Gå til innhold

Bruker dere lekegrind?


-carina-

Anbefalte innlegg

Har ikke kjøpt lekegrind enda, for jeg går og håper og venter at den kanskje kan komme på salg... (Den var på salg i september, men da oppdaget jeg det 5 minutter før butikken stengte lørdag kveld!) Karsten har jo ikke begynt å krabbe enda, han ruller jo bare fra rygg til mage og snurrer litt rundt på magen... Er ikke for sent enda å begynne med lekegrind, vel?

*krysse fingrene for salg snart*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tror jeg ikke. Jeg skal få låne broren min sin lekegrind. Deres gutt er for stor til den nå. Har ikke fått den ennå, men snart. Det blir veldig greit når Benjamin begynner å bli mer mobil. Siden vi har kjøkkenet i eget rom og badet i 2.etg. Synes det er greit å venne dem til det når de er små og ikke plutselig når de er 1 år og lærer å gå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har lekegrind, hun sov i den de første mnd. Nå vil hun bare sove i sengen/vognen. Blir sikkert mer brukt når hun fyker rundt og jeg må stå ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at du skal spørre om det for jeg fikk den levert på døren her for ganske nøyaktig 2 timer siden... Jeg har litt sånn "fengselsfølelse" av lekegrind samtidig som jeg er alene med henne og trenger å kunne ha henne et trygt sted noen ganger.. jeg har derfor kjøpt en basson 6-kantet en... Ville ha så stor som mulig og denne er 120*135cm, så gedigen... Skal sette den opp i morgen om Emma er samarbeidsvillig ;)

 

Jeg innbiller meg at dette er perfekt tid å starte på. De kryper jo ikke rundt ennå, så har ikke fått følelsen av "frihet" ennå om du skjønner hva jeg mener?

 

Jeg bestilt på nettet som ble dyrere, men jeg var avhengig av å få den levert på døren ettersom jeg ikke har bil.

 

Hvilken har du tenkt på? Her er linken til den jeg kjøpte: http://www.deal.no/produkt.cfm?id=99371

 

Er veldig spent på den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den du kjøpte ligner litt på den jeg har tenkt på:

http://www.babydan.dk/page32.aspx?recordid32=113

 

Den kan også brukes som gitter foran peis/trapper. Kan kjøpe "telt" til den, så kan barna leke i den når de blir større... Synes den ser så fin ut... Men den koster 1500, da!! Kun Babyshop som selger den i Norge (så vidt jeg vet). De hadde den som sagt på tilbud til rundt 1000, mye penger å spare dersom jeg venter til den kommer på tilbud igjen... Men så må jeg jo nesten begynne å bruke den før han begynner å krabbe, så mulig jeg må krype til korset og kjøpe den til full pris! :o(

 

Ja, ja, bortsett fra bilstol så har vi nå bare arvet eller kjøpt utstyr brukt, han kan jo få en ny ting av oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok samme type ja... Og denne ser jo kjempefin ut :) Jeg har settt den andre steder men da var den jo mye dyrere??? Og at den også kan brukes senere med som en liten "hytte" er jo kjempepraktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, enda dyrere enn 1500?? Jeg har nemlig ikke sett på den i butikken, jeg har bare hørt at det er det den koster...

 

Vi skal nedover til Sverige for å ta service på bilen, tenkte å kjøpe bilsete (nr 2) på veien. Da skal jeg også titte etter hva den lekegrinda koster. Kan jo være litt å spare... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt lekegrind siden jul (fikk i julegave) og hun liker seg godt der, snurrer og ruller rundt:-) HAr tenkt som flere her sier at det er greit å tilvenne henne å være i den nå, før hun oppdager 'friheten'. Vi har hund, så syns at det er et godt argument for å ha den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt lekegrind fra ca 3 mnds alder. Han er kjempe fornøyd med å leke oppi den. Har leker rundt kanten, uro som henger over, samt løse leker så han strekker seg og ruller for å se og ta på ting. Er veldig fornøyd med lekegrind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...