Mamman til to herlige gutter Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 snakka med kona til pappa i dag og ho sa at dette skulle hjelpe og få fortgang i sakene... har nettopp vært på butikken og kjøpt 6 jordbær milkshake og to poser med frosne jordbær for dte skal visst hjelpe... noen andre som har hørt dette?? har fire dager igjen til termin og går rundt med små rier så og si hele tiden.. så krysser alt som krysses kan!!!!
selfangerkjerringa Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 hehehe det var vel et av de rarere rådene jeg har hørt Men det kan vel neppe skade? Om ikke annet så får du kost deg med en god jordbærshake
Blåbærlyng Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Høres skikkelig godt ut! Om det hjelper er en annen ting...det får vel du erfare. Ellers smaker det sikkert kjempegodt!
Mamman til to herlige gutter Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2007 ungen blir no hvartfall helt vill i magen her, men vi får se når glasset er tomt... sitter med ett halvliter glass og pøser nedpå :-)
mayaya Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Hihi, det har jeg aldri hørt før, men alt som KAN hjelpe er verdt forsøket, mener nå jeg da :-D
selfangerkjerringa Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Med ei uke igjen til termin så er det vel egentlig bare å sette seg til med jordbærshaken og vente... lite vits i å bli stressa lenge før termin, da blir det veldig lenge å vente.
Mrs. Bouquet Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 Det kan hjelpe å sleike på kjøkken vinduene også før soloppgang. Etter flere kjøkkenvinduer en har dess bedre effekt. Vi er så heldige å ha 9 vinduer på kjøkken, så kanskje jeg slipper kur på fredag.
Mamman til to herlige gutter Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. januar 2007 hæ??? sleike på kjøkken vinduene??? sånn bokstavelig talt?? sleike??? hehe.. morsomt :-) det har jeg aldri hørt om!!! hehe.. er det derfor du er våken kvart over fire om natta? for å nå alle de du har på kjøkkenet? hehe... du får ha lykke til :-)
Mammasin Skrevet 17. januar 2007 #9 Skrevet 17. januar 2007 ååå det fikk jeg lyst på det!!! Nam jordbærmilkshake!!!!!!!!!!!
Mrs. Bouquet Skrevet 17. januar 2007 #10 Skrevet 17. januar 2007 Hehe, det var egentlig bare tull.=) Synes bare det jordbærmilshake-rådet du fikk virker veldig usansynlig å ha effekt. (som det meste annet av slike føderåd)
nutri Skrevet 17. januar 2007 #11 Skrevet 17. januar 2007 Hvorfor skulle det ikke virke like godt som andre råd? 1.Det er søtt - ungen blir hyper og full av energi og sparker og spreller 2. Det er er kaldt - så det blir kaldt under føttene og h*n sparker ifra for å komme unna det kalde, ergo vil lenger ned i bekkenet og da er det ikke lang vei ut. 3.Det er mettende, tar mye plass i magesekken - ungen får enda mindre plass å boltre seg på og finner ut at det er bedre utenfor mammas mage. :-) Og bonus til oss, det smaker godt =P
eva luna Skrevet 17. januar 2007 #12 Skrevet 17. januar 2007 Ha ha!!! sleike på kjøkkenvinduene før soloppgang:-D :-D Ler så jeg griner :-))))) Jeg tror heller ikke jordbærmilkshake har så mye effekt dessverre... men det smaker ihvertfall godt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå