Blåbærlyng Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 I dag har jeg begynt på min 29.uke og går dermed inn i 3.trimester. 86 dager/12 uker igjen til termin. Bare 9 uker til permisjon fra jobb. 12 uker og 2 dager til hjemmeeksamen i studiene skal leveres. Når skal jeg begynne å lese? Ikke i dag i alle fall..... Fortsatt kvaaaaalm... litt trøtt... litt vondt... litt tungt... tissetrengt... jenta har begynt å bevege seg med litt større og glidende bevegelser nå. Festlig, men også av og til litt ubehagelig... Men nå er det jo bare 3 måneder igjen!!! )
kfitjar Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Jeg har også 12 uker og 2 dager igjen..... Jeg gleder meg veldig!! Er heldigvis ikke noe særlig kvalm, utenom akkurat idag. Ellers er jeg i kjempe bra form, iallefall i forhold til mine forrige sv.skap. Lykke til og god bedring!
mamma til yalisa Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Velkommen hit :-) Dette trimesteret er spennende. Mer bevegelse fra babyen, og kan se hele magen bevge seg. Sprøtt igrunn. Jeg ligger og ser på jenta mi som kravler rundt under huden, og tenker på hvordan hun får plass he he. Men er også slitsomme måneder. Blir tyngre, og har du bekken plager så blir det som regel ikke bedre. Jeg har nå også fått lungebetennelse (er i uke 34), og puster som en hval bare jeg går over gulvet her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå