snuppa72 Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Er nå 15 uker på vei og føler meg slett ikke gravid, bare "kvapsete" og tjukk. Når begynte der å føle dere ordentlig gravide?
benedicte&smiley Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 vel.. kjenner meg igjen.. det er nok ikke så lenge til du føler deg ordentlig gravid:) jeg slang ut magen og følte meg gravid veldig tidlig. det er lissom lov å ha mage nå, uansett hvor langt du er på vei. så bare slapp av og prøv å nyt magen din.
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 har litt mage fra før,føler meg feit og ikke gravid...uff...
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Det er en veldig kjip periode, man føler at folk kikker og lurer (er hun gravid, eller er hun bare feit...?) Men det går over! Husker ikke akkurat når, men jeg er nå 25+4 og har sett ordentlig gravid ut en stund. Men det er nok veldig forskjellig fra person til person!
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 ja det gjør no det da..men alle som kjenner meg veit at i e gravid,å de si jeg begynne å få gravid mage :-)hehe..en liten tutt...hehe
Jeenie Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 de som VET jeg er gravid ser at jeg har fått en liten babykul, men de som ikke vet det lurer nok litt på om jeg er gravid, eller bare har vært raus med juleribba... er i min 15.uke nå så er vel ikke så innmari lenge til magen kommer dettende ut..
baby8juli Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 Føler meg akkurat som deg - er gravid i 15 uke! Jeg har to venniner som har kommet lengre i svangerskapet og begges mage skjøt fart etter 19 uke. Smører meg med tålmodighet og venter på at kulen skal komme
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 ja magen e ikkje det viktigste heller egentlig.takker for at i kjenne liv hver dag i...det som teller mest :-) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå