Gå til innhold

Rosamor:)

~hope~ i 7.himmel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja nå er jeg ferdig med uke 26 i dag :). Tja det er ikke så kjempe masse aktivitet der inne. Men noen ganger om dagen, hun sparker hardt når hun først driver på da, hihi. Kjempe gøyt å kunne se det uten på magen :-). Har du kjent liv?

Ja det var det ja, du fortalte jo det for ikke lenge siden, heh :-p. Det blir jo veldig spennende :).

åå,jeg vil også kjenne liv.kjente noe merkelig et stykke under navelen for 14 dager siden.kjentes ut som en boble som sprakk to ganger.men det er kanskje bare luft,og ikke har jeg kjent noe siden da.

har prøvd å kjenne etter,men hver gang så blir jeg så spent og konsentrert om magen at jeg bare kjenner pulsen;)

å,så nå kan den kommende pappaen også kjenne det,eller?å,er så spent på om det blir jente på oss og,eller om det blir en liten prins..

Ja det kjennes ut som bobler som sprekker i starten. Så det var nok det du kjente, du kjenner det nok snart igjen :-). I begynnelsen er det ofte man kjenner for så å ikke kjenne noe igjen på en stund, slik var det med meg også. Nå kjenner jeg det mer som skikkelige spark, støt og dult mot magen. Ja nå kan pappan kjenne også, kjempe koselig :-).

Ja det blir spennende, dere er flinke som klarer å vente da, hihi.

Annonse

Hmm..kanskje det er den lille som melder i fra:)

Er så spent på å kjenne noe,for idag er det trossalt bare en uke igjen til UL.gleder meg noe sinnsykt nå.samboern også:)

hehe.er enda 158 dager igjen til termin da,så tørr ikke ta i mot noe skryt,kan hende vi sprekker innen den tid;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...