Gå til innhold

2 1/2 mnd. Ammer annenhver time. Flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så sliten og lei...Sover hun, så går det lenger, men ellers så ofte. Får nok melk, for hun har lagt på seg masse. Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt det sånn ja.. 2 tim er mellom hver pupping;)på ettermiddagene og kvelden er det sånn enda hvis han ikke sover... ;)

Skrevet

det høres helt normalt ut - det er ikke spesielt ofte ;-)

Skrevet

Har også hatt det sånn. Men slapp av, det går seg til!!Pleier å roe seg ved 3 mnd alder. Hvis du er bekymret for vekta,kan du bare stikke innom HS og veie for sikkerhets skyld.Trøst deg med at det er bra for produskjonen din at barnet suger så ofte.

Skrevet

Ja, helt normalt og veldig sundt! Hvis du stiller hodet inn på at dette er normalt, men selvfølgelig bare i en kort periode av livet ditt (spedbarntiden er så kort!) så går det nok bedre!

Skrevet

Lillegutt var akkurat slik han også...glad i pupp:)Men ved 3 mnd alder roet det seg. Har hørt at de fleste gjør det.

Skrevet

Hei!

Min jente er og 2 1/2 mnd, og for noen uker siden begynte mating hver 3 time i stedet for annenhver. Fikk det i tips å prøve å utsette matinga litt, og syntes det hørtes helt teit ut!!! Men prøvde likevel, for jeg hadde en liten følelse av at jeg kanskje la henne litt oftere til brystet enn nødvendig - trodde mye gråt var sult, men mye er fordi hun er trøtt, overstimulert osv. Og har hun muligheten så spiser hun jo!

Det gikk veldig greit - det var ikke noe problem for henne å vente, mer for meg!!! Nå kan det til og med gå 4 timer hvis hun sover på dagen!!! Sjelden da. Prøv å finn på andre ting, men gråter hun så er det jo bare en ting som gjelder da :-) Uansett, det blir bedre!!!

Skrevet

jenten min holder på slik også. annenhver time.. men bare på dagtid. på natten er det mellom 4-6 timer. kjempe deiligt. i natt sov hun fra 24 til 6.30. Håper det fortsetter slik:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...