Gå til innhold

Er babyene med i noen bokklubb?


-carina-

Anbefalte innlegg

Meldte Karsten inn i Go'boken da han ble født. Er sånn middels fornøyd. Enkelte bokpakker er kjempebra, men andre pakker er mer skuffende. Som for eksempel den gangen vi fikk bok med godnattsanger. Fulgte også med en CD med sangene. Gledet meg masse på forhånd, men når den kom så oppdaget jeg at det jo bare var ukjente sanger. Den kommer nok aldri til å bli lest/hørt på...

 

Andre som er med i noen andre bokklubber? Fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var med i bokklubben slik jeg fikk en pakke. Har ikke råd til å få en pakke med bøker hver mnd. Jeg skal heller kjøpe en bok eller to på bokhandel når jeg trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er med i Bokklubben baby. Var ikke fornøyd med Goboken. I bokklubben baby får vi hver gang ei bildebok som snuppa er helt vill etter, sortert etter forskjellige temaer. Hun er flink til å bla også - har gjort det siden hun var 4 mnd(stolt mamma ja!) Ved siden av bildebøkene følger det med noe annet også, pakkene koster 169, relativt dyrt, men jeg vil ikke være foruten de bøkene siden hun er så glad i dem!

 

Si fra hvis jeg skal verve noen! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen link til Bokklubben baby? Høres jo ut som om det er litt mer passende enn Goboken... Billigere også! :o)

 

(Var det ikke du og jeg som snakket om bøker her en gang før også?) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God hukommelse du har!! :oD

Jeg tittet på linken, men ser at det er hovedsaklig for babyer opp til 1 år... Da blir det jo bare seks pakker igjen. Og så blant annet at "Pekeboka mi" fikk han til jul. En av de tøybøkene kjøpte jeg på salg nå (er medlem av Krim&Spenning og NyeBøker selv)...

 

Så da tror jeg ikke at jeg melder Karsten inn der. Ellers skulle du fått lov til å verve meg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

go'boken her... er sånn passe fornøyd.. men visste ikke om noen andre.. Jeg leser mye selv og er veldig opptatt at hun også skal ha leseglede når hun blir større..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er relativt dyrt, men som jeg skreiv øverst, er jenta mi så glad i disse bildebøkene der at jeg lar henne være medlem der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...