mamma39 Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Hei. kan du spå oss. mannen min er født 170867 jeg født 271067. pga. hans sykdom, så har legen hans bedt oss skaffe avlastning for barna, får svar denne uka, antaklig . Det svaret vi får har mye og si om mannen min blir her, eller drar. kan du se om vi får avlastning,(posetivt) og hvordan det blir for oss framover. hele familien.
lucky1 Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 tror jeg har spådd deg før, og husker jeg ikke feil så ville mannen din få hjelp :-) og dere:-) mao, tror jeg at dette brevet dere venter på vil det komme posive beskjeder fra :-) da jeg spådde deg sist snakket vi mye om mannen din og famililen, og jeg mener fremdeles at dette vil til slutt lykkes :-) stoooor klem og lykke til vennen
mamma39 Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2007 takk for svar, pga. hans sykdom så vingler han noen ganger, når han er langt ned. derfor blir jeg noen ganger litt forvirret.. sitter jo her med ungene , og tenker en del. takk igjen. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå