Gå til innhold

UL nr 2... å vi venter en liten.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL nr 2 idag er i min 15 uke sa legen ,16 uke sier barn i magen.

Alt sto bra til med den lille, var nå ca 9 cm lang , i inlegget på min side her står det at den nå skal være 14 cm lang det er jo et lite hopp da.'

Barnet vårt lå i en liten krøll, med benene trekt opp mot magen og den ene armen fiklet med noe mellom benene....som de fleste mann folk driver med...he he.

Det viste seg at det var en liten synlig "tut" på bildet, så far ble fra seg av glede !,,," Tenk nå blir det fotball og fjærnstyrte biler "....oh yeah tenkte jeg,,

men kun ute...he he

Gledelig nyhet ( det hadde det vert uansett jente eller gutt) , men det blir litt mer personelig når en har fått et kjønn og navnet Noa.

Ser på bildene om og om igjen...de er virkelige bra nå som det har gått 15 uker. 3d bilder ( men litt skremmende, ser ut som et døtt menske liksom .... veldig skelett aktig ... men uansett vakker i sin mors øyne)

Nå blir det lyse blått !!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Så spennende med 3d. Trodde det kanskje var litt tidlig jeg?

Vi har veldig lyst til å ta 3d ul. Er i 16 uke(15+3). Har utrolig lyst til å vite kjønnet. Pappa er nemmelig kreftsyk. Tilfelle han ikke greier det ville det hvertfall bety noe for meg at han visste hva som kom selv om han kanskje ikke får oppleve barnet.

Skrevet

til Texasmor

Skjønner du vil vite det med tanke på pappan din, det var jo trist å høre.

Allerede fra uke 13 kan dem se kjønnet om barnet ligger slik at det er mulig.

Jeg annbefaler det på det sterkeste å få 3d bilder det blir noe helt annent en de vanlige bildene.

Så helt tydelig annsiktet på han men hjernen var enda ikke helt lukket , der for ser det også ut som de har en liten kløft i haka... men fra forrige ul hvor det så ut som en liten fugle unge med nebb 12 uker. Var det virkelig gøy å se et menneske denne gangen,,, å det går så fort.

Håper på at din far får oppleve sitt barne barn,å i tillegg til bilder får du på de fleste steder også dvd av opptaket slik at dere sammen kan se barnet ditt " live ".

Lykke til :-)

Skrevet

Takk Trendy mams.

Fikk faktisk time i morgen og fikk også beskjed at vi kunne få alt på dvd. Fortalte det til pappa. Han ble veldig glad. Jordmora synes det var greit å gjøre det nå når jeg fortalte grunnen. Kjempe flott. Lykke til med gutten din du også =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...