Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Noen her som har tips for hva jeg kan gjøre for å lette på smertene til lillejenta vår? Hun har magesmerter som kommer jevnlig, da gråter hun veldig. Hun har heller ikke hatt noe særlig med avføring idag. Normalt bæsjer hun ca hver 4. time. Er det holdegrep som er bedre enn andre? Jenta vår er halvannen måned gammel.
Firefly77 Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Min roet seg vanligvis når jeg holdt ham sånn at han lå vannrett i armene mine med magen ned mot golvet. Eller så kan du legge henne ned på rygg og sykle med bena hennes, kanskje hun får ut litt luft eller noen mer på denne måten. Da hjelper du tarmene hennes å arbeide litt i allefall.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Huff, stakkars. Vi fikk også kjørt oss skikkelig på kolikkfronten og lærte oss at følgende fungerer: -Knebøy! Hold barnet inntil deg som vanlig, og ta et par dype knebøy. Barnet slutter å gråte og du går ned minst en buksestørrelse på et par uker. -Bad barnet i balje eller dusj sammen med barnet (i sistnevnte tilfelle er det greiest å være to foreldre slik at man bare kan rekke hverandre ungen inn og ut av dusjen) -Biltur -Sving henne fram og tilbake i vognbagen eller bilsetet -Vibrerende vippestol fra Fisher Price (kr 450, ca) - stygg men genial! -La barnet henge over armen din mens du går rundt. Hvil hodet til barnet i håndflata og la en arm og ett bein dingle ned på hver side av armen din. Rumpa mot bøyen på albuen din. -Bæresele. Gå jevnt og taktfast mens ungen henger i bæreselen. Hold ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå