeg med deg om alt på tråden på msn svanine..derfor får du lite kommentarer her. Liten vits å si ting to ganger liksom. Klart dine er flinkere. Lenger fremme. Penere. Kunne vært værre 1D. Jobbet i IT-bransjen. På servicen fortalte en om ei dame som hadde kommet. Hun skulle ha ny koppholder for den gamle var knekt. Etter litt om og men skjjønte han at det var cd-rom'n hu snakka om. Helt utrolig. Hadde brukt den til kaffekoppen alltid hun. Bare flask at det ikke har blitt sølt inn i maskina! Men vil ikke anbefale deg å servere kaffe til pc'n... Ja hva skal de gjøre med dattera til mars da?? Bimbo'r: Info kommer snart. Blir i LS. Detaljer kommer på mail. MTG: Du burde vite om bimbor for du var jo der da det ble avtalt. Var du ikke? Husker kanskjje feil. Var på et treff på pikkene på hjørnet. Var bare Tiny og meg der fra tråden.. E: 5920 A: 5745 Tar CE i morgen:) Bøfn og natta:)
Amabolla Skrevet 16. januar 2007 #24 Skrevet 16. januar 2007 Da er det natten igjen da- og for de som ikke har fått det med seg- tannlegen i morgen-jeg gruer meg-uff og uff-okke meg masse! Hotell Arena er svindyrt! Går det forresten ann å melde seg på den babysvømminga nå? Fikk ikke vært med forrige gang og heller ikke i morgen.... Og MGM: jeg er mamman til Leonora:D siden du ikke huska nicket mitt;) God natt alle sammen. Glemte visst å tippe. E: 5345 A: 5230
-MtG- Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #25 Skrevet 16. januar 2007 Fikk ikke sove gitt... Jo, jeg var på Pikene på Hjørnet, men jeg kan ikke huske noe snakk om noe bimbor.. Mulig denne tåka er tettere enn jeg trodde. Men om jeg skulle finne på å være med så blir det jo enda billigere taxi da. Regner med at jeg får ta taxi med dere? Aha! Så det er du som er mamman til Leonora:) Fint å vite. Når det gjelder EA så har jeg jo egentlig ikke peiling siden jeg aldri har sett dem, men de er født samme dag som G så jeg kan jo tippe. Siden de er tvillinger så er de sikkert litt mindre enn han, men jeg har på følelsen at de har vokst masse i det siste. Her kommer tippinga! A: 5830 og 61cm E: 6110 og 62 cm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå