JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Er du her? Du står forresten bare med adresse, ikke navn slik du pleier på msn-lista mi. Vet du hva det kommer av? Sist noe sånt hendte så hadde jeg blokkert ei god venninne, hehe:) Mne jeg sjekka nå og jeg har ikke blokkert deg gitt... Skjønner ikke hvordan jeg klarer å surre ting til så fælt jeg... Hva slags vondt i ryggen er det du har egentlig, jeg har nemlig begynt å få så j..lig vondt de siste dagene, var skikkelig fælt å være på jobb i dag, det kjennes omtrent ut som om noen står og prøver å dytte noe hardt inn i ryggen min hele tida, det er ikke i korsryggen, men høyere oppe liksom. Ikke noe gøy!!!!!!!!! Blæh!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. januar 2007 dytter litt jeg..
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2007 halloooo??
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 hei du..jeg er ikke så mye inne på msn,men aner ikke hva det er galt..jeg har heller ikke blokka deg..jeg får sånne mld av deg innimellom..når jeg har vært frakobla..skjønner ikke jeg..jaja.. ryggen ja..jeg har bekkenløsning da,som legen sier,men det sitter kun i korsryggen da..det er veldig vondt utover dagen/kvelden..hvis jeg ligger gjør det vondt å reise seg..hvis jeg står å henger på den ene hofta og da skal reise meg opp igjen gjør det drit vondt..akkuratt som venste ledd ikke treffer høyre riktig..ellers gjør det litt vondt hele dagen..men ikke det er ikke en ting jeg ikke gjør for gulla i magen da=) men når jeg har stått på litt hardt en dag,kanskje gjort mer husarbeid enn vanlig så merker jeg smerte på midten av ryggen..har ikke snakket med lege om dette,for det har nettopp kommet..men smerten er ekkelt,akkuratt som jeg ikke finner riktig sittestilling og føler meg drit sliten i ryggen..så er nok det den smerten kommer av,at jeg er sliten og ikke sitter ritig med tanke på korsryggen.. så kan hende det er samme med deg..at du begynner å få sliten rygg..men tanke på jobb osv..korsryggsmertene fikk jeg i uke 7-8 ca faktisk..men merker det blir værre..fåkke håpe du blir værre da..du får snakke med jm di om dette nesten gang du er der..eller lege da..=)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2007 Skal til jm den 29.jan, så jeg får spørre da. Tror jeg skal være flink og skrive ned spørsmål på forhånd jeg, for jeg glemmer alltid viktige ting når jeg er der. Må spørre om jeg kan spise tørka og røyka reinsdyrkjøtt også, siden jeg har hatt toxo. Har fått ferie, så jeg drar til kautokeino i februar og det er synd å ikke kunne spise noe av den beste maten de har der... Ryggen er enda værre i dag føles det som, klarte nesten ikke snu meg i senga til morgenen i dag, ævvæ!! Vil være frisk... Så det er bekkenløsningssmerter du har, æsj det høres så ille vondt ut... I dag skal jeg til byen og møte hun gravide venninna mi fra sarp jeg. Spennende, har ikke snakket med henne på årevis, rart hvordan man sklir fra hverandre noenganger...
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 ja,er nok best å skrive ned..=) hehe.. æsj ja..jordmora kan sende deg videre til fysio hvis du trenger det..kan hende det er lurt..tenk på det da vettu=) ja,det er vondt det her..men er lissom ikke så ille heller..for det kunne sikkert vært værre..jeg vet at mange andre har det værre=) jeg er bare så glad for at jeg har to små inni der jeg,så da "merker" jeg ikke så mye til smertene..hehe..=) ååå...så hyggelig da..=) jeg skal på treff i dag jeg,og i går så møtte jeg ho gravid jenta fra fredrikstad..hun venter to ho å..i april..så hundene våre lekte sammen,men vi gikk ved siden av..hehe..det var kos=)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 du,du bør kjøpe det nye gravid bladet..står mye bra der,så får du jo tatt gratis gravid bilder på fame..så har dere det minnet for alltid..=)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har gravid bladet, men de har drop-in på fame på tirsdager på en tid som jeg alltid jobber:( Skal du benytte deg av det eller? Så at man fikk med gavekort på babyfotografering når babyen er ute dersom man gjør det også... Det var så koselig å spise middag med henne i dag, vi hadde skikkelig mye å catche opp, var nesten litt nervøs siden det var så lenge siden sist, men det var bare helt utrolig hyggelig:) Er du hjemme fra treff ennå eller?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 17. januar 2007 #9 Skrevet 17. januar 2007 ja,er hjemme igejn...koselig var det i dag å=) ja,jeg tror jeg skal benytte meg aav de bilde greiene..sikkert morro..=) så fint at du kosa deg med ho da..det var nok deilig å treffe noen andre gravide=) kos deg i kveld da..skal snart legge meg c..hehe=)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. januar 2007 natta da snuppa! Jeg venter på at gubben skal komme hjem om en halvtimes tid jeg:)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 18. januar 2007 #11 Skrevet 18. januar 2007 hei på deg..ser du er på..hehe.. jeg sitter hos stefar og søstra mi jeg..måtte dra hjemmefra for vi pusser opp badet..=( vil hjem nå..hehe..men deilig med nytt bad til gulla kommer da..så det er morro..men stinker olje maling i hele huset..får vente litt til med å dra hjem vel..jaja.. alt bra i dag?når skal du på neste jm el lege kontroll da??
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 18. januar 2007 Jeg er på akkurat ferdig på jobb. Så digg med nytt bad da, selvom du må rømme huset for en liten stund... Du kan vel komme hjem i kveld? Eller må du overnatte borte? Jeg skal til jm 29.januar, det er vel litt over en uke det tror jeg.. Hva med deg da? Noe spennende i nær fremtid? Her er det blitt så utrolig livat her, de siste dagene har jeg kjent så masse liv, både inni og utapå. Utrolig morsomt!!!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 18. januar 2007 #13 Skrevet 18. januar 2007 nei,jeg gidder ikke overnatte..det lukter ikke no på soverommet,så vi får sove med døra igjen i natt=) åå..ja,det er neste mandag det..mamma har bursdag da c..jeg skal på sykehuskontroll 31januar jeg...så jordmor 7 februar..puh!!mue..blir kontroller annhver uke tror jeg..gulp!!hehe..men er morro og skummelt på en gang da.. ååå,sier du det..så morro da..kjenner du det godt asså?jeg merker de hver dag nå,.men det er ikke mye liv de gir fra seg..hehe..sover vel hele dagen..hehe..
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 18. januar 2007 Fint at du får så mange kontroller da, må være deilig å få så mye bekreftelse på at alt er i orden. Men det kan vel kanskje bli i meste lagent også, men det er vel greit å ha noe å ta seg til når du er sykemeldt også Ja nå kjenner jeg det veldig godt. Har jo kjent liv lenge, men det har blitt noe helt annet de siste tre dagene. Skikkelige spark liksom. Den sover jo så lenge jeg er i bevegelse, men så fort jeg setter meg ned og puster ut er det full rull emd en gang, merker det faktisk mye bedre når jeg sitter enn når jeg ligger på rygg...
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 18. januar 2007 #15 Skrevet 18. januar 2007 ja,deilig å vite at alt er bra..men den ene er litt mindre enn normalt..de er kjempe like i strl egentlig..men på vekst står det: -2,97..eller no..og det er jo litt under der han skulle vært..litt skummelt,med tanke på at den ene kan ta blod og næring av den andre..ber til gud om at ikke det skal skje alså..så jeg drar hvertfall ikke alene på sånne kontroller..hehe.. åååå...så heldig du er...grrr...misunnelig jeg..vil åsså kjenne masse...vil gjerne at magen skal fly til alle kanter..men må vist vente litt lenger jeg da..kos deg med det hvertfall=)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #16 Skrevet 18. januar 2007 Det kommer nok tidsnok på deg også, det var ihvertfall veldig plutsleig her:) Nå gleder jeg meg bare til det blir litt enklere å forstå hva som er hender og føtter og slik, og til at jeg kan se den bevege seg skikkelig.. Så lenge de er forholdsvis like i størrelsen så er det vel ikke noe særlig som tyder på at den ene rapper næring fra den andre, selvom det er litt skummelt at den ene er litt for liten, men er det ikke ganske vanlig at en tvilling er litt mindre enn sitt søsken? Hvem er det som er liten da? Guttene eller den du ikke vet? Hvem er tvilling1 og hvem er tvilling 2 forresten, for det er vel det de kaller dem?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 19. januar 2007 #17 Skrevet 19. januar 2007 den til venstre er litt mindre..regner med at det er lille Gabriell...så har vi Noah til høyre.. og Noah er tv1 og Gabriell er tv2...Noah ligger med hodet ned og tv2 med hodet opp..så de ligger fint da..har ligget sånn i 5 uker..og det tyder godt.. juhuu..nå er jeg 22+0..=)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #18 Skrevet 19. januar 2007 Så fint at de har funnet seg en fin stilling å ligge i da:) Så du vet med sikkerhet at det er to gutter nå? Har du vært på ul siden sist? Gratulerer med ukeskift da!! Men, nå er jeg litt forvirra... når er terminen din nå da? Jeg er jo 23uker i morgen, har vi sklidd så langt fra hverandre terminvis, eller har jeg kommet helt ut av tellinga??
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 19. januar 2007 #19 Skrevet 19. januar 2007 nei,stemmer at du har termin 6 dager før meg..jeg har 27 mai..=) jeg var på ul om tirsdag..men så ikke om det var gutt der,,men jeg og samboer tror det er enegga,.så vi tror det er to gutter..ting tyder heller på at det er enegga enn toegga..men er ikke sikker nei..=)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #20 Skrevet 19. januar 2007 trodde kanskje du hadde finni ut no mer jeg:) Men det er litt spennede å vente og se også da!! Fine er de sikkert uansett!!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 19. januar 2007 #21 Skrevet 19. januar 2007 31 skal jeg til en norsk lege tror jeg...endelig..så da er det lettere å spørre om kjønn å sånn..hu er var kinesisk og brydde seg ikke om kjønn..hehe..hallo lissom..så blir spennende 31jan..gleder meg alt..=) gled deg du å..til å se nurket på ul igjen..er morro når de er store..=)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 19. januar 2007 #22 Skrevet 19. januar 2007 bor du langt fra ski???du kan svare privat om det blir for mye å si "åpent" alså=)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #23 Skrevet 19. januar 2007 Jeg bor et stykke unna ski, eller det er ikke så langt, men jeg tror det er dårlig med bussforbindelse dit..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå