Gå til innhold

Jeg som har gubbe i millitæret... LES DETTE!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ringte nå, og gjett hvordan det hadde gått??? Jo han slapp unna.. han står nå i dimme kø og skal hjem til oss i natt!!!!!!!!!!!!!!!

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH Tenk at dyp fortvilelse kan snus til uenderlig lykke på fort. har lyst å reisee å hente han, hehe.. men jeg må nok være hjemme med prinsen vår og vente her.

***********************************ahhhhhhhhhhhhhhhhh****************** jeg er så utrolig glad at tårene triller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

næmmen!

så koselig!!

Hvordan fikk han til dette?

Skrevet

aner ikke,men han ville ikke prate om det når han sto i dimme køen.. og den køen var laaaaaaaaaaaaaaaaang så får se når han kommer seg hjem da.

Skrevet

Hehe, så kosli med et skikkelig gledesutbrudd her! !!! Kjempeklem, kos deg med gubben!!!

Skrevet

Så kjempe kos da:)

Skrevet

det skal jeg... og jeg sa til han før han reiste idag at om han kom hjem i kveld så skulle han få så mye sex han bare ville... hehe....

Skrevet

hihi, ekstra motivasjon for han til å stå på litt for å få reise hjem da!

Men så deilig. nå kan du bare glede deg til han kommer hjem, ingen stearinlys i ensomheten her nei!

Jaja, jeg får tenne noen lys selv jeg da, og glede meg til mannen min kommer hjem en tur:)

Skrevet

nei her skal stearinlysene tennes for å sette stemningen til han kommer hjem, og dusjen blir det for å være lækker og klar.. hihi.. jeg er så utrolig glad.

ja du må kose deg med mannen når han kommer hjem da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...