Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå vært på babysvømming to ganger og gutten min elsker det, men problemet kommer når vi skal legge hen om kvleden.Da er han helt hysterisk!Dette har skjedd begge gangene!

Noen andre som har opplevd dette?

Kan han reagere på kloret i vannet?(selv om det absolutt ikke er mye klor)

Har ikke lyst til å slutte...men kan jo ikke fortsette sånn heller!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dusjer dere han når dere kommer hjen? (må få av klorvannet vettu..) Og smøre inn med en god fuktighetskrem (som forhåpenlitvis ikke svir..)

Kan hende han er gira fra alt det spennende han har opplevd, og kanskje overtrøtt..??

Skrevet

Virker det som han har vondt da eller? han er ikke bare veldig sliten og overtrøtt når dere skal legge han da? jenta her blir kjempesliten etter babysvømmingen og da er hun jo ikke akkuratt blid!

Skrevet

Han kan nok være overtrøtt, er ikke hjemme før sånn i 6 tiden.Og da har han jo vært svært aktiv de siste 2 timene.

Vi dusjer han, men smører han ikke inn med noen krem.Trodde ikke det var bra jeg.

Finnes det noen gode triks når man har et barn som er overtrøtt?

Skrevet

Trenger ikke smøre han inn m masse krem etter svømmingen, skal ikke ha så mye krem.

Er nok kanskje litt hyper fordi han er sliten. Får han mat i garderoben? Det roet min lille da vi begynte.

Om dere har litt vei hjem pass på at han ikke sovner i bilen.

Vi bader han ikke når vi kommer hjem, dusjer han godt der og tar kveldsstellet i garderoben og på med pysj, så blir det ikke noe stress hjemme.

Håper det går seg til da, for de har så godt av svømminga!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...