mamman til luringen Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Hei Du husker meg kanskje nå også, jeg som driver og maser ang jobb hele tiden ;-). Jeg har skiftet nick, kalte meg Mari Mekko tidligere. Jeg ser du er her, så jeg ville bare si at jeg dessverre ikke har fått meg jobb ennå heller. Jeg har hele tiden jern i ilden og søknader på gang, men det tar visst litt tid før det løsner gitt... Blir snart sprø, men jeg overlever sikkert. Hadde jeg bare visst når det hadde ordna seg, hadde jeg sikkert vært litt roligere til sinns. Ser du noe nytt kanskje? ER det håp for meg? :-) Jeg er født i april 1978. Jeg mener ikke å mase, men jeg synes mye av det du sier virker troverdig, og derfor blir jeg litt nysgjerrig...
lucky1 Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Nei nå ble jeg fortvilet på dine vegner vennen... (fikk dårlig samvittighet her) KLART det er håp for deg, tolmodighet er en dyd, men den dyden må jo du ha brukt opp snart hihi. hva i f.... jeg skjønner ingenting, hver gang jeg snakker med deg så får jeg samme beskjed.... er du sikker på at det er de rette jobbene du søker på? kanskje dumt spm, men fikk det bare for meg... har du fått svara fra det universitetet og den andre store jobben? men på en måte føler jeg at du er ganske "rolig til sinns", har det skjedd noe morsomt/positivt i det siste? ble så nyskjerrig hihi herregud jeg tørr ikke si noe annet enn det jeg har sagt hele tiden (kan ikke si noe jeg ikke føler) nei, huff dette var trasig... håper du har tro på meg fremdeles... vil så gjerne hjelpe deg.... stooooooooooooooooooooooor klem
mamman til luringen Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2007 Kjære deg! Du må ikke ha dårlig samvittighet, det er ikke du som ikke vil gi meg en jobb, hehe! Jeg spør deg fordi jeg føler du har mye å komme med, ta det som et kompliment! Begynner å lure selv da, hva driver jeg med egentlig? Søker egentlig på alt som er å søke på... jobber som krever utdanning, og jobber som ikke gjør det. Enten har jeg for lite erfaring, ellers så har jeg for høy utdanning... sukk... Jobben på universitetet får jeg ikke høre noe nytt om før i mars (!!!), den andre jobben har det blitt noe forsinkelser med, og det blir ikke avgjort noe før i februar. Er forøvrig aktuell i en forskerjobb i en annen by, noe som innebærer litt pendling.... men vet ikke når jeg får høre noe mer. Jeg føler at jeg står på det jeg kan, men det løsner jo aldri!!!! Rolig til sinns? Hehe,,, tja... forholdsvis rolig av natur, men rastløs pga jobbsituasjonen.. Men er roligere i hverdagen da, fordi jeg har bestemt meg for å studere mens jeg søker jobb i stede for å stresse rundt som vikar :-) Tusen takk for at du orker å svare meg! Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå