Duracellgirl*prøver* Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Han ringte nå, og gjett hvordan det hadde gått??? Jo han slapp unna.. han står nå i dimme kø og skal hjem til oss i natt!!!!!!!!!!!!!!! ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH Tenk at dyp fortvilelse kan snus til uenderlig lykke på fort. har lyst å reisee å hente han, hehe.. men jeg må nok være hjemme med prinsen vår og vente her. ***********************************ahhhhhhhhhhhhhhhhh****************** jeg er så utrolig glad at tårene triller.
VinterSol+2 Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 næmmen! så koselig!! Hvordan fikk han til dette?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2007 aner ikke,men han ville ikke prate om det når han sto i dimme køen.. og den køen var laaaaaaaaaaaaaaaaang så får se når han kommer seg hjem da.
Xenaen Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Hehe, så kosli med et skikkelig gledesutbrudd her! !!! Kjempeklem, kos deg med gubben!!!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2007 det skal jeg... og jeg sa til han før han reiste idag at om han kom hjem i kveld så skulle han få så mye sex han bare ville... hehe....
VinterSol+2 Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 hihi, ekstra motivasjon for han til å stå på litt for å få reise hjem da! Men så deilig. nå kan du bare glede deg til han kommer hjem, ingen stearinlys i ensomheten her nei! Jaja, jeg får tenne noen lys selv jeg da, og glede meg til mannen min kommer hjem en tur:)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. januar 2007 nei her skal stearinlysene tennes for å sette stemningen til han kommer hjem, og dusjen blir det for å være lækker og klar.. hihi.. jeg er så utrolig glad. ja du må kose deg med mannen når han kommer hjem da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå