Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei datter på 2 uker og lurer på hvordan man kan se at de er mett? pumper meg og gir til henne i flaske og gir mme i tillegg av og til... ga henne nettop 60ml mm og hun virket fortsatt sulten, så jeg ga henne 60ml mme og det drakk hun som om det var timer siden forrige måltid.. litt etterpå så kom det skikkeli sprutgulp, hun gulpet ganske mye... så da lurer jeg på om hun har spist for mye og hvordan kan jeg vite når hun har fått nok? frykter nemlig at hun spiser mer enn hun trenger... vil jo heller ikke nekte henne mat..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når hun slutter å spise, begynner å tulle ved flaska eller sovner er det nok...:) I begynnelsen blir det mye gulp på de fleste uansett, men det kan jo hende hun er ekstra uheldig og har problemer med lukkemuskelen i magen siden hun sprutgulper..Kanskje en ide å høre med hs?

Skrevet

Kan jo bruke baksiden av nan1 sine mengde tips for sånn ca antall måltider og ca mengde. Med mm så kan man fint legge til ett ekstra måltid enn det som står der.. Har fungert fint med knerten her..

Tror nok 120 ml blir litt i det meste laget jeg da.. tror det står ca 60 på mme pakka, så dersom ungen ikke er fornøyd ville jeg heller prøvd å øke til 80..

Skrevet

...Eller så er det mulig at hun hadde noe luft som måtte opp, men ikke klarte å rape. Da kommer det noen ganger en skikkelig gulp i stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...