Gå til innhold

Hvor handler dere baby-tøy hen?


-carina-

Anbefalte innlegg

Synes H&M har mye fint tøy, så jeg har handlet litt der. Ulempen med H&M er at "alle andre" har det samme tøyet.

Men når jeg går på Exit og Obaïbï sliter jeg med å gå ut av butikkene uten å handle, ja! Er litt dyrere enn H&M, men ikke sååå mye... I hvert fall ikke når man går på salg!! :o)

 

Har jo arvet masse tøy foreløpig, men fra og med 74 er det mindre og arve. Vi har spart masse penger på å arve, men det er jo sååå gøy å få handle litt, da!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har også arvet mye tøy. I denne lille byen har vi ikke de butikkene du noterte. Jeg har handlet på Cubus og spar kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den så liten den byen du bor i?! Trodde H&M var overalt, jeg... :o)

Cubus har mye artig, men det finnes ikke på kjøpesenteret her jeg bor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite tilleggsspørsmål... Har H&M slike blad vi kan bestille klær slik Spar Kjøp har? Hvor får man evt fatt i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har i hvert fall en internett-side som du kan bestille fra:

http://www.hm.com/no/

 

Mulig du kan bestille katalogen fra internett-siden deres. Etter å ha handlet varer der en gang tror jeg du havner på "listene" deres, så da får du nok katalogen flere ganger i året enten du vil eller ikke... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS. Ser de har endel på salg der nå... 25,- for en genser blant annet... :o)

 

(Æsj og, hvorfor gikk jeg inn dit og tittet. Jeg må IKKE se mer der!!!) :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går mest i hm, lindex, cubus og kappahl, men har handlet litt på salg på fru lyng og bennetton..

Babyshop har også endel fine klær :)

 

Kanskje jeg må på exit en tur jeg også!!! Dere frister sånn :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

London er desidert billigst... Vi kom flyttende derfra så kjøpte opp frem til str 74... Feks 7 hvite bomulls bodyer for £3.5 (ca 40kr) osv... skal en tur i mars og kommer til å fylle kofferten da også.. Primark er bra, samme med ASDA om noen skal over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...